DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 90 z 127
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 127
 #1137263  autor: babciagienia1p
 14 paź 2022, 09:59
Jak wygląda aktywacja 1500 GB (12x100+300) na przenoszonym numerze? Wystarczy uruchomić promo, nawet po doładowaniu dla RWK, czy trzeba najpierw aktywować a potem doładować, czy też nie da się w ogóle uruchomić, ponieważ NL-e są rabatowane -100%?
 #1137265  autor: KC-KARLOS
 14 paź 2022, 10:09
babciagienia1p: zapewnij RWK jeśli masz Plusha, włącz 1 z 2 pakietów no-limit (warunek otrzymywania 12x 100 GB + 300 GB w 13 miesiącu), a potem wbij kod *136*11*1500# aby otrzymać po ok 24h gdy wykryją aktywną usługę no-limit pierwszą transzę 100 GB.
Uwaga: pułapki! Oferta to przerost treści nad formą:
> GB bezterminowe schodzą jako pierwsze
> ryzykujemy utratą GB z no-limitów (niewykorzystane przepadają i nie sumują się)
> jeśli zdecydujemy się na promkę, radzę nie aktywować bonusów na start 100 / 200 GB - chyba, że SIMkę wykorzystamy w routerze
> uwaga na bonusowe GB po zasileniach (Plush Internet Promo BS lub GIGABANK) czy GB za polecanie Plus(h)a, też zejdą po promocyjnych gigabajtach, ryzykujemy ich utrata z powodu zawiłej sytuacji odnośnie kolejności zużywania paczek - szczególnie w Plushu, gdzie każdy pakiet ma osobną przegrodę.

Wniosek jest taki: Plus rozdaje GB na prawo i lewo i jeśli stracimy na tym kontrolę gdy nie używamy aktywnie karty, operator tylko na tym skorzysta. Warto dobrze się zastanowić, ile chcemy neta i w jaki sposób chcemy to spożytkować.
Przypominam o daninie 3-złotowej. Niektóre usługi czy darmowe GB które są zużywane nie są traktowane jako płatne zużycie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137266  autor: Ron
 14 paź 2022, 10:13
Lepiej włączyć przed doładowaniem. Promocja łączy sie z rabatem 100% na 3 miesiące xza przeniesienie numeru. Najlepiej wybrać taryfę Elastyczna na Kartę.
 #1137267  autor: babciagienia1p
 14 paź 2022, 10:30
Karlos20 pisze:
14 paź 2022, 10:09
babciagienia1p: zapewnij RWK jeśli masz Plusha, włącz 1 z 2 pakietów no-limit (warunek otrzymywania 12x 100 GB + 300 GB w 13 miesiącu), a potem wbij kod *136*11*1500# aby otrzymać po ok 24h gdy wykryją aktywną usługę no-limit pierwszą transzę 100 GB.

Najpierw włączyłam RWK, następnie włączyłam 4 doładowania + gratis, doładowałam za 6,- zł, potem włączyłam 1500 GB, następnie włączyłam NL 5G (20GB). Wcześniej weszło 5 GB za polecenie samej siebie i 2 GB za PromoBS (obydwa zostały zużyte - działa lejek). Z tego 1500 GB nadal jest (0 GB). Mam czekać 24h aż wejdzie pierwsza setka, czy to lipa i muszę drugi raz doładować? Może PromoBS przeszkadza?
Mogę też uruchomić 100 (200) GB na start, ale chodzi o pewien test, więc czekam.
Taryfa Nowy Plush.
 #1137271  autor: KC-KARLOS
 14 paź 2022, 13:13
Pierwsza transza 100 GB z promocji zostanie przyznana w ciągu 24h. Operator weryfikuje, czy masz aktywną usługę no-limit. Musisz czekać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137272  autor: yul69
 14 paź 2022, 14:00
Mam też 1500 GB (0gb) od kilku dni.
Napisalem do nich i mam czekać do 30 dni na rozwiązanie zgloszenia.Juz dwa razy dostalem takie info na mail.Pewnie mają awarię.
ps. Czekam juz 4dni.
 #1137278  autor: KC-KARLOS
 14 paź 2022, 15:44
yul69: czy masz aktywną wytypowaną usługę, która pozwala na otrzymanie 100 GB?
„Bez limitu i 15 GB”, „Bez limitu i 20 GB 5G” , „Rozm,sms,mms bez
lim,15GB,1000min na UA” , „Rozm/SMS/MMS bez limitu/15GB/30dni/30zl”. Abonent winien korzystać nieprzerwanie z pakietów cyklicznych przez cały okres korzystania z Promocji.
Sprawdzałeś kodem *136# ?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137280  autor: yul69
 14 paź 2022, 17:03
Tak.
*136#
Aktywne promocje: Pakiet 1500 GB (0 GB), Facebook free/5 dni 15-10-2022 17:10, Bez limitu i 15GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 09-11-2022 13:42, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 08-09-2023 09:15, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 05-09-2023 10:25, 4 doladowania i gratis, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2022, 19:03 przez yul69, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1137281  autor: KC-KARLOS
 14 paź 2022, 17:55
yul69: proszę konkretniej. Słowem "tak" nie 'prześwietlę' Twojej sytuacji na koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137283  autor: Quwejt
 14 paź 2022, 20:06
yul69 pisze:
14 paź 2022, 17:03
Tak.
*136#
Aktywne promocje: Pakiet 1500 GB (0 GB), Facebook free/5 dni 15-10-2022 17:10, Bez limitu i 15GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB) 09-11-2022 13:42, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 08-09-2023 09:15, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 05-09-2023 10:25, 4 doladowania i gratis, W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Od jakiegoś czasu promocja (czyli przyznanie 100GB) odbywa się ręcznie po uznaniu reklamacji, przynajmniej u mnie tak jest, 4 razy reklamacja, 4 razy uznana. PISZ i nie czekaj bo szkoda czasu. Polecam https://bok.plus.pl/form. A dla zainteresowanych jest fajny starter do kupienia/otrzymania po zarejestrowaniu tylko w placówkach PP (100zł na start) :D
 #1137298  autor: babciagienia1p
 15 paź 2022, 08:09
Karlos20 pisze:
14 paź 2022, 13:13
Pierwsza transza 100 GB z promocji zostanie przyznana w ciągu 24h. Operator weryfikuje, czy masz aktywną usługę no-limit. Musisz czekać.

