DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #1089924  autor: biala1991
 11 lut 2020, 20:22
Remington pisze:
11 lut 2020, 10:06
Wniosek, że regulamin nie wisi na stronie, więc nie obowiązuje jest jednak zbytnio na wyrost. Jest mnóstwo regulaminów niedostępnych na stronach operatorów. Dobrze byłoby, aby ktoś w końcu zapytał TM, bo my tu i tak wiele nie wymyślimy.
Przecież to byłby absurd, obowiązuje regulamin, który nie jest dostępny dla klientów tylko operator trzyma go gdzieś w szufladzie. Co innego gdyby na stronie nie było żadnego regulamiu wtedy klient zainteresowany migracją nie znajdując dokumentu, który opisuje zasady przejścia z Heyah do TM mógłby poprosić operatora o udostępnienie ale jeśli na stronie widzę regulamin migracji to dla mnie on jest właśnie obowiązujący a nie jakiś królik wyciągnięty z kapelusza 24bis24 :)
Trochę naświetliłoby sprawę gdyby 24bis24 zechciał napisać jak zdobył regulamin, którego tu nikt wcześniej nie widział :)
Wyjaśnianie aktualności regulaminu z operatorem raczej nam się nie przysłuży, bo jedyne co możemy zyskać to że Heyah wywiesi nowy dokument i zgodnie z nim będzie pobierać opłatę :)
 #1089930  autor: Remington
 11 lut 2020, 22:05
biala1991 pisze:
11 lut 2020, 20:22
Przecież to byłby absurd, obowiązuje regulamin, który nie jest dostępny dla klientów tylko operator trzyma go gdzieś w szufladzie.

Ten absurd to niestety norma. Większość ofert przedłużeniowych chyba u wszystkich operatorów, poza tym wiele ofert promocyjnych w np. kablówkach, ale też regulaminy i cenniki. Nie dalej jak wczoraj w odpowiedzi na pewną reklamację w pewnej firmie otrzymałem mailem regulamin ważny od 1.1.2020, podczas gdy na stronie wisi wersja sprzed roku.

Czekam aż abrams przeprosi bis-a i skieruje swoje pytania do TM. Odpowiedzi firmy rzekomo wolnej od nonsensów mogą być ciekawe.
 #1089935  autor: biala1991
 11 lut 2020, 23:08
To dlaczego operatorzy powiadamiają swoich klientów o zmianach w regulaminach/cennikach i to w określonym terminie? :) Skoro informacja nie jest wymagana to wystarczy, że wprowadzą nowy regulamin i sobie nim wytapetują ścianę :)


Ja tam odpowiedzi TM aż tak bardzo ciekawa nie jestem i mam nadzieję, że nikt z forumowiczów nie będzie niepokoił operatora niepotrzebnymi pytaniami, bo efektem tej dociekliwości będzie utrata prawa do reklamacji :)
 #1089938  autor: darekka
 11 lut 2020, 23:34
Jak już pisałem-jak kogoś skasują 3zł. za zmianę z Heyah na T wystarczy telefon lub reklamacja z powołaniem się na oficjalny i dostępny na stronie operatora regulamin z 2014 roku gwarantujący brak tej opłaty. Cokolwiek maja w swoich szafach i nie jest to opublikowane nie dotyczy w praktyce klienta.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1089941  autor: Remington
 12 lut 2020, 00:09
biala1991 pisze:
11 lut 2020, 23:08
To dlaczego operatorzy powiadamiają swoich klientów o zmianach w regulaminach/cennikach i to w określonym terminie? :) Skoro informacja nie jest wymagana to wystarczy, że wprowadzą nowy regulamin i sobie nim wytapetują ścianę :)

O zmianach w cennikach i regulaminach świadczenia usług muszą powiadamiać. Ale o zmianach w regulaminach promocji, ich wycofaniu lub wprowadzeniu nowych już nie (z wyjątkiem sytuacji, gdy ktoś korzysta z danej promocji i jego zmiana zasad jakoś dotyka).
darekka pisze:
11 lut 2020, 23:34
Jak już pisałem-jak kogoś skasują 3zł. za zmianę z Heyah na T wystarczy telefon lub reklamacja z powołaniem się na oficjalny i dostępny na stronie operatora regulamin z 2014 roku gwarantujący brak tej opłaty. Cokolwiek maja w swoich szafach i nie jest to opublikowane nie dotyczy w praktyce klienta.

