DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 139 z 202
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 202
 #1070717  autor: darekka
 30 kwie 2019, 17:13
Ja od długiego czasu problemów nie stwierdzam(przynajmniej od pożaru)-usługa działa normalnie(da się płacić 30zł. i używać 31 dni). Aby uniknąć problemów wystarczy aktywować usługę HEYAH "Dniówka internetu za 28 groszy" https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 09dc0c1498 lub w T-mobile "Frii internet" http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006686.pdf i nawet gdyby coś się zawiesiło to nie zapłacimy więcej jak 0zł. za 50MB w T-mobile ,a w HEYAH 28groszy za 50MB, a dodatkowo nie zaskoczy "Bezpieczny internet", który potrafił nawywijać w naszej usłudze.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070724  autor: darekka
 30 kwie 2019, 18:36
Nie ma znaczenia kolejność ale jak nie masz naszej usługi aktywnej to odpal najpierw "Frii internet" i po tym naszą ofertę i ciesz się usługą. Zresztą "Frii internet" możesz aktywować już teraz nawet jeśli nie planujesz aktywacji naszej usługi.

Te 2 usługi w żaden sposób się "nie gryzą"-a dzięki "Frii internet" masz 100% pewności, że "Bezpieczny internet"(który tak "kochamy" za problemy jakie nam fundował) już nigdy nie zaskoczy(w najgorszej opcji przy awarii naszej usługi pobierzesz te darmowe z "Frii internet" 50MB i dostaniesz nieszkodliwy lejek)-jak tego nie aktywujesz to w takiej sytuacji "Bezpieczny internet" skosi z konta 9zł. i poblokuje net, a nawet namiesza w systemie)... :D

"Frii internet" i "Dniówka internetu" jest usługą aktywowaną jeden raz na stałe i nie wymaga żadnej dodatkowej obsługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070731  autor: zoltan666
 30 kwie 2019, 19:26
Sprawdzając kodem *100*815*1# status oferty i wybierając kolejne opcje doszedłem do oferty "Rok ważności konta". Jest coś takiego w T-Mobile? Da się to połączyć z "Masz złotówkę..."?
 #1070744  autor: darekka
 30 kwie 2019, 20:57
Wątpię, bo T-mobile dawno temu wycofał RWK ale możliwe, że w wyniku jakiegoś błędu da się tak uzyskać RWK ale wątpliwe to jest.
Nawet gdyby to się udało to zgodnie z warunkami "Frii internet" to po jego aktywacji RWK się wyłącza.

Prawdopodobnie to są pozostałości w systemie po https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... _arch2.pdf ale nawet gdyby zaskoczyło to to RWK kosztuje 3zł/msc.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070748  autor: zoltan666
 30 kwie 2019, 21:30
Spróbowałem na innym numerze włączyć to RWK, ale wyskoczyło: "Przepraszamy, usługa niedostępna. Prosimy spróbować później." Więc to pewnie ta pozostałość w systemie. Aktywowałem ten "Frii internet" i chciałem sprawdzić jak to działa, ale się nie udało. Dalej ich system nie widzi tego, że korzystam z internetu. ;)
 #1070749  autor: darekka
 30 kwie 2019, 21:33
Poczekaj aż ten system przemieli Twoja aktywację-jak do jutra nie zadziała te darmowe 50MB to 888002222 i powinni ogarnąć.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070900  autor: notsure
 03 maja 2019, 07:19
Wczoraj pierwszy raz od około roku uruchomiłem "Masz złotówkę masz problemy". Usługa aktywowała się poprawnie. Pod kodem ussd było ok. 50000 MB.

Dzisiaj ok. 06:00 miało ją pierwszy raz odnowić. Według aplikacji mobilnej brak pobrania złotówki i dwóch doładowań. POd kodem *108# nie widać pobrania.Pod kodem na sprawdzenie danych: 46824 MB czyli kolejnej paczki 50 GB nie dodało. Wygląda, że moja usługa odnowiła się skutecznie 0 (zero) razy :mrgreen:

Dzień przed uruchomieniem usługi uruchomiłem skutecznie to coś za 0,28 groszy dziennie (net) ale w historii w aplikacji nie widzę takiego obciążenia. Trochę dziwne, że nie odpaliło tego od 06:00 do ok. 07:00 kiedy wyłączyłem dane komórkowe w routerze ? (przez godzinę nie było żadnego transferu danych ?). "Bezpieczny internet" też się nie odpalił na szczęście.

