Chciałbym tylko nieśmiało dodać, że jeszcze niedawno wszystko działało jak należy (i na macierzystych i na przeniesionych). Zepsuło się nagle i od tamtej pory do dzisiaj tego nie poprawili. Fajnie, że szukacie przyczyny, ale nawet jak ją znajdziecie, to i tak tego nie rozwiążecie. Rozwiązać to może tylko Premium Mobile jako operator i to już jego zmartwienie, czy numer kłopotliwy jest na platformie Premium Mobile, Aero2, czy innej. Oni jako operator ponoszą za to pełną odpowiedzialność. Nie żaden podwykonawca.
W każdym bądź razie bzdurą jest tu próba zrzucania przez operatora winy na "przeciążenia" wszystkich sieci. Klienci Premium Mobile jakoś masowo nie narzekają, nie mówiąc już o Plusie, czy innych sieciach infrastrukturalnych. Ponadto sygnał przeciążenia sieci jest inny. Znają go Ci, którzy pamiętają jak przed laty w Sylwestrową noc zatykały się sieci. Komunikat "nie ma takiego numeru" to raczej skutek bałaganu w systemie
W każdym bądź razie bzdurą jest tu próba zrzucania przez operatora winy na "przeciążenia" wszystkich sieci. Klienci Premium Mobile jakoś masowo nie narzekają, nie mówiąc już o Plusie, czy innych sieciach infrastrukturalnych. Ponadto sygnał przeciążenia sieci jest inny. Znają go Ci, którzy pamiętają jak przed laty w Sylwestrową noc zatykały się sieci. Komunikat "nie ma takiego numeru" to raczej skutek bałaganu w systemie