To jednorazowa promocja, korzystasz, migrujesz i po promocji. Czyli regulamin powinien być, bo stanowi jedyną formę oferty tejże promocji. Aż chyba dla sportu się upomnę o te 3 zł.
 #1089942  autor: jarekt
 12 lut 2020, 00:21
Remington pisze:
12 lut 2020, 00:09
Ale o zmianach w regulaminach promocji, ich wycofaniu lub wprowadzeniu nowych już nie...
No chyba, że sam się w regulaminie promocji zobowiązał, że poinformuje o takiej zmianie czy wycofaniu np. publikując na własnej stronie www stosowne info.
 #1090335  autor: baranke
 16 lut 2020, 19:24
No to patrzcie jak się wycwanili...
Obrazek
Pewnie większość po tym tekście odpuszcza.. a ten tekst mówi, że właśnie mamy prawo do zwrotu 3zł! I po mojej informacji, że mi się należy zwrot oddała. Ale niesmak pozostał.
 #1090345  autor: abrams
 16 lut 2020, 21:59
IMHO, motywy wprowadzenia nowego regulaminu 2018 r i jego szybkiego wycofania, mogły wynikać z tego, że w Heyah są jednak ludzie młodzi a w w TM starsi, więc jak Heyahowiec zechce migrować, to w interesie TM warto go jednak przejąć i zostawić mu bezpłatną a może "bezpłatną" furtkę do TM, zamiast stracić na rzecz innego operatora (+zagrywka TM z opłatą-niespodzianką istniejącą od 2014r o czym pisał @jarekt). Zgadzam się z @biala1991 "to byłby absurd, obowiązuje regulamin, który nie jest dostępny dla klientów tylko operator trzyma go gdzieś w szufladzie" i również dla mnie nadal obowiązujący jest regulamin z 2014 r wiszący na ich oficjalnej stronie.

Korzystając z odnowienia tego wątku, poniżej sposób na uzyskanie jeszcze 32 GB z karty Heyah, którą wykorzystaliśmy przy "15GB na 15 lat Heyah".

Pakiety w Heyah na 5 dni w taryfie Dniówka (Łącznie: 1+2+3+5 = 11GB)


„Pakiet Smart S na próbę przez 5 dni” [1GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... c902219769
aktywacja: *140*800*9#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

„Pakiet Smart M na próbę przez 5 dni” [2GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... 7c4a5c7d91
aktywacja: *140*801*9#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

„Pakiet Smart L na próbę przez 5 dni” [3GB dni]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... 8a627e1391
aktywacja: *140*802*9#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

„Pakiet Smart XL na próbę przez 5 dni” [5GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... df1fc939bc
aktywacja: *140*803*9#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

Pakiety w Heyah na 30 dni w taryfie Dniówka (Łącznie: 1+2+3+5 = 11GB)

„Pakiet Smart S na próbę przez 30 dni” [1GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... c30c0000dd
aktywacja: *140*800*8#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

„Pakiet Smart M na próbę przez 30 dni” [2GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... 8078655f42
aktywacja: *140*801*8#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

„Pakiet Smart L na próbę przez 30 dni” [3GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... 85d601c539
aktywacja: *140*802*8#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

Pakiet Smart XL na próbę przez 30 dni” [5GB]
http://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa-d ... f165741f55
aktywacja: *140*803*8#
dezaktywacja: *140*2#
sprawdzenie: *140*1#

UWAGI do w/w wszystkich:
1. Aktywacja wydłuża nam ważność na czas pakietu a więc na 5 lub 30 dni.
"W ramach Oferty Użytkownik otrzymuje...„Zawsze ważne konto” – zapewnienie, że w okresie korzystania z Oferty Użytkownik nie straci Ważności Konta."
Ja miałem ważność na 100 dni ale aktywowałem pierwsze 5GB/5d, gdy do końca zostało 4 dni, wydłużył ważność do 5 dni.
Może być jednak problem jak w ostatnim dniu deaktywuję kodem*140*2# bo stracę też ważność na wychodzące.
Myślę, że da się to ominąć stosując od razu następny kod aktywacyjny i wtedy system sam najpierw zdezaktywuje poprzednią i od razu aktywuje nową np. 3GB/5d.

