DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 269 z 483
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 483
 #1130407  autor: Marens
 16 kwie 2022, 18:17
Czy w przypadku kiedy w OFnK mam dosyć długą ważność połączeń wychodzących a saldo konta jest mniejsze niż 5zł to mogę spać spokojnie odnośnie opłaty za utrzymanie numeru w sieci? Mam na zapasowej karcie skumulowane sporo GB i nie chciałbym ich utracić.
 #1130476  autor: KC-KARLOS
 19 kwie 2022, 19:11
marokmon: no-limity dotyczą również połączeń na numery stacjonarne (za wyjątkiem tych premium, czy numerów specjalnych od 118xxx).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130491  autor: fwitkowski17
 20 kwie 2022, 09:34
marokmon pisze:
19 kwie 2022, 17:49
W Orange pakiety nolimit na żadanie są dosyć wygodne, brakuje jedynie by miały opcję dzwonienia na stacjonarne. Czy jakieś inne sieci mają taki nolimit na króki okres ale także na stacjonarne?
Zgodnie z regulaminem Orange (ten sam punkt jest również w regulaminie dotyczącym pierwszego miesiąca za 50% ceny):
Abonent w ramach Usługi ma możliwość wykonywania nielimitowanych połączeń głosowych na krajowe numery komórkowe i stacjonarne
 #1130506  autor: KC-KARLOS
 20 kwie 2022, 13:31
Można dzwonić na stacjonarne, pod warunkiem, że nie są numerami premium. Numery od 118 xxx są wysokopłatne (ok 1,5 do 2 zł/min), numery od 70x (płatne od kilkudziesięciu gr do kilku zł za minutę LUB od kilku do kilkunastu zł za całe połączenie), infolinie 800 są darmowe również w okresie pasywnym numeru (nie mylić z numerami 00800 które w Orange są płatne zgodnie z cennikiem), 801 i 804 są płatne kilkadziesiąt gr za minutę,

numery 19xxx wchodzą do no-limitów, ale zalecam przed tymi numerami wbić dwucyfrowy numer kierunkowy, np. w moim rejonie to 5519xxx, w rejonie warszawskim 2219xxx czy gdańskim 5819xxx.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130789  autor: sylwekZolkusza
 29 kwie 2022, 16:47
2 czerwca 2022r. zmienia się regulamin usługi „Konto Ważne Rok”, który obowiązuje od 18 grudnia 2018 r. z ostatnimi zmianami z 27 maja 2021 roku.
Zmiana regulaminu polega na zmianie ceny za aktywację usługi Konto Ważne Rok z 6 zł (z VAT) na 9 zł (z VAT) za każdą kolejną aktywację usługi.
 #1130796  autor: kazik20
 29 kwie 2022, 19:41
W orange widać inflacja aż 50% ;) ale kiedyś już raz była inna nawet 300% na przedłużanie Neta czym sobie strzelili w kolano i wrócili na stare ceny. Gorzej będzie jeśli operator nie będzie się cackać i kiedyś przymusowo ludzi przeniesie do jakiejś nowej mniej korzystnej oferty a prawa nabyte ustawi sobie do końca roku i basta, jak ze skarbonką było. i wtedy nici z przedłużenia sobie np. Neta na całe kilka latek po starej niskiej cenie. Obaw całe mnóstwo, bo operator wiele furtek już załatał w ofercie. Dlatego lepiej o takich lukach dyskutować na priv a nie publicznie głośno i często.

Napewno będą kolejne podwyżki.
 #1130820  autor: forum_tg
 30 kwie 2022, 23:29
mam pytanie odnośnie usługi Social Pass
- czy jest jakaś różnica pomiędzy opcją jednorazową a cykliczną (poza samoodnowieniem)? któraś daje jakiś profit?
- czy są przypadki że przy włączonej w/w usłudze pobierane dane z pakietów za korzystanie z FB czy WhatsApp pomimo że nie powinni?
- w aplikacji jest informacja o promocji i 93 dniach, należy to rozumieć, że uruchamiając to pierwszy okres nie trwa miesiąc a 3 miesiące?
 #1130827  autor: coleslaw7
 01 maja 2022, 10:06
Jak to jest z przedłużaniem ważności konta po doładowaniu. Mam rozmowy wychodzące ważne 100 dni, doładowałem konto za 50 zł i nie zostały one przedłużone. Rozumiem, że w takim razie ważność dni nie sumuje się i jak bym miał np. konto ważne przez 30 dni, to dopiero wtedy wydłuży mi okres ważności połączeń wychodzących po doładowaniu?
 #1130874  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2022, 15:52
forum_tg: nie ma różnicy, jeśli chodzi o działanie usługi, nie zjada GB z pakietów, gdy korzystasz z serwisów społecznościowych, wybranych komunikatorów oraz TikToka (jak we Flexie). Zarówno wersja cykliczna jak i odnawialna, dzięki aktywacji w Mój Orange (www i apka) daje 93 dni ważności usługi, można bez problemów przełączać się między opcją jednorazową a cykliczną (taki ruch kumuluje ważność usługi o kolejne 93 dni, wystarczy mieć te 7 zł za aktywację usługi oraz mieć na saldzie 1 zł, aby w jej ramach działał darmowy transfer).
Video wysyłane lub oglądane na wytypowanych komunikatorach / serwisach również nie zjedzą neta (jeśli to nie są reklamy czy elementy z zewnątrz).
Może zjadać neta poza usługą, gdy inne aplikacje działają w tle czy klikasz lub wyświetlasz linki zewnętrzne i reklamy czy aktualizujesz aplikacje objęte usługą (gdyż ruch idzie poza apką, z danego sklepu).

