DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 198 z 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
 #1080920  autor: michcio123
 25 wrz 2019, 07:49
darekka pisze:
24 wrz 2019, 10:25
U mnie po reklamacji pakiet się kumuluje i wynosi obecnie ok 150GB z datą ważności pakietu 1GB otrzymanego jako awaryjny.

Dobrze by było sprawdzić czy da się pobrać więcej niż 50GB na dobę.
 #1080921  autor: darekka
 25 wrz 2019, 07:52
Jak mnie użytkownik dopuści to sprawdzę ale dziś to nikłe szanse, bo wieczorem wraca dopiero(numer w telefonie), a na lichutkim routerze bez anteny wyciągam do 30Mb.

Dać się da wyciągnąć całe skumulowane obecnie 200GB, bo tyle neta jest więc nikła szansa aby po 50GB zdechło.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080925  autor: michcio123
 25 wrz 2019, 08:16
Tak do końca to nie jest pewne bo obecnie w naszej usłudze kumuluje się tylko do 100GB ale po pobraniu 50GB i tak padnie tak ktoś tu wcześniej pisał sam tego nie sprawdzałem jeszcze(brak czasu).
 #1080927  autor: darekka
 25 wrz 2019, 08:19
Jak pisałem o ile użytkownik da mi poszaleć na swojej karcie to postaram się potestować zachowanie po 50GB mając 200GB.
Jak będę miał wynik to poinformuję.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080978  autor: zoltan666
 25 wrz 2019, 20:21
michcio123 pisze:
25 wrz 2019, 08:16
Tak do końca to nie jest pewne bo obecnie w naszej usłudze kumuluje się tylko do 100GB
I teraz już wiem dlaczego pod kodem *103*22# ciągle widzę do wykorzystania właśnie te 100 GB i więcej być nie chce.
 #1081004  autor: babcia77
 26 wrz 2019, 11:18
No to jak to wygląda teraz u mnie:

Wczoraj rano zacząłem słać dane. Do końca okresu dziennego do mniej więcej 13:00 przesłałem około 20 GB danych. Tyle zeszło z pakietu 50 GB który miał ważność do wczoraj. Po 13.00 przyznanie kolejnego pakietu dziennego i zmiana daty ważności pakietu na dziś. W sumie oba pakiety dały 80GB transferu. Dane leciały dalej. Do północy zostało około 25 GB transferu. Zrobiłem przerwę i koło 7.00 dziś znów rozpocząłem wysyłanie. Kilkanaście minut temu skończył się pakiet dzienny ważny dziś. Nie przyznało nowego pakietu. Transfer zaczął schodzić z pakietu 2 TB danych ważnego 180 dni którego przyznanie opisywałem wcześniej. W tej chwili zarówno pod *103*22# jak i w aplikacji mobilnej komunikat "Brak paczek do wykorzystania". Paczka 2 TB jest widoczny tylko w MiBOA - nie ma go w aplikacji mobilnej. Mam też pakiet 5 GB za 0 PLN z aplikacji mobilnej i ten pakiet pozostał nienaruszony. Widoczny jest z kolei tylko w aplikacji mobilnej.

Teraz czekam jeszcze jak zachowa się pakiet 2 TB z którego teraz idzie transfer przy nowym okresie dziennym. Ale to będę widział koło 13:00.

EDIT: Jeszcze jedna rzecz która wyszła na billingu: w odróżnieniu od poprzednich dni nie ma na billingu obciążenia o północy. Wygląda że to obciążenie jest robione tylko jeśli nastąpiła kumulacja z dwóch kolejnych dni i o północy jest dostępne więcej niż 50 GB transferu. Obciążenie obcina wtedy dostępny transfer do 50 GB. Jeśli jest mniej oiż 50 GB - nie ma obciążenia.

EDIT2: Przed chwilą SMS: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na www.t-mobile.pl." Domyślam się że SMS dotyczy dziennego pakietu który wyczerpałem dzisiaj. Bo zużywam pakiet 2 TB i net działa.

Jasno z tego wynika że usługa nie jest bez limitu jak to jest zapisane w regulaminie tylko ma limit 50 GB dziennie a potem przestaje działać.
 #1081010  autor: darekka
 26 wrz 2019, 13:06
Moim zdaniem to, że dali Tobie ten niby nolimit 2TB jest sposobem na to abyś się odczepił(brak reklamacji).
Mi dziś listonosz przytargał polecony z odpowiedzią na reklamacje(ta ostatnia co dali w niepełne 2godz.kasę i ważność konta) w treści, której czytam, że blokada neta po 50GB była wynikiem błędu technicznego i mają nadzieję, że się on nie powtórzy. Na tą chwilę kumuluje mi sie pakiet z datą ważności 1 października(1GB awaryjnie miał tą datę) i obecnie jest ponad 200GB. Nie bardzo mam opcję potestowania co się stanie po 50GB, bo uzytkownik nosi ten numer w telefonie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081015  autor: darekka
 26 wrz 2019, 13:37
I je uznają pewnie, przeproszą ale będą mieć jeden argument- naprawiliśmy i neta Panu nie blokujemy więc nie widzimy żadnych uchybień po naszej stronie i brak podstaw do uznania roszczenia w sprawie "bonusów".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081020  autor: darekka
 26 wrz 2019, 14:41
Czyli sprawdza się moja teza, że masz go tylko jednorazowo na 6msc. i jeśli go zużyjesz to...awaria.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081113  autor: babcia77
 28 wrz 2019, 16:43
Nadal coś kombinują bo są zmiany.
Otóż od czwartku nie mam obciążenia o 0:00 i ilość dostępnych danych nie resetuje się wtedy do 50 GB. Za to wygląda że od tego dnia sumują się dzienne pakiety 50 GB. Mam w tej chwili skumulowane ~135 GB. Byłoby 150 ale w czwartek po przyznaniu pakietu dziennego zużyłem ~15 GB. Co ciekawe - według *103*22# ważność tych danych to 24.10.2019.
 #1081119  autor: darekka
 28 wrz 2019, 19:05
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 198 z 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200