nadal posiadam aktywny starter t-mobile , nie mam problemów z usługą od dłuższego czasu, szczególnie po aktywacji 'Frii Internetu'
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Co znaczy po aktywacji "frii internetu" ?
"Frii internet" w T jak "Dniówka internetu" w Heyah daje nam bezpłatne 50MB(w H płatne 28 groszy), które się uruchamia w sytuacji braku innego pakietu neta np. jak by nasza usługa zdechła lub by się zapomniało ją reaktywować. W innym przypadku po kasacji (od 29 listopada 2019) tak przez nas "uwielbianej" usługi "Bezpieczny internet" przez operatora z naszego konta będą kosić kasę za transmisję w kwocie 20 groszy za 1MB aż do wyzerowania stanu konta.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498
To takie zabezpieczenie przez wyzerowaniem konta(po 50MB za 0zł lub za 28 groszy dostajemy lejek, który nie ma żadnego wpływu na naszą usługę- dowolny pakiet internetu np.z naszej usługi niweluje ten lejek) działające tak jak kiedyś "Bezpieczny internet" za 9zł. dający 100MB i lejek. O tych usługach trąbię już od dawna, a używałem ich jeszcze za czasów "Bezpiecznego internetu" ale w tamtym czasie "Bezpieczny internet" skutecznie robił syf w systemie.
Aby jasność była nasza usługa i "Frii internet/Dniówka internetu" nie gryzą się ze sobą i "Frii internet/Dniówka internetu" nawet jeśli zadziała to w żaden sposób nie wpływa na działanie/aktywację naszej usługi:!:
Oczywiście aktywacja "Frii internetu/Dniówki internetu" w żaden sposób poza zabezpieczeniem naszego portfela przez wyzerowaniem nie wpływa pozytywnie/negatywnie na to czy nasza usługa działa prawidłowo-tu raczej już nikt nie ma problemów (bo 500-1000GB dobowo wystarcza chyba wszystkim choć do regulaminowego nolimitu trochę brakuje). Usługi te są TYLKO du*chronem dla naszego portfela bez żadnych negatywnych skutków!!!
UWAGA -nawet jeśli ktoś z Was kiedyś aktywował te usługi na swoich numerach to nie może być pewny, że jeszcze działają, bo u mnie(pisałem już o tym) operator samoczynnie wyłączył "Frii internet" na jednym z numerów, a na drugim technicy to zrobili w ramach "naprawy" tuż przez tym jak wydębiłem "dopisanie zera" czyli zwiększenie pakietu dobowego z 50GB do obecnych 500GB. W związku z tym zalecam sprawdzenie stanu usługi. Oczywiście usługi reaktywowałem a pobrane po 3zł. za ponowną aktywację operator oddał bez szemrania.
Bilans POCZĄTKU dnia 29.03.2020+ AKTUALIZACJE
-ja -4szt. (2xT i 2x HEYAH)
-michcio123 -2szt. (1xT i 1xH)
-aupol -2szt. (HEYAH)
-driver -1szt. (T-mobile)
-leszekt -1szt. (HEYAH)
-papay -1szt..(HEYAH)
-Adriaan02 -1szt.(T-mobile)
-macqmacq -2szt.(T-mobile)
-marm -1szt.(HEYAH)
-zoltan666 -1szt. (T-mobile)
-babcia77 -1szt. (T-mobile)
-jonaszf -1szt.(HEYAH)
-neomod -1szt.(T-mobile)
-jakubd -1szt.(HEYAH)
-7xx654465 -1szt. (T-mobile)
-saximel -1szt.(T-mobile)
RAZEM 16 posiadaczy 22 sztuk(12 szt.T-mobile i 10 sztuk HEYAH).
EDYCJA: następni się dopisują więc bilans się poprawia
P.S. niestety nie mogę edytować poprzednich podsumowań.
