Od dwóch dni nie mogę skorzystać z aplikacji mobilnej iPlus dla numerów w Plushu. Nie pomaga odinstalowanie starej i zainstalowanie nowej. Na początku pojawiała się wersja ukraińska, później na chwilę jakieś chińskie znaki. Teraz mieli się bez efektu.
Sytuacja identyczna zarówno podczas komunikacji przez Wi-Fi jak i przez transmisję danych w Plushu. Urządzenie - iPad Mini 4.
Ktoś coś?
------------Edycja-----------------
Przepraszam, nie zauważyłam posta na poprzedniej stronie. Czyli nadal bez zmian?
Sytuacja identyczna zarówno podczas komunikacji przez Wi-Fi jak i przez transmisję danych w Plushu. Urządzenie - iPad Mini 4.
Ktoś coś?
------------Edycja-----------------
Przepraszam, nie zauważyłam posta na poprzedniej stronie. Czyli nadal bez zmian?
daromar pisze: ↑15 mar 2022, 09:17Jakby ktoś miał problemy z zalogowaniem do iplusa to za https://www.facebook.com/plus/posts/7145611058814026Kod: Zaznacz całyWitamy. Przepraszamy za niedogodności, aktualnie trwa aktualizacja systemu, bardzo prosimy o cierpliwość, w najbliższym czasie aplikacja będzie w pełni funkcjonalna.