DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 181 z 256
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 256
 #995255  autor: Dorotea
 24 maja 2018, 12:41
Udało się zdjąć blokadę Premium z mojego głównego numeru do DIL. Konsultant wykrył, że taka jest, niewidoczna w Play24 i zdjął. Mogę rozładować skarbonkę :D
 #995313  autor: 3G
 24 maja 2018, 20:49
Bonus za przeniesienie można włączyć tylko raz. Chyba, że chodzi o to, że numer kolejny raz będzie przeniesiony do RBM.

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #995320  autor: adacomp
 24 maja 2018, 21:26
3G pisze:Bonus za przeniesienie można włączyć tylko raz. Chyba, że chodzi o to, że numer kolejny raz będzie przeniesiony do RBM.
Może także być do Play lub Fakt.
 #995339  autor: adacomp
 24 maja 2018, 23:18
Ja przenosiłem via Orange lub T-M. i wsio odbyło się w 2-3dni.
 #995775  autor: jedrek
 27 maja 2018, 22:55
Jak liczysz ten czas na aktywację? Od jakiej daty? Od jakiego zdarzenia? Leżak-karta nigdy nie odpalana czy jak? Kupiona schowana do szafki i czeka na lepsze czasy? Co z datą ważności startera? Ile po terminie ważności nieaktywowanego startera-świeżaka (data ważności podawana na kopercie startera) dany numer z karty SIM z oferty RBM 9zł (który był w edycji z puszką na stacjach orlenu) wylatuje, a SIM staje się bezużytecznym kawałkiem plastiku? Czyli, że taki numer wraca do powtórnego obiegu, mimo że SIM do jakiego był przyporządkowany nigdy nie był odpalony.
 #995776  autor: 3G
 27 maja 2018, 23:03
Chodziło tutaj o starter MNP, czyli w przypadku przenoszenia numeru. Jego się nie kupuje tylko dostaje w salonie i od momentu przenosin mamy trzy lata na odpalenie startera.

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #995782  autor: adacomp
 28 maja 2018, 06:21
Ja mam w szufladzie 1 starterRBM1 i 2x RBM5 bez daty ważności.
Na razie czekają i nabierają wartości ;)
 #996023  autor: neotele
 29 maja 2018, 13:17
Pytania do korzystających z DIL:

1. Jak często (średnio, ile razy dziennie/tygodniowo/miesięcznie) zdarzają się Wam problemy typu brak LTE/brak sieci (=wymuszony roaming do Orange, Plus itd.) ?
(U mnie takie problemy zdarzają się chyba codziennie, czasami kilka razy dziennie).

2. Czy znacie jakiś soft pozwalający śledzić (i automatycznie zapisać w jakimś logu) z poziomu komputera (najlepiej pod Linuksem), połączonego z siecią poprzez Router, informacje o zmianach trybu dostępu do sieci (LTE, HSPA, UMTS itp.) i zmianach sposobu transmisji danych (sieć własna/ roaming wewnętrzny Orange, Plus itd.) ?
 #996050  autor: Nikita_Bennet
 29 maja 2018, 16:07
panowie - BZP się wyczerpał i wygasa zresztą jutro (20GB).
Co dalej aby korzystać teraz z DIL - powiedzcie na której stronie bo zapomniałem a jak tutaj ostatnio zaglądałem to nie wiem czy było ich więcej niż 160.
  • Strona 181 z 256
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 256
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 256