DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 158 z 202
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 202
 #1088962  autor: darekka
 28 sty 2020, 13:23
Kto to może wiedzieć jak operatorzy będą zdrażać 5G-może starczy ta sama simka, a może za pieniądze będą chcieli sprzedać specjalną simkę...a może nie dostaniemy(my posiadacze "Masz złotówki...") wogóle wjazdu do 5G jak kiedyś w Plusie stare oferty internetowe LTE nie dostały(z tego powodu rozstałem się z Plusem mimo rabatu 50% na przedłużenie). Zresztą nawet obecnie bywa, że nowe simki muszą mieć ręcznie przez BOA odblokowywane LTE,a co będzie z 5G...może podanie trzeba będzie składać :twisted:

Patrząc w nasz regulamin to 5G bym nie oczekiwał choć mam nadzieję na dostęp dla naszej oferty do 5G:
"5.11. Opcja umożliwia mobilny dostęp do Internetu w ramach pakietowej transmisji danych w zasięgu sieci Operatora na terenie
Polski, realizowany w technologiach mobilnych 2G/3G/LTE (w zależności od wykorzystywanego urządzenia, dostępności danej
technologii w danym terenie oraz usług aktywnych dla danej karty SIM). W ramach niniejszej oferty technologia LTE jest aktywowana automatycznie i nie ma możliwości jej dezaktywacji. Korzystanie z technologii LTE możliwe jest tyko w oparciu o szczególnego rodzaju Kartę SIM – kartę USIM. Technologia LTE jest dostępna w niektórych miejscach w Polsce. Jej zasięg będzie powiększany. Orientacyjna mapa zasięgu Sieci, w tym technologii LTE w ramach Sieci oraz informacje dotyczące
technologii LTE dostępne są na stronie www.t-mobile.pl."
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 13:29 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088963  autor: gothic77
 28 sty 2020, 13:28
darekka pisze:
28 sty 2020, 13:23
Kto to może wiedzieć jak operatorzy będą zdrażać 5G-może starczy ta sama simka, a może za pieniądze będą chcieli sprzedać specjalną simkę...a może nie dostaniemy(my posiadacze "Masz złotówki...") wogóle wjazdu do 5G jak kiedyś w Plusie stare oferty internetowe LTE nie dostały(z tego powodu rozstałem się z Plusem mimo rabatu 50% na przedłużenie). Zresztą nawet obecnie bywa, że nowe simki muszą mieć ręcznie przez BOA odblokowywane LTE,a co będzie z 5G...może podanie trzeba będzie składać :twisted:
Racja w tym momencie to wróżenie z fusów. Skupmy się i radujmy z "naprawionej" naszej oferty :)

Pozdrawiam i spokojnego dnia.
 #1088964  autor: darekka
 28 sty 2020, 13:38
:D :D :D UWAGA ŻARTJa Ci dam "naprawionej" sam se dzwoń i się użeraj z nimi. Kurde biere i dzwonie do nich niech u Ciebie odnaprawią... :lol: -tak poważnie to mam nadzieje, że wreszcie wszystko będzie śmigać jak trzeba i cieszyć nasze twarze.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088966  autor: jarekt
 28 sty 2020, 13:46
darekka pisze:
28 sty 2020, 12:35
...ze wszystkimi bajerami mogą dać w teorii do 700Mb/s. Licząc non stop pobieranie z taka prędkością przez 24 godziny nolimit dla takiej stacji i naszej usługi wynosi ok.7,3TB/doba.
Raczej 6,84 TB dziennie, a nie 7,3 TB (oczywiście komputerowe TeraBajty czyli formalnie TebiBajty) :).

Kilka razy o tym pisałem: jest bardzo prosty, mega szybki, przelicznik z Mbit/s na GB/dzień - wystarczy pomnożyć wartość w Mb/s przez 10 i zmienić jednostkę na GB/dzień.

Czyli te 700 Mbit/s to 7000 GB/dzień. A po podzieleniu przez 1024 uzyskamy wartość w TB/dzień, czyli wspomniane wcześniej około 6,84 TB/dzień.


Mnożenie przez 10 (aby zamienić Mbit/s na GB/dzień) jest tylko zaokrągleniem całego procesu obliczeniowego, ale bardzo dokładnym bo błąd wynosi około 0,5% no i tak się akurat składa, że jest to prawie liczba 10.
Dokładniej licząc to 700 Mbit/s to 7040,80 GB/dzień i 6,88 TB/dzień, a precyzyjny mnożnik to 10,058, czyli prawie wspomniane 10 (1000*1000*60*60*24/8/1024/1024/1024=10,058).

