DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 94 z 96
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
 #1167776  autor: biala1991
 10 mar 2024, 12:39
A więc te smsy ostrzegawcze były wysyłane nawet wtedy gdy klient wydał 5zł i nie powinien podlegać karze? To słabo, w Orange info pokazywało się tylko u tych, którzy warunków aktywności nie spełnili, oczywiście zdarzały się jakieś potknięcia ale generalnie to było lepiej zorganizowane, po co wysyłać ostrzeżenia wszystkim jak leci jeśli dany klient spełnił warunki zwalniające z kary?

Pytanie zostaje aktualne, co oznacza, że teraz te smsy nie przychodzą? :)
 #1167777  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 12:52
Mam początek cyklu "18 dnia miesiąca". Pierwsze SMS-y przychodziły chyba 7 dni przed początkiem cyklu. Zobaczymy.
Na kilkunastu "moich" numerach mam środki, więc trochę boję się ryzykować i nie zmieniać taryfy przed końcem cyklu (w ten sposób dawniej utrzymywałam SD) i unikałam kary.
 #1167779  autor: K-L
 10 mar 2024, 13:30
babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 11:15
@biala1991
Ktoś musi jako pierwszy zaryzykować i ewentualnie poświęcić się dla ludzkości...
Poświęcę się, lecz ja dopiero 4.04. będę wiedział na pewno.
 #1167782  autor: biala1991
 10 mar 2024, 14:09
U mnie zostało mniej niż 7dni do końca okresu więc już za późno żeby sprawdzać ewentualne smsy.
Stawiam na szali niecałe 5zł na jednym i tyle samo na drugim numerze :D

Potwierdzasz to co pisze Karlos:
Karlos20 pisze:
10 mar 2024, 11:32
a zawsze one przychodziły, niezależnie czy spełniasz warunki do jej naliczenia czy nie
Moim zdaniem "ostrzeżenie", które jest wysyłane bez względu na to, że warunki zwolnienia zostały spełnione to jakaś pomyłka. W Orange to działało inaczej i podobnie działa w Plushu, na numerze z cyklicznym pakietem żaden sms ostrzegawczy nie przychodzi, bo to nie miałoby sensu.
 #1167785  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 14:22
@biala1991
SMS-y widać, do dnia pobrania opłaty, w www.24.play.pl.
Nie ryzykowałabym, na Twoim miejscu, poddawania się opłacie. Wiewiórki ćwierkają, że opłata może być pobierana, tylko my w dyskusji nie doprecyzowaliśmy jakie mamy przypadki.

Od ilu okresów rozliczeniowych masz numer w odNOWie? Czy praktykowałaś skoki, "tam i z powrotem", do innej taryfy?

Nie mogę się odnieść do informacji @Karlos20, bo mam numery bez pakietów i "skaczące". Jeszcze w lutym dostawałam SMS-y i uciekałam, w podskokach, przed karą.
 #1167790  autor: biala1991
 10 mar 2024, 15:47
Oba numery siedziały wcześniej w taryfie RWK, z wiadomych względów musiałam uciekać do Odnowy co nastąpiło w połowie stycznia. Przed końcem okresu, czyli w połowie lutego na jednym numerze wykupiłam pakiet, na drugim numerze nie zrobiłam nic i pomimo tego do dnia dzisiejszego nie została pobrana opłata. Zbliża się koniec drugiego okresu i na obu numerach w Play24 pokazuje się info o karze, które mam zamiar zignorować :) o skutkach powiadomię.
Nigdy nie zależało mi na SD więc nie skakałam po taryfach.


K-L pisze:
10 mar 2024, 13:30
babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 11:15
@biala1991
Ktoś musi jako pierwszy zaryzykować i ewentualnie poświęcić się dla ludzkości...
Poświęcę się, lecz ja dopiero 4.04. będę wiedział na pewno.
Ja za kilka dni dowiem się czy mnie skasują.
 #1167792  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 16:30
@biala1991
Według mnie, na numerze, na którym nic nie robiłaś powinna zostać pobrana kara, zaś na drugim numerze... hmmm... pewnie też.
Najprawdopodobniej, po zmianie taryfy na odNOWę, nie pobierają kary za brak wydatków w pierwszym okresie rozliczeniowym, mimo SMS-a ostrzegawczego, więc można ryzykować "skoki" dopiero na koniec drugich okresów rozliczeniowych.
Wydłubałam po konsultacji z @2999.