Regulaminy:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498
To takie zabezpieczenie przez wyzerowaniem konta(po 50MB za 0zł lub za 28 groszy dostajemy lejek, który nie ma żadnego wpływu na naszą usługę- dowolny pakiet internetu np.z naszej usługi niweluje ten lejek) działające tak jak kiedyś "Bezpieczny internet" za 9zł. dający 100MB i lejek. O tych usługach trąbię już od dawna, a używałem ich jeszcze za czasów "Bezpiecznego internetu" ale w tamtym czasie "Bezpieczny internet" skutecznie robił syf w systemie.
Aby jasność była nasza usługa i "Frii internet/Dniówka internetu" nie gryzą się ze sobą i "Frii internet/Dniówka internetu" nawet jeśli zadziała to w żaden sposób nie wpływa na działanie/aktywację naszej usługi:!:
Oczywiście aktywacja "Frii internetu/Dniówki internetu" w żaden sposób poza zabezpieczeniem naszego portfela przez wyzerowaniem nie wpływa pozytywnie/negatywnie na to czy nasza usługa działa prawidłowo-tu raczej już nikt nie ma problemów (bo 500-1000GB dobowo wystarcza chyba wszystkim choć do regulaminowego nolimitu trochę brakuje). Usługi te są TYLKO du*chronem dla naszego portfela bez żadnych negatywnych skutków!!!
UWAGA -nawet jeśli ktoś z Was kiedyś aktywował te usługi na swoich numerach to nie może być pewny, że jeszcze działają, bo u mnie(pisałem już o tym) operator samoczynnie wyłączył "Frii internet" na jednym z numerów, a na drugim technicy to zrobili w ramach "naprawy" tuż przez tym jak wydębiłem "dopisanie zera" czyli zwiększenie pakietu dobowego z 50GB do obecnych 500GB. W związku z tym zalecam sprawdzenie stanu usługi. Oczywiście usługi reaktywowałem a pobrane po 3zł. za ponowną aktywację operator oddał bez szemrania.
Bilans POCZĄTKU dnia 29.03.2020+ AKTUALIZACJE
-ja -4szt. (2xT i 2x HEYAH)
-michcio123 -2szt. (1xT i 1xH)
-aupol -2szt. (HEYAH)
-driver -1szt. (T-mobile)
-leszekt -1szt. (HEYAH)
-papay -1szt..(HEYAH)
-Adriaan02 -1szt.(T-mobile)
-macqmacq -2szt.(T-mobile)
-marm -1szt.(HEYAH)
-zoltan666 -1szt. (T-mobile)
-babcia77 -1szt. (T-mobile)
-jonaszf -1szt.(HEYAH)
-neomod -1szt.(T-mobile)
-jakubd -1szt.(HEYAH)
-7xx654465 -1szt. (T-mobile)
-saximel -1szt.(T-mobile)
RAZEM 16 posiadaczy 22 sztuk(12 szt.T-mobile i 10 sztuk HEYAH).
EDYCJA: następni się dopisują więc bilans się poprawia
P.S. niestety nie mogę edytować poprzednich podsumowań.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Fakt, nie skojarzyłem, sam jak miałem ten starter używałem tego w Dniówce i chyba Ty Darku pisałeś mi kiedyś po co tego używam skro usługa ma działać poprawnie i bez tego i nas niennarazacnna koszta
O ile pamiętam to pytałem Ciebie o to w kontekście wiecznych naszych problemów i jako taka usługa w tamtym czasie niestety niewiele dawała(przynajmniej u mnie jak nasza oferta padała to w pierwszej kolejności zużywał się "Frii internet/Dniówka internetu", a następnie odpalał się"Bezpieczny internet" i blokował neta), bo "Bezpieczny internet" tak mącił, że głowa mała. Co do moich oczekiwań aby nasza oferta działała poprawnie to nadal nic się nie zmieniło-ma działać bez problemów i tego od operatora oczekuję(nawet te wywojowane "dopisz zero" nie satysfakcjonuje mnie w 100% ale dostępny od momentu tej poprawki pakiet 500-1000GB na dobę już jest wystarczający dla myślę wszystkich, a z racji ułomności operatorskich/braku chęci do zrobienia pełnego nolimitu uznaję taki pakiet za spełnienie moich oczekiwań. Dodatkowo zważywszy na nieliczność kart SIM z tą usługą nie chciałbym "motywować" swoją upierdliwością operatora do prób jej kasacji/zniechęcenia nas przedłużającymi się problemami-sama moja upierdliwość, której wynikiem było naprawienie pakietu przez dopisanie zera(które im podpowiedziałem) była wystarczająca i dała nam wszystkim to czego oczekiwaliśmy od początku(praktyczny nolimit).