Przypomnę również (o czym @darekka pewnie zapomniał wyliczając te 7,3TB), że 700 Mbit/s to 700 000 000 bit/s (rozwinięcie jednostek jest dziesiętne przy prędkościach bitowych), a komputerowe jednostki pojemności kB, MB, GB czy TB mają rozwinięcie binarne (mnożymy/dzielimy przez 1024). Wyjątkowo oczywiście, producenci dysków HDD/SSD stosują z kolei przewrotnie od lat rozwiniecie dziesiętne pojemności Bajtowej.


Inaczej mówiąc, te maksymalne 1000 GB jakie teraz będą skumulowane w tej usłudze po 2 dniach, można zużyć w ciągu 24h pobierając przez ten czas non-stop z prędkością 100 Mbit/s (100 Mbit/s *10 = 1000 GB/dzień).
Ostatnio zmieniony 28 sty 2020, 13:48 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1088969  autor: darekka
 28 sty 2020, 13:49
Na szybkości liczyłem-niech będzie 6,84TB/dobowo- i fakt zapomniałem o dzielenie przez 1024 na początku liczenia.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088970  autor: jarekt
 28 sty 2020, 13:56
Dlatego (aby jak najszybciej policzyć, w zasadzie to jest nawet bez liczenia, bo wystarczy przecinek przesunąć, czy 0 dopisać na końcu liczby) najlepiej zamieniać Mbit/s na GB/dzień i po prostu pomnożyć wartość przez 10 czyli w praktyce dopisać tylko 0.

Czyli:
- 100 Mb/s to 1000 GB/d,
- 20 Mb/s to 200 GB/d,
- 700 Mb/s to 7 000 GB/d,
- 1100 Mb/s (5G!) to 11 000 GB/d (czyli niecałe 11 TB/d),
- i tak dalej.

Mnożymy przez 10 czyli dopisujemy 0 (zero) aby zamienić Mbit/s na GigaBajty/dzień.
 #1089022  autor: darekka
 29 sty 2020, 01:35
Jest 1000GB czyli mechanizm działa identycznie jak tuż przed zmianą z 50GB na 500GB-o północy skasował resztę sprzed wczoraj, do wczorajszych 500GB dodało nowe 500GB. Całość ważna do jutra.

Wczoraj przed 16tą otrzymałem SMSa:
"Witamy, zgłoszony przez Ciebie problem został rozwiązany. Warunki na koncie zostały poprawione. Przepraszamy za niedogodności." no wreszcie zakończyli(przy użyciu mojej rady-dopisz zero) zgł.techniczne wysłane im przez dział reklamacji 27 listopada 2019!
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, 09:06 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089029  autor: driver
 29 sty 2020, 09:45
Karta T-Mobile - jest 1000 GB.
Chwała Bohaterom walki o najlepsze możliwe działanie usługi.
P.S. A aplikacja T-mobile zaczęła pokazywać mi dzienne zużycie, czego do tej pory na moim numerze "Masz złotówki..." nie robiła.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, 11:26 przez driver, łącznie zmieniany 1 raz.

driver
 #1089033  autor: darekka
 29 sty 2020, 11:25
U mnie już od dawna pokazuje ilość dostępnych danych na bieżąco pomniejszaną o zużycie ale tylko na jednym z dwóch podpiętych do tej aplikacji numerów z naszą usługą(na drugim nie pokazuje niczego, nawet, że mam jakąkolwiek aktywną usługę typu "Frii internet", że o stanie GB nie wspomne).

Właśnie na numer z, którego walczyłem o naprawę naszej usługi wpadła kaska i wydłużenie konta za przedostatnią reklamacje-teraz czas na wysłanie ostatniej za to samo(czyli brak neta po 100GB).

Dziś w ramach ostatecznego testu mam zamiar przekroczyć 100GB zużycia-jak nie padnie to będę miał pewność skuteczności naprawy w 100%.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089037  autor: darekka
 29 sty 2020, 11:58
Też mam taką niemal pewność ale...logicznym jest, że nie padnie przed zużyciem posiadanych 1000GB ale ufaj lecz sprawdzaj....

