DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 109 z 153
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 153
 #995255  autor: Dorotea
 24 maja 2018, 12:41
Udało się zdjąć blokadę Premium z mojego głównego numeru do DIL. Konsultant wykrył, że taka jest, niewidoczna w Play24 i zdjął. Mogę rozładować skarbonkę :D
 #995320  autor: adacomp
 24 maja 2018, 21:26
3G pisze:Bonus za przeniesienie można włączyć tylko raz. Chyba, że chodzi o to, że numer kolejny raz będzie przeniesiony do RBM.
Może także być do Play lub Fakt.
 #995339  autor: adacomp
 24 maja 2018, 23:18
Ja przenosiłem via Orange lub T-M. i wsio odbyło się w 2-3dni.
 #995775  autor: jedrek
 27 maja 2018, 22:55
Jak liczysz ten czas na aktywację? Od jakiej daty? Od jakiego zdarzenia? Leżak-karta nigdy nie odpalana czy jak? Kupiona schowana do szafki i czeka na lepsze czasy? Co z datą ważności startera? Ile po terminie ważności nieaktywowanego startera-świeżaka (data ważności podawana na kopercie startera) dany numer z karty SIM z oferty RBM 9zł (który był w edycji z puszką na stacjach orlenu) wylatuje, a SIM staje się bezużytecznym kawałkiem plastiku? Czyli, że taki numer wraca do powtórnego obiegu, mimo że SIM do jakiego był przyporządkowany nigdy nie był odpalony.
 #995776  autor: 3G
 27 maja 2018, 23:03
Chodziło tutaj o starter MNP, czyli w przypadku przenoszenia numeru. Jego się nie kupuje tylko dostaje w salonie i od momentu przenosin mamy trzy lata na odpalenie startera.

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #995782  autor: adacomp
 28 maja 2018, 06:21
Ja mam w szufladzie 1 starterRBM1 i 2x RBM5 bez daty ważności.
Na razie czekają i nabierają wartości ;)
 #996023  autor: neotele
 29 maja 2018, 13:17
Pytania do korzystających z DIL:

1. Jak często (średnio, ile razy dziennie/tygodniowo/miesięcznie) zdarzają się Wam problemy typu brak LTE/brak sieci (=wymuszony roaming do Orange, Plus itd.) ?
(U mnie takie problemy zdarzają się chyba codziennie, czasami kilka razy dziennie).

2. Czy znacie jakiś soft pozwalający śledzić (i automatycznie zapisać w jakimś logu) z poziomu komputera (najlepiej pod Linuksem), połączonego z siecią poprzez Router, informacje o zmianach trybu dostępu do sieci (LTE, HSPA, UMTS itp.) i zmianach sposobu transmisji danych (sieć własna/ roaming wewnętrzny Orange, Plus itd.) ?
 #996050  autor: Nikita_Bennet
 29 maja 2018, 16:07
panowie - BZP się wyczerpał i wygasa zresztą jutro (20GB).
Co dalej aby korzystać teraz z DIL - powiedzcie na której stronie bo zapomniałem a jak tutaj ostatnio zaglądałem to nie wiem czy było ich więcej niż 160.
 #996064  autor: darekka
 29 maja 2018, 17:42
@neotele zadzwoń do BOA i zleć zablokowanie dostępu do innych sieci niż macierzysta i znika problem zżerania pakietu neta niezbędnego do DILa

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #996071  autor: neotele
 29 maja 2018, 18:20
A czy w BOA będą skłonni na wykonanie takiej blokady?

I czy to pomoże, bo gdy nie będzie dostępna sieć macierzysta i aktywne zlecenie blokady innych sieci, to nie będę miał w ogóle Internetu.

Widzę, że kiedy mam problemy z Internetem (w PC poprzez Router), to także w tym samym czasie mam problem z telefonem w sieci Virgin i wtedy włącza się roaming wewnętrzny, co sugerowałoby generalny problem u wszystkich operatorów, bazujących na sieci Play, korzystających z lokalnego przekaźnika Play. Dlatego pytałem, jak wygląda to u Was?
 #996084  autor: darekka
 29 maja 2018, 19:09
Co do zablokowania roamingu krajowego łaski nie robią-fakt w momencie "awarii" sieci macierzystej nie będziesz miał neta ale te "awarie" trwają raczej chwilowo więc do przeżycia...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #996090  autor: adacomp
 29 maja 2018, 20:09
pakierhakierxd pisze:Może wtedy wskoczyć roaming i tak
Od kilku lat mam ręcznie ustawiony Play i tylko LTE w modemie Huawei i nigdy nie złapałem roamingu.
Na innym modemie dopiero ustawiłem ręcznie Play jak Orange zaczęło wpuszczać do swojego LTE i także nigdy nie było problemów.
 #996096  autor: 3G
 29 maja 2018, 20:37
Na numerach, którymi się opiekuję, nigdy się to nie zdarzyło. Ale dla świętego spokoju bezpieczniej wyłączyć roaming - jeden telefon do BOK. Nie znam też czegoś takiego jak brak sieci, rozłączanie czy inne tego typu "atrakcje".

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #996100  autor: neotele
 29 maja 2018, 20:43
darekka pisze:Co do zablokowania roamingu krajowego łaski nie robią-fakt w momencie "awarii" sieci macierzystej nie będziesz miał neta ale te "awarie" trwają raczej chwilowo więc do przeżycia...
Priorytetem jest u mnie ciągły Internet. Natomiast częste problemy u mnie z brakiem sieci macierzystej u playowatych lub brakiem LTE od Play, na dłuższą metę dyskwalifikują DILa.
Dlatego proszę Was o info, jak często u Was pojawiają się problemy z brakiem sieci macierzystej lub brakiem LTE od Play. (Chciałbym mieć punkt odniesienia)
  • Strona 109 z 153
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 153
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 153