Pytanie kiedy to 46824 MB zniknie pisze, że jest ważne do 03.05.2019 r. czyli dzisiaj do północy ? Czy mogę włączyć net i korzystać ? Kiedy wyskoczy zabezpieczenie 0,28 gr za 50MB i lejek ?

EDIT: na tą chwilę już nie widzę tego 3690 zł w aplikacji czyli tych złotówek co dają chyba z jednego z tych doładowań ale pakiet 46824MB dalej jest pod *103*22*8*11# (godz. 07:33).

p.s. gdzie jest ten darekka co mówił, że poprawili naszą ofertę... :smt005 :wink:
 #1070901  autor: michcio123
 03 maja 2019, 08:21
U mnie taki sam problem usługa dzisiaj się nie odnowiła nie ma dwóch doładowań i nie pobrało złotówki tak wynika z bilingu. Dodatkowo u mnie nie działa część kodów USSD między innymi ten od ważności i stanu konta oraz ilości GB i złotówek. Miboa również nie działa a w aplikacji mobilnej tylko biling.
W innym wątku forum jest informacja że to jakiś większy problem i dotyczy sporej ilości numerów.
Podejrzewam że na tą chwilę usługa u nikogo się nie odnowiła tak już nie raz bywało ale jest w tym plus taki że przy globalnej awarii szybko ogarniają problem.
Nie oznacza to że @darekka nie pisał prawdy usługa naprawdę od dłuższego czasu działała bez zastrzeżeń widać to chociażby po małej aktywności w tym wątku. Jak występował problem to dyskusja zawsze rozgorzała na nowo i pewnie będzie tak i teraz.
@notsure co do twojego pytania to możesz normalnie korzystać z internetu do północy. Pakiet 50mb za 0,28gr zadziała po północy gdy zniknie pakiet danych(o ile wcześniej nie naprawią usługi) lub dzisiaj jeśli wykorzystasz całą paczkę danych z naszej usługi.
 #1070910  autor: notsure
 03 maja 2019, 09:42
Dzięki za info. To trzeba mieć szczęście żeby po roku aktywować i od razu padło :-)

Wrzuciłem kartę do starego Samsunga S3 aby mieć dostęp do kodów USSD ale chyba przerzucę do routera i wieczorem wyłączę net a rano sprawdzę czy odnowiło usługę i w zależności od rezultatów albo włączę znowu net albo trzeba będzie jakieś zgłoszenie serwisowe zrobić.

p.s. co da darekki to oczywiście żartuję :D , pomimo, że nie korzystałem długo z usługi (najpierw DIL, później Grunwald, teraz Orange free na kartę cyklicznie 7 zł i już mi dzisiaj wbiło 26 GB na tydzień i mam prawie 300 GB na koncie co mi wystarczy na 2 miesiące spokojnie), to wątek czytam na bieżąco. Usługę "Masz złotówkę..." włączyłem na próbę w zasadzie z ciekawości jak net z t-mobile chodzi.

p.s.2. ciekawe czy jest jakiś router mobilny co posiada możliwość wyboru pasma lte (800Mhz, 1800Mhz, 2600Mhz) ? bo jak mam z telefonu Samsung Alpha to wybierając konkretne pasmo lte (przez menu serwisowe) widzę, które lepiej działa a które gorzej. Niestety w moim routerze mobilnym nie mam takiej możliwości a po pełnym zasięgu myślę, że się z 800Mhz łączy i dlatego wieczorem słabo.
 #1070922  autor: darekka
 03 maja 2019, 11:32
Boś wzion i zepsuł usługe swoją aktywacją :lol: cza było nie uzywać to by nam działało jak i do tej pory pukiś nie zepsuł. :wink:

Tak poważnie pisząc to MiBOA nie działa więc nie mam jak obadać co i jak na moich numerach-możiwe, że zdechło.
Te darmowe lub płatne 0,28zł. 50MB zacznie działać dopiero gdy wyzeruje się nam stan zebrancyh GB.