EDYCJA g.16:00 100GB poleciało i net działa więc naprawa skuteczna. :D

EDYCJA g.17:30
no i mnie wnerwili, bo na reklamacje o brak neta odpisali SMSa:
"Informuje, ze mimo braku bledu po stronie T-Mobile, w ramach jednostkowej decyzji, pozytywnie rozpatrzylismy zgloszenie reklamacyjne." no słowem d.ile :twisted: ale pisemna odpowiedź na reklamacje nijak nie porusza kwestii reklamowanych problemów, a jedynie informują, że kwestie rekompensat reguluje regulamin ale w dobrym geście hajs i ważność konta dają.
Bareja widać w T-mobile jest na etacie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089092  autor: darekka
 30 sty 2020, 09:01
Z wczorajszej paczki zostało niecałe 900GB(ok.400GB sprzed wczoraj i 500GB wczorajsze), o północy skasowało "resztke" sprzed wczoraj i zostało 500GB, pobrało 1zł. oraz dodało 500GB-teraz mam 1000GB więc usługa działa poprawnie i identycznie jak przed "dopisaniem zera".

P.S. jak chcecie się pośmiać i zobaczyć bareizm w T-mobile zerknijcie na mój wczorajszy post. :D Przy takim paleniu głupa przez operatora mimo ewidentnej winy po jego stronie trwającej w zasadzie już 4 lata nie wróżę powodzenia w walce o zdjęcie ogranicznika prędkości. Cud, że mi się udało "dopisać jedno zero".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089102  autor: Taki_tam
 30 sty 2020, 10:24
Nie ma co się dziwić, od strony technicznej usługa działa tak jak ją ktoś wdrożył, to że klient niezadowolony, cóż nie da się wszystkim dogodzić... ;-) Ważne, że działają prokliencko i coś dali w ramach rekompensaty. Dla porównania z moich doświadczeń Orange i Play nic nie dają w ramach rekompensat, a też palą głupa.

Aha, system zawsze stara się najpierw pobrać dane ze starszej paczki (z krótszą datą ważności), dlatego po dodaniu nowej jest zawsze sumarycznie więcej danych do zużycia.
 #1089108  autor: darekka
 30 sty 2020, 11:20
Ta nasza usługa dotychczas działała/albo i nie, bo akurat zdechła w zasadzie bez jakiejkolwiek zgodności z jej warunkami więc systemowo była spaprana od samego początku więc pisanie, ze nie u nich problem(gdzie indziej jak nie u nich skoro warunki oferty dają nolimit, a usługa po max 100GB nie dawała więcej neta ) to palenie głupa. Nawet te obecne i akceptowalne 500-1000GB dobowo nadal nie jest tym co GWARANTUJE nam regulamin oferty-ale na tyle ta proteza jest wystarczająca, że można jej już darować. Więc jakiekolwiek pisanie bzdur, że wszystko u operatora gra jest robieniem **** (wiadomo czego) z logiki-aby pisać coś z sensem najpierw powinni się zapoznać z regulaminem, bo tylko operator odpowiada za świadczenie usługi na warunkach określonych w stosownym regulaminie oferty i akceptowanych przez obie strony, a problemy nie wynikały ze słabego sygnału, przeciążenia stacji itp. lecz tylko i wyłącznie z debilnie skonfigurowanej usługi po stronie usługodawcy, a klient nie ma żadnej możliwości zmiany tego! Słowem wina lezy TYLKO I WYŁĄCZNIE po stronie operatora i pisanie, że nie u nich problem jest po prostu z ich strony niepoważne.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089146  autor: babcia77
 30 sty 2020, 16:04
Ciekawostka. W poniedziałek złożyłem reklamację na ograniczenie prędkości transferu. Napisałem że przy NI nie było ograniczenia 15 Mbps i ze nie ma go w tych samych miejscach w tym samym telefonie z ich inną kartą. Zażądałem usunięcia ograniczenia prędkości i doprowadzenie usługi do stanu zgodnego z regulaminem. Do tej pory po czymś takim było odpowiedź BOA że wszystko jest OK i limitu nie ma. Tym razem jest zgłoszenie serwisowe i co ciekawe takie coś: "Mając jednak na uwadze okoliczności przedstawione w zgłoszeniu w ramach przyjaznej polityki naszej firmy wprowadziłam na Pana koncie doładowanie (...) stanowiące rekompensatę w przypadku niedogodności. " Co prawda pewnie znów będą mi tłumaczyć że jest OK ale tym razem mam punkt zaczepienia by dalej drążyć sprawę.
 #1089154  autor: piotrzet
 30 sty 2020, 17:56
Akurat jeśli chodzi o rekompensaty to w T-M od czasu problemów z netem domowych w niektórych lokalizacjach nie ma co narzekać. Jeśli są jakieś problemy to nawet bez wspominania dają jakiś rabat albo bonusy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 158 z 202
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 202
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 202