"Dzwoniłem na infolinie i jeden konsultant mówił 24 h , a drugi 5 h trzeba czekać"
Na co czekać ? Po prostu z nimi trzeba jechać krótko.
Komunikat nie mówi o przyznaniu bonusu wręcz przeciwnie !
Czekać to można po otrzymaniu komunikatu że został przyznany.
Zgaszać reklamacje i na nic nie czekać !
Oczywiście żądając rekompensaty za stracony czas i nerwy.
Przecież oni jawnie lecą sobie w kulki z klientem. Dopiero po burzliwej dyskusji na infolinii wszytko mi naprawili bo tego typu problemy wcześniej miałem cały czas.
Na co czekać ? Po prostu z nimi trzeba jechać krótko.
Komunikat nie mówi o przyznaniu bonusu wręcz przeciwnie !
Czekać to można po otrzymaniu komunikatu że został przyznany.
Zgaszać reklamacje i na nic nie czekać !
Oczywiście żądając rekompensaty za stracony czas i nerwy.
Przecież oni jawnie lecą sobie w kulki z klientem. Dopiero po burzliwej dyskusji na infolinii wszytko mi naprawili bo tego typu problemy wcześniej miałem cały czas.