Udało mi się dobić na infolinię. W tej chwili po dodzwonieniu nie ma wyboru treści tylko kilkanaście/kilkadziesiąt minut czekania na zgłoszenie się operatora. Mnie połączyło z infolinią dla abonamentów biznesowych ale nie dałem się spławić.
Ogolnie wychodzi że nikt nic nie wie. Nikt nie wie kiedy będą działać kody USSD, MiBOA czy Mój T-Mobile. Kicha. Potwierdzili że nie został wysłany SMS o możliwości aktywowania usługi. Potwierdzili że usługa powinna działać a nie działa. "Zresetowano profil" - niezależnie od tego co miałoby to znaczyć. W ciągu pół godziny powinienem dostać SMS z informacją o możliwości przedłużenia.
Jeśli chodzi o środki - nie można sprawdzić ich stanu. Zwrot nie z automatu tylko trzeba składać reklamację mailem albo pisemnie.
Ogólne wrażenie mam takie że próbują spławić klienta tak szybko jak się da...