@mamut, robisz wszystko dobrze, nawet lepiej niż dobrze i optymalnie korzystasz z usługi, w dodatku z takiej jaka jest Ci potrzebna. I płacisz za nią regularnie (miesiąc w miesiąc lub tydzień w tydzień).
Mimo to, Orange i tak Ciebie/nas/Was wydymał, lub próbował to zrobić (i w większości przypadków raczej skutecznie).
Bo się dobrze do tego przekrętu przygotował:
- brak informacji o zerowaniu GB w materiałach prasowych i PRowych na stronach opa czy w informacjach przekazanych portalom/mediom;
- brak informacji o zerowaniu GB w regulaminie promocji lub w regulaminach do których odsyła regulamin promocji;
- promocja ta to nie jest jakiś nowy płatny pakiet wykluczający się często ze starymi usługami - to niewinny darmowy prezent dla wszystkich z okazji nadejścia wiosny aby ludzie byli bardziej szczęśliwi w tych trudnych chwilach (nikt w tym momencie nie pomyśli, że to przykrywka dla oszustwa);
- promocja się włączy i nastąpi zerowanie GB jeśli nie zrezygnujesz - a powinno być jeśli już to odwrotnie: promocja się włączy i nastąpi zerowanie, jeśli poinformowany o zerowaniu dodatkowo potwierdzisz na to chęć wysyłając dodatkowe potwierdzenie SMSem o treści TAK na numer 630;
- i najlepsze: na rezygnację masz tylko 15 minut...;
- i ostatnie: brak informacji w regulaminie czy w jakimkolwiek innym miejscu na stronach opa, że będzie trzeba z czegoś zrezygnować, że będzie na to tylko 15 minut, a jak się nie wyrobimy (z jakiegokolwiek powodu) to wszystkie GB kupione za grube pieniądze w ostatnich latach/miesiącach zostaną wyzerowane.
Jak widać całość została z premedytacją zaplanowana aby nas/Was okraść. Takie jest moje zdanie.
---edit---
BONUS: w regulaminie jest wręcz jasno i klarownie napisane, że
7. Promocja zostanie włączona automatycznie...
po zleceniu jej włączenia.
Ani słowa czy sugestii, że będzie jeden etap pośredni kasujący GB, z którego będzie można zrezygnować w 15 minut; że będzie wysłany dodatkowy SMS z tymi informacjami, i że będzie trzeba odsyłać dodatkowy SMS z rezygnacją.