coleslaw7: w tym wypadku nominał zasilenia ma krótszą ważność niż obecnie saldo, nic się nie zmieni. Odpłatnie możesz wydłużyć ważność środków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1130892  autor: KC-KARLOS
 02 maja 2022, 23:01
forum_tg: w tej sytuacji wszystko odbędzie się w ramach Social Pass. Działanie identyczne jak we Flexie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131008  autor: Artyem
 07 maja 2022, 14:26
Wystartowała kolejna edycja usługi Autodoładowania. Za doładowanie za min. 30 zł, otrzymujemy bonusowe 30 zł za pierwsze Autodoładowanie. Promocja trwa do wyczerpania doładowań promocyjnych.

https://doladowania.orange.pl/auto-doladowanie

Sprawdziłem dziś rano, mimo brania udziału w edycji w zeszłym miesiącu (kwietniu) i kolejny raz otrzymałem bonus. Nie wiem ile pozostało jeszcze dostępnych bonusów, natomiast z innych źródeł wiem, że jest jakiś limit wszystkich autodoładowań na dany dzień, który odnawia się w kolejny.

Promocja trwa od 05-05-2022 od godz. 12:00 do wyczerpania łącznej puli 1339 doładowań promocyjnych (zwanej dalej „Limitem Promocji”), z zastrzeżeniem ust. 7 i 8 poniżej, lub do odwołania Promocji. O odwołaniu Promocji Organizator poinformuje poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Stronie na 7 dni przed jej zakończeniem.

Regulamin: https://doladowania.orange.pl/regulatio ... _30+30.pdf
 #1131011  autor: zoltan666
 07 maja 2022, 19:06
Jaki limit dzienny? Wczoraj wieczorem zleciłem autodoładowanie, pobrało złotówkę do autoryzacji karty i do dziś do 17.00 żadnego doładowania nie dostałem.
 #1131012  autor: biala1991
 07 maja 2022, 19:18
Jeden numer udało mi się doładować ale na drugim Bluemedia blokuje podpięcie karty. Chyba przedobrzyłam, po pierwszym doładowaniu usunęłam nr ale zostawiłam kartę, dodałam drugi nr i pokazało się info o włączeniu autodoładowania z zapisaną kartą a wtedy (w przebłysku "geniuszu" :D ) pomyślałam, że lepiej będzie jeszcze raz dodać kartę więc ją usunęłam i się posypało. Na koncie został nr z ustawionym progiem, kwotą doładowania i komunikat na czerwono: podepnij kartę a kiedy próbuję to zrobić przenosi mnie na stronę Bluemedia gdzie wpisuję dane karty (wszystko poprawnie) i po kliknięciu zapłać wyskakuje błąd, potem wracam na stronę Orange, która wyświetla, że autodoładowanie zostało włączone chociaż Bluemedia są innego zdania :D
Próbowałam też z innego konta i jest to samo, idzie dobrze do momentu przeniesienia na stronę Bluemedia, która odrzuca płatność.
Pewnie to przez usuwanie karty albo inna przyczyna, numer jest świeży, jeszcze ani razu nie zasilany. Czy to możliwe, że dlatego, że nigdy nie był doładowany nie można skorzystać z autodoładowania?
 #1131024  autor: biala1991
 08 maja 2022, 08:24
Dzwoniłam do banku i niby z kartą wszystko ok a Bluemedia ją cały czas odrzuca. Coś takiego jeszcze mi przyszło do głowy, przy autodoładowaniu jest zgoda na ujawnienie tajemnicy telekomunikacyjnej (nazwisko właściciela numeru?) Bluemedia jako operator płatności zna chyba też nazwisko właściciela karty i widzi niezgodność: inny właściciel numeru, inny karty i dlatego nie pozwala jej podpiąć?
To absurd ale jeśli to nie taki powód to jedyne co zostaje, że Bluemedia wpisało moją kartę na jakąś czarną listę i teraz nigdzie w internecie już nią nie zapłacę
  • Strona 269 z 483
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 483
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271
  • 483