DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 171 z 173
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
 #1162991  autor: ManiacGSM
 10 sty 2024, 11:56
Mały edit w mojej sprawie, kilka minut temu zadzwoniła do mnie Pani z obsługi a2mobile z pytaniem w sprawie nieodebranych dokumentów, jaki był powód i czy nadal jestem zainteresowany przeniesieniem.
Wstępnie ustaliliśmy że dokumenty wyślą jeszcze raz tym razem Fedex'em.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #1162994  autor: kszaq
 10 sty 2024, 12:29
Remington pisze:
08 sty 2024, 13:53
To była ta sama aplikacja tylko z inną skórką - dlatego miałem o to właśnie zapytać. Daj znać co odpiszą.
Odpowiedź z wczoraj: "pracujemy obecnie nad rozwiązaniem kwestii dostępności aplikacji w Google Play".

Podtrzymuję moje podejrzenie, że a2 wycofa "Aplikacyjne WiFi Calling" równolegle z Plusem. Odnośnik do informacji o tej usłudze zniknął w okolicy końcówki 2023 z dołu strony i jedyna informacja o niej to regulamin promocji oraz archiwalna wersja strony, która (jeszcze) działa pod adresem lp.a2mobile.pl.
 #1163081  autor: ManiacGSM
 11 sty 2024, 14:58
Tak dla potomnych - Dziś około 7 rano dostałem sms że będę miał wizytę kuriera z firmy Fedex. Około 14.30 dostałem karte SIM z dokumentami do podpisu od kuriera. Także jeśli ktoś by miał problem podobny do mojego poproscie na infolinii a2mobile o zmianę firmy kurierskiej.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #1164202  autor: kszaq
 25 sty 2024, 13:48
kszaq pisze:
10 sty 2024, 12:29
Remington pisze:
08 sty 2024, 13:53
To była ta sama aplikacja tylko z inną skórką - dlatego miałem o to właśnie zapytać. Daj znać co odpiszą.
Odpowiedź z wczoraj: "pracujemy obecnie nad rozwiązaniem kwestii dostępności aplikacji w Google Play".

Podtrzymuję moje podejrzenie, że a2 wycofa "Aplikacyjne WiFi Calling" równolegle z Plusem. Odnośnik do informacji o tej usłudze zniknął w okolicy końcówki 2023 z dołu strony i jedyna informacja o niej to regulamin promocji oraz archiwalna wersja strony, która (jeszcze) działa pod adresem lp.a2mobile.pl.
Odpowiedzi nadal nie dostałem, za to na stronie a2mobile pojawił się komunikat: aplikacyjne WiFi calling będzie działać tylko do końca lutego: https://a2mobile.pl/documents/wifi_calling.pdf
 #1164814  autor: kszaq
 30 sty 2024, 17:06
Jeszcze w kwestii WiFi Calling, na pytanie o możliwość wprowadzenia natywnej usługi, BOK zachęca do przejścia na abonament w Premium Mobile.
 #1164820  autor: Remington
 30 sty 2024, 17:47
Właśnie miałem to napisać - wycofanie aplikacji wcale nie oznacza wprowadzenia wersji natywnej. Może po prostu wygasa umowa z dostawcą aplikacji i szkoda im było pieniędzy by ją przedłużać.
 #1164827  autor: kszaq
 30 sty 2024, 18:47
Podzielam Twój pogląd na ten temat. Dodatkowo, aplikacja sprawiała dużo problemów na nowszych wersjach Androida, a w konfiguracji Dual SIM uniemożliwiała wykonywanie połączeń z drugiej karty.

Podejrzewam, że szansa na natywne VoWiFi będzie dopiero przy zmianie platformy billingowej, może jeśli kiedyś Polkomtel zdecyduje się na jakąś modernizację w całej Grupie...
 #1165831  autor: aupol
 10 lut 2024, 16:33
Jeżeli mam ważne konto do 12 lutego to oznaca to godzię 00:00, 23 :59 czy godzinę wykonania ostatniego doładowania?
 #1165858  autor: KC-KARLOS
 10 lut 2024, 20:37
Tak, a2mobile ma też czas ważności liczony w dobach, nie w dniach kalendarzowych.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1165894  autor: R.Mandano
 11 lut 2024, 14:22
System w A2M liczy w miesiącach, a nie dobach, dniach, godzinach czy minutach.

cyt. ze strony FAQ operatora :
"Konto ważne jest przez 12 miesięcy od aktywacji numeru i po każdym następnym doładowaniu".

Oczywiście tu pojawia się pytanie, jak A2M liczy te 12 miesięcy, bo liczć można wg tygodni, dni, dób a nawet minut ...
:mrgreen:
 #1165899  autor: aupol
 11 lut 2024, 16:05
W moim przypadku USSD pokazuje 12 lutego a w aplikacji wyświetla się 13 luty.
Do tej pory nie otrzymałem żadnego smsa przypominającego - o ile w ogóle takiego wysyłają. Numer to leżak więc jeszcze poczekam a jak wyłączą to najwyżej go przeniosę 8)
 #1165984  autor: aupol
 12 lut 2024, 16:35
Dziś przyszedł sms z informacją, że jutro wyłącza numer. Dziś przypada 365 dzień po ostatnim doładowaniu. Godzina chyba nie ma znaczenia byle do końca dzisiejszego dnia zdążyć z doładowaniem.

@babciagienia1p
Skąd się wzięły te dodatkowe 2 sekundy?
 #1166043  autor: neotele
 13 lut 2024, 09:27
aupol pisze:
12 lut 2024, 16:35
Dziś przyszedł sms z informacją, że jutro wyłącza numer. Dziś przypada 365 dzień po ostatnim doładowaniu. Godzina chyba nie ma znaczenia byle do końca dzisiejszego dnia zdążyć z doładowaniem.
Znaczenie mają nawet sekundy. Zobacz podany przez @babciagienia1p czas wyłączenia u niej - w środku dnia i co do sekundy!
Zobacz w historii, kiedy dokładnie robiłeś ostatnie doładowanie i będziesz miał dokładny czas wyłączenia. I nie sugeruj się informacjami z aplikacji, bo być może leniwi informatycy tego nie zrobili poprawnie.
  • Strona 171 z 173
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173