I trzy pakiety po 6GB właśnie wpadły na moje konto w telefonie. Ważność 7dni. Także w moim przypadku reklamacja załatwiona pozytywnie"Nasi siatkarze spisali sie na medal! Swietuj razem z nami i ciesz sie dodatkowym pakietem 18 GB aktywnym przez 7 dni. Szczegoly w regulaminie na plus.pl/gig…wke. Pozdrawiamy, Plus"
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Również otrzymałem dziś wspomniane pakiety.
Ja trafiłem na jakiegoś buraka w BOK, który koniecznie chce, abym przesłał kompletny Pesel prywatnym mailem!, aby zacząć procedować sprawę.
Czego nie mam zamiaru, ze względów bezpieczeństwa robić. Najwyżej obędę się bez 18GB/7dni.
Próbuję natomiast połączyć się przez Live Chat (będąc zalogowanym do Plus Online). Wypełniłem wszystko, klikam na "Rozpocznij chat>" i nic się nie dzieje.
O co tu chodzi? Są ograniczenia? Np czasowe? Jest 17:44 - chyba jeszcze pracują.
FireFox chyba nie jest blokowany?
Edit:
Chyba chat działa. Najpierw wkleiłem tylko kilka słów i ruszyło.
Czego nie mam zamiaru, ze względów bezpieczeństwa robić. Najwyżej obędę się bez 18GB/7dni.
Próbuję natomiast połączyć się przez Live Chat (będąc zalogowanym do Plus Online). Wypełniłem wszystko, klikam na "Rozpocznij chat>" i nic się nie dzieje.
O co tu chodzi? Są ograniczenia? Np czasowe? Jest 17:44 - chyba jeszcze pracują.
FireFox chyba nie jest blokowany?
Edit:
Chyba chat działa. Najpierw wkleiłem tylko kilka słów i ruszyło.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2019, 18:57 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
Też właśnie otrzymałem 3x 6 GB. Nie składałem żadnej reklamacji.
https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
A jesteś pewny, że to efekt reklamacji? Mnie to raczej wygląda, że system zadziałał z takim opóźnieniempablo82 pisze: ↑19 sie 2019, 14:05I trzy pakiety po 6GB właśnie wpadły na moje konto w telefonie. Ważność 7dni. Także w moim przypadku reklamacja załatwiona pozytywnie"Nasi siatkarze spisali sie na medal! Swietuj razem z nami i ciesz sie dodatkowym pakietem 18 GB aktywnym przez 7 dni. Szczegoly w regulaminie na plus.pl/gig…wke. Pozdrawiamy, Plus"
Mniejsza o szczegóły, ważne że dostałeś
Właśnie dlatego nie lubię pisać do BOK. Dobrze że nie skorzystałeś z ich formularza kontaktowego, bo tam wołają jeszcze adres zamieszkanianeotele pisze:Ja trafiłem na jakiegoś buraka w BOK, który koniecznie chce, abym przesłał kompletny Pesel prywatnym mailem!, aby zacząć procedować sprawę.
Ja nie składałem żadnej reklamacji, a również przyszły mi dziś trzy SMS-y. Nie widzę w Plusie Online tych pakietów, podobnie z resztą jak tych letnich GB.
Formularz kontaktowy odkryłem dopiero w trakcie rozmowy z Live Chat (gdzie ostatecznie złożyłem Reklamację) i szkoda, że tak późno, bo z tego, co w nim widzę, to najwygodniejsza forma składania reklamacji. I nie widzę tu pola na adres. Choć w tym formularzu mogę im podać co tylko chcą, o ile nie będą tego przesyłać z powrotem na mojego maila.
Miałem podobny problem, wydaje mi się że jest jakieś ograniczenie ilości znaków. Ciekawa forma komunikacji, nie pojawiają się dane konsultanta z którym prowadzimy korespondencje, jest tylko "Specjalista Plus".
Również nie widzę tego pakietu w eBOK ani aplikacji mobilnej.
..i właśnie otrzymałem pakiet 3x6 GB.
Nie podejrzewam, że to wynik reklamacji. Chyba kompleksowo ruszyli z nadrabianiem zaległości.
Pakiety są widoczne pod kodem: *121#
Nie podejrzewam, że to wynik reklamacji. Chyba kompleksowo ruszyli z nadrabianiem zaległości.
Pakiety są widoczne pod kodem: *121#
I to jest najlepsze, pola nie ma ale kiedy wyślesz zgłoszenie to dostaniesz odpowiedź, że trzeba podać adres, czyli pierwsza odpowiedź jaką otrzymasz to taka, że musisz uzupełnić dane, gra na zwłokę, chyba po to, żeby zniechęcić pacjentaneotele pisze:z tego, co w nim widzę, to najwygodniejsza forma składania reklamacji. I nie widzę tu pola na adres.
Cierpliwość popłaca, GB dotarły bez reklamacji Wysłałam smsa o 23 więc pewnie są już na finiszu przyznawania
Jeśli nic się nie zmieniło to jest to zwykły mail wysyłany na [email protected]. Lepiej wysyłać mail (zawsze chcą PESEL jako potwierdzenie danych), bo ma się dowód wysłania.
A czy po wysłaniu przez ten formularz, przychodzi zwrotnie na nasz email treść tego, co napisaliśmy?Remington pisze: ↑19 sie 2019, 22:01
Jeśli nic się nie zmieniło to jest to zwykły mail wysyłany na [email protected]. Lepiej wysyłać mail (zawsze chcą PESEL jako potwierdzenie danych), bo ma się dowód wysłania.