2. "W przypadku pierwszej aktywacji Oferty po aktywacji karty SIM dodatkowym warunkiem jest wcześniejsze doładowanie konta dowolną kwotą"
Pomimo, że karta był doładowana 5 zł na okoliczność wykorzystania "15GB/15 lat Heyah", to po prawie 100 dniach ważności konta (wykupionego za te 5 zł), to system Heyah już tego nie pamięta i domaga się doładowania. Jak to zrobiłem. to pakiet 5GB/5dni się uruchomił.

Powyższe to dla tych co jeszcze są w Heyah i w następnym ruchu zmigrują do TM lub już są w TM na Frii i mają np. uruchomione RWK poprzez pakiet „Bez limitu za 1 zł dziennie”.

Pakiety w T-Mobile na 5 dni w taryfie Frii (Łącznie: 1+3+6 = 10GB)

Najlepiej wyłączyć „Bez limitu za 1 zł dziennie” bo będzie nam zjadało 300 MB dziennie + 1 zł. To sprawi skrócenie ważności do 30 dni. W tym okresie zdążymy wykorzystać to co podałem poniżej a następnie, w ostatnim 30 dniu ważności, znowu możemy aktywować „Bez limitu za 1 zł dziennie”.

„Internet 1 GB na Próbę w TM” na 5 dni
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007469.pdf
aktywacja: *100*862*9#
dezaktywacja: *100*862*2#
sprawdzenie: *100*862*1#

„Internet 3 GB na Próbę w TM” na 5 dni
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007470.pdf
aktywacja: *100*861*9#
dezaktywacja: *100*861*2#
sprawdzenie: *100*861*1#

„Internet 6 GB na Próbę w TM” na 5 dni
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007471.pdf
aktywacja: *100*860*9#
dezaktywacja: *100*860*2#
sprawdzenie: *100*860*1#

Pakiety w TM aktywowały się mi bez problemu.
Więc łącznie możemy jeszcze mieć z tej karty: 11+11+10 = 32GB.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2020, 23:39 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: połączenie wpisów
 #1090478  autor: abrams
 18 lut 2020, 23:14
sharphil pisze:
18 lut 2020, 22:34
Witam-działa jeszcze ten sposób na 32gb w heyah czy już nie da się go włączyć?
Jak widzisz, po dacie, posta dałem niedawno bo 16.02.2020. A odpowiadam z karty Heyah na której mam uruchomione XL= 5GB/5dni do 21.02.2020 a przed 2h na Heyahu z ważnością konta do 29-09-2019 (ale ciągle był w systemie !) doładowałem za 5 zl,chwilę poczekałem aż system przetrawi i jako pierwszy uruchomiłem XL=5GB/30dni z ważnością do 20.03.2020.
Wcześniej na innej karcie (TM) wykorzystałem (bez doładowywania) pakiety 1+3+6=10GB.
Tak, że działa i sam jestem w trakcie procedury a jak będziesz miał swoje doświadczenia to umieszczaj tutaj.
 #1090656  autor: abrams
 21 lut 2020, 18:38
macqmacq pisze:
21 lut 2020, 17:41
A jak na dzień dzisiejszy wygląda zmiana/jej możliwość z tuBiedronka na Heyah/TM? :?:
Patrząc na stronę tuBiedronka
https://www.tubiedronka.pl/pl/tubiedron ... ktualnosci
to tylko przeniesienie do TM (bez migracji kodowej)"

Przeniesienie numeru
Wniosek o przeniesienie numeru abonenta do sieci T-Mobile Polska S.A.
Wniosek o przeniesienie numeru użytkownika usługi przedpłaconej do TM
Regulamin przeniesienia numeru
Wniosek o Rezygnacji z Przeniesienia Numeru


Jednak linki są martwe, nie wiadomo z którego roku info ale wątpliwe aby było teraz było lepiej. Wygasł im w lutym certyfikat https więc może to z tego powodu. Z drugiej strony pierwsze info na stronie "Aktualności" jest z 2020 r
"Komunikat w sprawie BREXITu - stan na 1 luty 2020r."
ps. można zapytać
https://www.tubiedronka.pl/pl/tubiedronka,page,kontakt