DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 135 z 202
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 202
 #1063561  autor: darekka
 27 sty 2019, 11:09
Wczoraj NIE POBRAŁO 1zł. ale dziś tak i tylko raz po, którym to dostaliśmy normalne 2 doładowania.

Wczoraj net do północy normalnie działał, bo pakiet z dnia poprzedniego ZAWSZE działa do końca następnej doby(możesz mieć prawie 31 dni w cenie 30zł, bo jak 30dnia pobierze kasę np. o g.0:01 to działać będzie do końca następnego dnia do 23:59:59). Tylko dziś od północy do godziny w, której pobierano dotychczas 1zł. jest problem z brakiem neta i pakiety nolimit na rozmowy,sms i mmsy ale jesli komukolwiek pobrało za to to reklamacja i oddadzą).

Tydzień temu faktycznie mieliśmy 1 dobę bez neta i pobranie 2zł. ale jak się wyśle reklamacje to oddadzą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063636  autor: darekka
 28 sty 2019, 13:16
U mnie na HEYAH po weakendowej awarii dziś normalnie pobrało 1zł. i dało 2 doładowania ale w pakietach widzę 7380zł. i w necie "Brak pakietu" i pozostało 0,00 ale wsio działa. Kodem sprawdziłem i podaje, że net się dziś doładował i Tobie również polecam *103*22*8*11#

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063966  autor: babcia77
 01 lut 2019, 08:10
No to ciekawe jak będzie po wczorajszym pożarze . Dziś 30-ty dzień od aktywowania usługi. Nie można nic sprawdzić. iBOA leży. Aplikacja Mój TMobile nie działa. Infolinia nie działa. Kody UUID nie działają. Po wysłaniu SMS TAK na 80481 od 3 godzin brak odpowiedzi. Reklamacja zaraz poleci mailowo ale też nie wiadomo gdzie trafi....

Przy okazji na tej karcie na LTE w Warszawie od wczoraj prędkość od 0,2 do 3 Mbps.
 #1064281  autor: michcio123
 03 lut 2019, 18:23
Jak w tej chwili działa u Was usługa po tym pożarze i ubiegło weekendowych awariach? Chwilowo mam przerwę w korzystaniu z usługi więc nie mogę sam zweryfikować ale wątek śledzę na bieżąco.
@babcia77 udało Ci się uruchomić usługę?
 #1064301  autor: babcia77
 03 lut 2019, 21:34
michcio123 pisze:
03 lut 2019, 18:23
@babcia77 udało Ci się uruchomić usługę?
Nie. Stan taki jak opisywałem w piątek. Jakiś internet działa. Ale wooolnooo. I nie wiem z jakiego pakietu/usługi. Jutro wczesnym rankiem mam w planie męczenir infolinii - o ile ta zadziała. jak na razie poszły 4 reklamacje mailem na brak działania infolinii, aplikacji na telefonie, MiBOA, kodów USSD, brak powiadomienia o możliwości włączenia modułu. Zobaczymy co oni na to. Bo kibel nadal mają straszny.
 #1064330  autor: babcia77
 04 lut 2019, 10:00
Udało mi się dobić na infolinię. W tej chwili po dodzwonieniu nie ma wyboru treści tylko kilkanaście/kilkadziesiąt minut czekania na zgłoszenie się operatora. Mnie połączyło z infolinią dla abonamentów biznesowych ale nie dałem się spławić. ;-)

Ogolnie wychodzi że nikt nic nie wie. Nikt nie wie kiedy będą działać kody USSD, MiBOA czy Mój T-Mobile. Kicha. Potwierdzili że nie został wysłany SMS o możliwości aktywowania usługi. Potwierdzili że usługa powinna działać a nie działa. "Zresetowano profil" - niezależnie od tego co miałoby to znaczyć. W ciągu pół godziny powinienem dostać SMS z informacją o możliwości przedłużenia.

Jeśli chodzi o środki - nie można sprawdzić ich stanu. Zwrot nie z automatu tylko trzeba składać reklamację mailem albo pisemnie.

Ogólne wrażenie mam takie że próbują spławić klienta tak szybko jak się da...
 #1064337  autor: babcia77
 04 lut 2019, 11:16
No to bez szans na finał. ;-)
Dodzwniłem się na infolinię. No i jest gorzej niż myślałem. Oni nie mają działającego systemu obsługi klienta. Nie są w stanie podać mi stanu konta. Nie są w stanie sprawdzić jakie usługi są na koncie aktywne. Nie wiedzą jakie środki są pobierane. Nie są w stanie powiedzieć kiedy będą to mogli podawać. Nie są w stanie włączać i wyłączać usługi. Nie są w stanie oddać pobranych środków czy dodać rekompensatę. Nie są w stanie dać na przeczekanie awarii jakiegoś pakietu netu. Jedyne co radzą to czekać. Bez potwierdzenia ile mam czekać.