Obecnie po skasowaniu przez operatora "Bezpiecznego internetu" usługa "Frii internet/Dniówka internetu" jest jedynym i w 100% pewnym zabezpieczeniem przed wydrenowanie kasy z konta i do tego w pełni bezpiecznym rozwiązaniem jeśli chodzi o ewentualne gryzienie się z naszą usługą "Masz złotówkę...". Z tego też powodu rekomenduję jej aktywacje.
Obecnie po skasowaniu przez operatora "Bezpiecznego internetu" usługa "Frii internet/Dniówka internetu" jest jedynym i w 100% pewnym zabezpieczeniem przed wydrenowanie kasy z konta i do tego w pełni bezpiecznym rozwiązaniem jeśli chodzi o ewentualne gryzienie się z naszą usługą "Masz złotówkę...". Z tego też powodu rekomenduję jej aktywacje.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Mija czwarty tydzień od wystawienia zgłoszenia technicznego o nieprawidłowości w działaniu usługi( 1 zł pobiera ale brak dwóch doładowań w bilingu) po migracji T-H-T w celu usunięcia nie zdejmowanego lejka 15/15. Pomimo kilku ponagleń jak na razie brak odpowiedzi od technicznych.
Co ciekawe w 31 dniu od uruchomienia usługi przyszedł standardowy sms z zachętą do ponownej aktywacji usługi pomimo iż 30 dni wcześniej po wysłaniu tak na 80481 nie przyszło potwierdzenie iż usługa jest aktywna i w sumie słusznie bo brak było dwóch doładowań.
Na numerze Heyah z którego aktualnie korzystam dzisiaj 1 zł pobrało ale brak dwóch doładowań pakiet złotówek i GB ważne do dzisiaj.
Co ciekawe w 31 dniu od uruchomienia usługi przyszedł standardowy sms z zachętą do ponownej aktywacji usługi pomimo iż 30 dni wcześniej po wysłaniu tak na 80481 nie przyszło potwierdzenie iż usługa jest aktywna i w sumie słusznie bo brak było dwóch doładowań.
Na numerze Heyah z którego aktualnie korzystam dzisiaj 1 zł pobrało ale brak dwóch doładowań pakiet złotówek i GB ważne do dzisiaj.
A wysłałeś smsa z ponowna aktywacja ?
Na problemy wynikłe ze skakania po taryfach trzeba cierpliwości i jak operator się uprze to stwierdzi, że zmiana taryfy(T-H-T może potraktować nawet jako zmianę operatora, bo to 2 osobne marki) bezpowrotnie spowodowała utratę usługi. Kasę oczywiście zwróci.
Oczywiście lepiej aby tak nie stwierdzili ale kto to wie.
Co do drugiego to możliwe, że się coś przywiesiło(na jednym z numerów też tak kiedyś miałem ale po północy się odwiesiło i usługa samoczynnie odżyła) ale zazwyczaj tak się dzieje jak aktywacje usługi zleci się wieczorem. Sam czekam do końca dnia zaproszenia i aktywuję dopiero po północy aby w razie zawieszki mieć te 24 godziny spokoju.
U mnie na 2 numerach z aktywną usługą wszystko normalnie jak zwykle 1000GB dostępne.
Oczywiście lepiej aby tak nie stwierdzili ale kto to wie.
Co do drugiego to możliwe, że się coś przywiesiło(na jednym z numerów też tak kiedyś miałem ale po północy się odwiesiło i usługa samoczynnie odżyła) ale zazwyczaj tak się dzieje jak aktywacje usługi zleci się wieczorem. Sam czekam do końca dnia zaproszenia i aktywuję dopiero po północy aby w razie zawieszki mieć te 24 godziny spokoju.