-------Edycja_1-----------
Jeśli powyższe potwierdzi @neotele, jesteśmy w domu.
-------Edycja_2------------
@biala1991
Zamiast ewidentnie tracić pieniądze za kilka dni, zrób inny test. Zmień taryfę "tam i z powrotem" przed końcem obecnego okresu rozliczeniowego na numerze gdzie nie ma długoterminowego pakietu (przy zmianie taryfy traci się pakiet) i odczekaj z następnym skokiem do końcówki drugiego kolejnego okresu.
biala1991 pisze:
10 mar 2024, 15:47
...Nigdy nie zależało mi na SD więc nie skakałam po taryfach.
Masz aktywny SD czy nie aktywowałaś w ogóle?
 #1167799  autor: biala1991
 10 mar 2024, 18:41
Chyba jednak wolę stracić tą kasę niż gimnastykować się z utrzymywaniem na siłę w sieci, która już od dawna nie oferuje żadnych promocji zachęcających do zostania.
Przez rok nie muszę doładowywać, potem się zastanowię czy jest sens płacić za to, żeby mieć nieużywaną kartę w Play :)

babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 16:30
Masz aktywny SD czy nie aktywowałaś w ogóle?
Nigdy nie korzystałam.
 #1167803  autor: Sinpelo
 10 mar 2024, 19:11
Odnowa to idealne miejsce do lezakowania kart sim. Jak jakąś fajną promka jest to przenoszę do innej sieci I poznkej wracam
 #1167808  autor: babciagienia1p
 10 mar 2024, 20:55
biala1991 pisze:
10 mar 2024, 18:41
Chyba jednak wolę stracić tą kasę niż gimnastykować się...

Szkoda.
Gdybyś dała przekonać się do jednego testu na jednej karcie (tej gdzie nie kupowałaś pakietu), mielibyśmy - na forum - pewność, że Play nie wycofał się z kary, tylko jej brak jest skutkiem błędu systemowego w pierwszym okresie rozliczeniowym po zmianie taryfy.
Ostatnio wiele osób, podobnie jak Ty, migrowało z PnK RWK do odNOWy i być może dlatego pojawiły się przypuszczenia o braku kary.
 #1167810  autor: zulu144dwa
 10 mar 2024, 23:07
Utrzymanie numeru w Odnowie bez kary za brak aktywności przez wykupienie pakietu za 5 zł raz na miesiąć bądź doładowanie za 5 zł raz na miesiąc musi być zostawione, gdy ma się darmowe SD na starych nabytych zasadach.
Gdy nie ma się darmowego SD to mogą nie naliczać kary za utrzymanie numeru.
Takie zasady byłyby najbardziej logiczne.
Wyzeruje się wszystko to SD za opłatą 9 zł miesięcznie
Żonglowanie taryfami raz do roku to można robić na wyzerowanych numerach w celu przedłużenia ważności do czasu przeniesienia takiego numeru.
Mam takie numery i nawet ostatnio przenosiłem jeden do formuły i z powrotem i nie mam już na nim możliwości aktywacji darmowego SD tylko za 9 zł miesięcznie.
W Play-u to nigdy nie wiadomo jakie furtki pozostawiano a testy często wiążą się z dużym ryzykiem

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1167815  autor: biala1991
 11 mar 2024, 05:05
zulu144dwa pisze:
10 mar 2024, 23:07
Gdy nie ma się darmowego SD to mogą nie naliczać kary za utrzymanie numeru.
Takie zasady byłyby najbardziej logiczne.
Też szłam tym tropem ale @neotele wspominał, że ma SD.