Bo jeśli NIE przychodzi, to w mojej ocenie jest dobrze, gdyż można wtedy spokojnie podać im PESEL, adres i cokolwiek chcą, bez pośrednictwa emaila (który jest niebezpieczną formą przekazywania dla danych wrażliwych).
Ja dostałem na 2 karty, na których uruchomiłem pakiet SIATKÓWKA smsy, że pakiet siatkówka został wyłączony (20.08). Natomiast nie przyszedł sms o włączeniu tego pakietu, a w Plus online nie było po nim śladu. Pod kodem ussd nie sprawdzałem. Więc chyba dawali te GB. Bardziej zależy mi na pakiecie 3x10GB.
To jest bonus 7-dniowy, więc, zakładając roboczo, że to nie jest błąd systemu, powinien się rozpocząć u Ciebie 13.08 o tej samej porze i od tego czasu dane (do 18 GB) powinny być zliczane z tego pakietu (bo miał najkrótszy okres ważności).TomLee pisze: ↑21 sie 2019, 11:27Ja dostałem na 2 karty, na których uruchomiłem pakiet SIATKÓWKA smsy, że pakiet siatkówka został wyłączony (20.08). Natomiast nie przyszedł sms o włączeniu tego pakietu, a w Plus online nie było po nim śladu. Pod kodem ussd nie sprawdzałem. Więc chyba dawali te GB. Bardziej zależy mi na pakiecie 3x10GB.
Sprawdź/oszacuj ile GB zużyłeś w tym czasie, ile masz jeszcze dostępnych w pozostałych pakietach i oszacuj, czy tak mogło się zdarzyć.
Info o tym pakiecie nie ma Plus online. Jest pod kodem *121# .
Od dziś stan pakietu 3x10GB sprawdzisz także kodem *136# .
Nie jestem w stanie tego stwierdzić. Na jednej karcie prawie nic nie robiłem w tym czasie, druga była w telefonie ale nie u mnie a był problem z internetem nad morzem. Na obu kartach wystarcza te 10 GB na lato w zupełności, więc tę promocję włączyłem z ciekawości.
Przypominam że jutro czyli 11 września są urodziny Plush i promocja 100% gratis dla doładowań online w kwocie 30-99zł. Jeżeli nic się nie zmieniło to łącząc promocję z "5 doładowaniem gratis" możemy zejść do około 14,14zł za miesiąc da oferty nolimit + 10GB internetu (25zł/mies), kwestia wydania 396zł jednorazowo a okres wykorzystania to 28 miesięcy.
Post okazał się fake-news'em. Począwszy od tego, że jutro nie był 11-ty, na promocji skończywszy. [Remington]
Post okazał się fake-news'em. Począwszy od tego, że jutro nie był 11-ty, na promocji skończywszy. [Remington]
Z premią za częste zasilenia konta dochodzi jeszcze 10% wartości doładowania, co przy np 4rech doładowaniach po 30zł daje dodatkowo 9zł na konto w telefonie. Wtedy można zejść do kwoty około 11zł miesięcznie.
Urodziny Plusha są jutro 11 września.
Znalezione w sieci info nt sposobu doładowań:
Urodziny Plusha są jutro 11 września.
Znalezione w sieci info nt sposobu doładowań:
Włączcie jeszcze przed doładowaniem "Premię za częste zasilenia". Działa też w Plushu, ale trzeba aktywować poprzez plus online, przez stronę www. Otrzymujemy w ten sposób dodatkowe 10% wartości doładowania. Liczone są doładowania między którymi jest odstęp czasowy mniejszy niż 25 dni. U mnie zadziałało, doładowywałem 4x30zł i otrzymałem łącznie 279zł. 120zł z dzisiejszej promocji 100% doładowania gratis, 30zł za 5-te doładowanie gratis i 9zł za częste doładowania.
Owszem, to atrakcyjne rozwiązanie. Jedynie trzeba pamiętać, że Plus zapowiadał podwyżki na wrzesień. Zakładam, że będą po urodzinach. Zapewne nie będą wysokie.pablo82 pisze: ↑10 wrz 2019, 06:16Z premią za częste zasilenia konta dochodzi jeszcze 10% wartości doładowania, co przy np 4rech doładowaniach po 30zł daje dodatkowo 9zł na konto w telefonie. Wtedy można zejść do kwoty około 11zł miesięcznie.
Urodziny Plusha są jutro 11 września.
Znalezione w sieci info nt sposobu doładowań:Włączcie jeszcze przed doładowaniem "Premię za częste zasilenia". Działa też w Plushu, ale trzeba aktywować poprzez plus online, przez stronę www. Otrzymujemy w ten sposób dodatkowe 10% wartości doładowania. Liczone są doładowania między którymi jest odstęp czasowy mniejszy niż 25 dni. U mnie zadziałało, doładowywałem 4x30zł i otrzymałem łącznie 279zł. 120zł z dzisiejszej promocji 100% doładowania gratis, 30zł za 5-te doładowanie gratis i 9zł za częste doładowania.
Oby to nie był fake news. Póki co [usunięte] o promocji cisza.
Jeżeli będzie, powinna pojawić się informacja przynajmniej na jednej z poniższych stron:
https://www.plus.pl/news/#/biuro
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99 ... 29#p254929
Jeżeli będzie, powinna pojawić się informacja przynajmniej na jednej z poniższych stron:
https://www.plus.pl/news/#/biuro
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99 ... 29#p254929