U mnie na 2 numerach z aktywną usługą wszystko normalnie jak zwykle 1000GB dostępne.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Próbował ktoś odpalić 7GB na 7dni, aktywacja pod tym samym nr, co aktywacja naszej limitowanej usługi.
Spróbowałem i nic zero odpowiedzi.
Spróbowałem i nic zero odpowiedzi.
Przepraszam, faktycznie .
Na razie nie bo mam jeszcze kilka dni aktywną usługę na numerze heyah po tym czasie aktywuję na numerze t-mobile i zobaczę co będzie.
Może tym razem aktywuje się poprawnie jak licznik 30 dni się przekręcił
No mam taką nadzieję. Dam znać jak wyszło.
Najpierw to bym na Twoim miejscu dzwonił do BOA i truł gitare-niech ponaglają wielokrotnie Twoje zgłoszenie techniczne. W innym przypadku możesz stracić następny miesiąc i kasę na czekanie, któą zapewne po czasie oddadzą ale czasu nie cofniesz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Chyba przechwaliłem, bo dziś na moich numerach T nie dodało 2 doładowań mimo pobrania kasy tak jak zwykle tuż po północy-na obu GB w liczbie niecałych 500GB ważne 0dni do dziś. Możliwe, że samoczynnie się to odblokuje jeszcze dziś lub przy następnym pobraniu opłaty czuli jutro ale zerknijcie czy i u Was jest podobnie.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
No i u mnie również już drugi dzień z kolei pobrało 1zł i nie dało dwóch doładowań pakiety złotówek i GB się skasowały.(podstawa do reklamacji chyba już jest) U ciebie @darekka z tego co piszesz pobierało 1zł i pojawiały się dwa doładowania zaraz po północy a u mnie natomiast ok. 5:25 rano myślę że dlatego u ciebie wczoraj jeszcze usługa działała poprawnie a u mnie już nie bo gdzieś między godz. 0:30 a 5:00 się wykrzaczyła. Może przez zmianę czasu?
Jeszcze z ciekawych rzeczy to wczoraj ok. 17:00 wysłałem TAK na 80481 a sms zwrotny o tym że już jestem w promocji przyszedł dopiero dzisiaj o 4:50 natomiast teraz gdy zrobię to samo to sms przychodzi po 2 minutach słowem coś się musiało zawiesić wczoraj i może od północy będzie już działało poprawnie.
Zobaczymy.
Jeszcze z ciekawych rzeczy to wczoraj ok. 17:00 wysłałem TAK na 80481 a sms zwrotny o tym że już jestem w promocji przyszedł dopiero dzisiaj o 4:50 natomiast teraz gdy zrobię to samo to sms przychodzi po 2 minutach słowem coś się musiało zawiesić wczoraj i może od północy będzie już działało poprawnie.
Zobaczymy.
Celowo odpalam usługę tuż po północy aby w razie problemów mieć 24 godziny buforu na odblokowanie się usługi-jakiś czas temu też na 1 numerze ale z usługą odpaloną przez "urzyszkodnika" wbrew moim zaleceniom dopiero ok 22ej miałem podobna sytuację zawieszki, która minęła samoczynnie po pobraniu następnej opłaty. Tu myślę ,że będzie podobnie=jutro po północy system pobierze opłate i przydzieli doładowania. Jeśli się nie odblokuje to kaska zawsze się przyda.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
MI również usługa się wysypała ale dopiero dziś po północy.Dawno z tą ofertą nie miałem problemów, możliwe, że to przez zmianę czasu. Nie chcę mi się dzwonić i tłumaczyć z jakiej to usługi korzystam itd bo nigdy nie wiedzą na infolinii i 20min muszę im opisywać z jakiej to usługi korzystam. Mam jeszcze zapasowy internet więc dzień poczekam. Jeśli sytuacja się nie zmieni to napiszę maila.
Na mojej karcie ostatnie doładowanie 28.03 i od dzisiaj brak internetu ,mimo pobrania wczoraj i dziś po 1zł