Minęły 24h i nadal jest "pakiet 1500 GB (0 GB)". W wolnej chwili napiszę zgłoszenie techniczne.
Przyczyny mogą być dwie. Albo należy najpierw aktywować 1500 GB i następne doładować, analogicznie jak RWK (ja zrobiłam odwrotnie), albo mają rację użytkownicy @ yul69 i @Quwejt, że jest jakaś skucha w systemie.

-----------------Edycja-------------------
W regulaminie
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... taPlus.pdf
jest punkt o dodaniu pierwszego pakietu 100 GB w ciągu 72 godzin. Nie znalazłam nic o konieczności wcześniejszego doładowania. 72 godziny to raczej zabezpieczenie na wypadek soboty i niedzieli, więc pewnie mają błąd w systemie.
 #1137303  autor: KC-KARLOS
 15 paź 2022, 10:55
babciagienia1p: przy włączonym rabacie 100% dla przenoszących, przez pierwsze 3 okresy ważności no-limitów (termin rabatu sprawdzisz kodem *136#) nie trzeba zasilać konta. W czasie ważności trzeciego okresu 30-dobowego, aby zapewnić ciągłość usługi i otrzymać 4 transzę 100 GB, trzeba już zasilić saldo tak, aby pobrało te 30 / 35 / 40 zł na kolejne 30 dób. W przeciwnym wypadku usługa jak i promka ulegnie zawieszeniu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137305  autor: boggio
 15 paź 2022, 12:30
Cztery miesiące temu przenosiłem 1oogb weszło po ok 2 godz. W czwartek aktywowałem przeniesiony numer i do tej pory 1500(0)pod pod kodem 136.Do poniedziałku się nic nie zmieni to reklamacja do bok plusa.
 #1137306  autor: KC-KARLOS
 15 paź 2022, 12:48
Pikanterii dodaje fakt, w którym promka "1500 GB na lata" trwa do... dziś (15.10.2022).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1137337  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2022, 09:47
Promocja "1500 GB na lata" została przedłużona (szukam info do kiedy jest przedłużona), kod aktywacyjny promocji nadal działa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1138335  autor: 3G
 13 lis 2022, 12:19
Podobno w Plusie leżaki miały być bezpieczne nawet rok po zablokowaniu wychodzących. Tymczasem 11.11 wyłączyli mi numer, który wychodzące miał do 13.08. Konsultant powiedział, że mogą go odblokować jak im podam kod doładowania min. 5 zł.
Edit. Taryfa Nowy Plush.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2022, 12:23 przez 3G, łącznie zmieniany 2 razy.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1138336  autor: KC-KARLOS
 13 lis 2022, 12:22
3G: jaka była na tej karcie taryfa? Czy nie była na tej karcie opcja odpłatnego przedłużenia konta? Wg cenników okres karencji to 2 lata. Powinna polecieć reklamacja z tego powodu, więc jakim prawem żądają doładowania?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 90 z 127
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 127
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 127