@Babciagienia1p
zostało jeszcze kilka dni, przemyślę.
 #1167824  autor: babciagienia1p
 11 mar 2024, 09:15
Numer "skaczący". Początek cyklu 18 dnia miesiąca.
Dzisiaj (11 marca) dostałam SMS ostrzegawczy. Zakładam, że fałszywy, bo jestem w pierwszym okresie rozliczeniowym po zmianie taryfy...
 #1167831  autor: SimplusowiecU
 11 mar 2024, 10:43
Żeby jeszcze bardziej zamącić, dorzucę jakie marne 2 grosze :mrgreen:
U mnie w P24 ostrzeżenie o pobraniu opłaty wyświetla się wyłącznie na numerach, na których wydatki były poniżej rzeczonych 5zł. Wsystkie z wydatkami powyżej 5 zł (zakup pakietu) = brak informacji. Numery od lat w oDn (ze dwa od samego początku, maj 2017r.), aktywny "stary" SD. Czy na tych pierwszych opłata byłaby pobrana - nie wiem, przed końcem zagrożonego opłatą okresu rozliczeniowego dokonałem zakupu pakietów / doładowania. Za to na świeżych numerach w oDn (przeniesione z RWK w lutym br., z 1 zł na koncie i bez aktywnego SD, jakby kto pytał), już pod koniec pierwszego miesiąca pojawiła się informacja o pobraniu opłaty - również nie wiem z jakim skutkiem gdyż dałem dyla do Formuły PnK.
 #1167833  autor: babciagienia1p
 11 mar 2024, 10:54
@SimplusowiecU
Według mnie, Twoje doświadczenia potwierdzają informację o błędzie, w pobieraniu kary, w pierwszym okresie rozliczeniowym po zmianie taryfy.
1) SMS-y ostrzegawcze dostają wszystkie numery zagrożone karą. Spełniające warunek wydatku SMS-a nie dostają.
2) Kara jest pobierana od wszystkich, które nie spełniły warunku wydatku, z wyjątkiem tych, które były w pierwszym okresie rozliczeniowym po zmianie taryfy (błąd systemu na korzyść użytkowników).
Nie wiadomo jak długo błąd będzie funkcjonował.
 #1167960  autor: biala1991
 13 mar 2024, 18:55
babciagienia1p pisze:
10 mar 2024, 20:55
biala1991 pisze:
10 mar 2024, 18:41
Chyba jednak wolę stracić tą kasę niż gimnastykować się...

Szkoda.
Gdybyś dała przekonać się do jednego testu na jednej karcie...

Przekonałaś mnie, dzisiaj zmieniłam taryfę. Nowa taryfa jest już widoczna w Play24 ale pokazuje się też komunikat, że jutro (dzień rozpoczęcia kolejnego cyklu) zostanie pobrana opłata. Mam nadzieję, że zdążyłam czmychnąć :)
Smsa ostrzegawczego nie dostałam, pisałaś że wysyłają kilka dni wcześniej, to słabo, że wiadomość nie przychodzi ostatniego dnia. Plus informuje nawet trzy razy: 10dni przed, 3dni przed i w przeddzień :)

Pewnie to nie ma znaczenia ale na tym numerze zamiast sieci Play wyświetla się Fakt Mobile. Starter na pewno był odpalany w Play, możliwe że dawno temu migrowałam na chwilę do Fakt Mobile, pewności nie mam.
 #1167963  autor: babciagienia1p
 13 mar 2024, 19:22
@biala1991
Pewnie z Faktem jest tak jak piszesz. Komunikatem nie przejmuj się. Możesz go usunąć w www P24. Kary, na pewno, nie pobiorą. Powinni pobrać z drugiego numeru (tego z pakietem). Pamiętaj o powrocie do odNOWy, najpóźniej w ostatnim dniu ważności konta głównego.

SMS-y zwykle przychodziły dwa. Pierwszy siedem dni przed pobraniem kary. Nie pamiętam ile dni przed drugi. Nie przywiązywałam do tego uwagi.
 #1167985  autor: biala1991
 14 mar 2024, 07:12
babciagienia1p pisze:
13 mar 2024, 19:22
Komunikatem nie przejmuj się. Możesz go usunąć w www P24. Kary, na pewno, nie pobiorą. Powinni pobrać z drugiego numeru (tego z pakietem).

Na numerze ze zmienioną taryfą komunikat dzisiaj sam zniknął.
Na numerze z pakietem, który został w Odnowie na razie nic się nie dzieje :)
 #1167986  autor: babciagienia1p
 14 mar 2024, 07:28
@biala1991
Być może system traktuje pakiet aktywowany w pierwszym okresie rozliczeniowym jako aktywowany w drugim okresie...
Masz idealną sytuację do testów czy kary zniknęły. Okaże się, najpóźniej, pierwszego-drugiego dnia czwartego okresu rozliczeniowego (zakładam, że teraz jesteś w trzecim).
  • Strona 94 z 96
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96