Jednym słowem: Niezły burdel macie w tym Arceo - siostry! ;-)
 #1064364  autor: darekka
 04 lut 2019, 14:21
Chociaż ta aktywowana błędnie "Bez limitu za 1zł. dziennie" działa poprawnie? Chyba czekają Cie cuda z lejkiem 15/15Mb jak już kiedyś odkręcą sytuacje...

Ja chyba jutro dostanę zaproszenie do reaktywacji ale sobie raczej odpuszczę, bo i tak działać nie będzie a czy i ile ewentualnie hajsu pobierze i kiedy ewentualnie zwrócą to można tylko gdybać(1 numer HEYAH od 2 dni reaktywacji nie doczekał)... w sumie nic dziwnego skoro "poklajstrowany" ledwo zipiący dotychczas system prepaidowy się do kompletu "zaczadził"-mają teraz możliwość zmiany systemu na nowoczesny o, którym to tak trąbili od kilku lat.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064415  autor: babcia77
 04 lut 2019, 19:11
darekka pisze:
04 lut 2019, 14:21
Chociaż ta aktywowana błędnie "Bez limitu za 1zł. dziennie" działa poprawnie? Chyba czekają Cie cuda z lejkiem 15/15Mb jak już kiedyś odkręcą sytuacje...
Od 1.02 gdy skończył się poprzedni nie działa usługa. Nie licz że po skończeniu terminu swojej dostaniesz zaproszenie do ponownego włączenia - ja nie dostałem. Wysyłanie SMS-ów TAK na 80481 nie daje żadnego wyniku. Ani potwierdzenia włączenia usługi ani informacji że już jest włączona się nie dostaje.
 #1064440  autor: zoltan666
 04 lut 2019, 21:21
Z ciekawości sprawdziłem jak tam na moim numerze, na którym od momentu aktywacji 10 GB na święta miałem darmowy internet i widzę że internet dalej działa. Niedługo będzie 2 miesiące tego darmowego internetu. U mnie kod *101# działa.
 #1064447  autor: darekka
 04 lut 2019, 21:47
Co do zaproszenia to mimo pożaru przyszło ono na numer HEYAH ale oczywiście po odesłaniu SMSa z aktywacją cisza...jutro się okaże czy na numer T-mobile otrzymam zaproszenie(o pomyślnej aktywacji nawet nie śnie) :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064491  autor: darekka
 05 lut 2019, 12:44
U mnie od aktywacji 6 stycznia pobrało do dziś tylko 25zł,a dziś mija 30ty dzień(zaproszenia jeszcze nie ma) ale usługa działa-możliwe, że będzie trochę darmoszki. :D

P.S. od wczoraj PING i prędkości w normie https://www.speedtest.net/result/8015550094 https://www.speedtest.net/result/8015546328

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064522  autor: darekka
 05 lut 2019, 20:38
Tak, bo to LTE1800(jeszcze wspólne) z kilku kilometrów choć 200m od domu mam stacje z LTE800 gdzie mam na uploadzie stałe 20Mb ale za to sporo niższy niż w podlinkowanych wynikach download(a na szybkości pobierania mi zależy bardziej niż na szybkości wysyłu). Uroki lubelskiej wsi.

LTE800(200m) https://www.speedtest.net/result/8016749692
LTE1800(wspólne) https://www.speedtest.net/result/8016756496
a tak przy okazji to wrócił serwer speedtest T-mobile Warszawa(widać, że sieć po awarii powolutku ogarniają).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064617  autor: darekka
 06 lut 2019, 19:42
Aktualnie kod *103*22*8*11# już działa(aplikacja mobilna T i Heyah nadal nie), a przynajmniej zgodnie z prawdą informuje, że na testowym numerze (usługa wygasła wczoraj ale zaproszenia nie otrzymałem) obecnie mam "Brak paczek danych do wykorzystania"-na numerze z "Bez limitu za 1 zł.dziennie"(ten z 300MB neta) rówież kod działa(choć czasami zwraca "apilcation error"

BOA HEYAH 888002222 już działa normalnie-mają dostęp do wszystkiego.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 135 z 202
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 202
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 202