Dajcie linka do informacji na forum o awarii.

p.s.2 -w zasadzie wszystkie HUAWEIe przy użyciu stosownej aplikacji lub skryptów dają możliwość wyboru konkretnego pasma(te stacjonarne typu B618,715 również to mogą).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070927  autor: zoltan666
 03 maja 2019, 12:14
Też wczoraj aktywowałem usługę po przerwie, tyle że półrocznej. Wczoraj było ok, pobrało złotówkę i w miboa były widoczne MB i zł. Wieczorem pakiety MB i zł. zniknęły i dziś dalej ich nie widać. Dziś złotówki nie pobrało.
 #1070931  autor: darekka
 03 maja 2019, 12:29
No to mamy już dwóch winnych awarii :wink: -podlinkuje ktoś informacje o problemach z innego wątku, bo jakoś ich nie widzę.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071004  autor: darekka
 04 maja 2019, 10:52
Niestety i u mnie dziś przestało działać-po zużyciu 50MB(darmowe w T, płatne 28groszy w HEYAH) przyszły SMSy informujące o skończeniu się tego pakietu i nałożeniu lejka 16kbps.
Czas poł. z BOA to 30minut ale przy okazji zrobione zgłoszenia w tej sprawie-ponoć powodem jest wykrzaczenie się systemu dla prepaid, a przy okazji i my oberwaliśmy rykoszetem. Brak terminu kiedy powinni ogarnąć awarię systemu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071008  autor: babcia77
 04 maja 2019, 13:38
Mi net padł dziś nad ranem. Zjadło 50Mb z Frii Internet i lejek 16kb. Około 9:30 kontaktowałem się z infolinią. Awaria wygląda na dotykającą nie tylko naszą obsługę. Problem jest z kodami USSID - przy sprawdzaniu stanu konta dostaję komunikat "Podany nr. nie należy do Tak Tak T-Mobile". MiBOA nie działa. Appka na telefonie działa losowo. Konsultanci są zarobieni - kilkadziesiąt minut czekałem aż oddzwonią. Na plus jest to że kobitka dokładnie wiedziała o jaką usługę chodzi, skontaktowała się od razu z drugą linią wsparcia i problem dostępu został rozwiązany jeszcze w trakcie rozmowy. Widzę to bo dzwonię do nich z innego numeru. Co ciekawe powiedzieli że żeby włączyć naszą usługę musi wyłączyć Frii Internet bo z nim nie zadziała.

Net działa bo teraz z niego klepię. ;-)
 #1071011  autor: notsure
 04 maja 2019, 14:32
Super, wyłączą Ci "Free internet" i jak jutro znowu padnie to złapiesz "Bezpieczne czyszczenie konta z 9 zł". Ja wróciłem do Orange, jak sami usługi nie naprawią i nie zacznie kasować złotówki to pewnie za 30 dni się wyłączy.

Swoją drogą operator prowizorka... nawet sobie nie wyobrażam przeciętnej starszej osoby, która kupi ich starter w kiosku "Ruch-u" i co nie zechce uruchomić to "Usługa niedostępna. Spróbuj później..", "Problemy techniczne" itp. itd. Ta cała ich platforma to jakieś średniowiecze :/
 #1071013  autor: darekka
 04 maja 2019, 15:33
@babcia77 Obyś jutro nie zaznał zemsty systemu "Bezpieczny internet", bo jak zaskoczy(przy "Frii internet" nie ma prawa zadziałać) to narobi takiego bajzlu, że nie wiadomo kiedy to odkręcą, bo system już im leży i kwiczy...

EDYCJA: Wygląda, że u mnie już działa(czasami) i to bez żadnych wyłączeń "Frii internet".
Ostatnio zmieniony 04 maja 2019, 17:13 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 139 z 202
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 202
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 202