DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 405 z 406
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
 #1169764  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2024, 20:00
Remington: polecam sprawdzić. Zdziwisz się, że mam rację.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169765  autor: krzysiek255
 16 kwie 2024, 20:22
Potwierdzam niedziała SMS. Mam tą kartę SIM czerwoną faktu i chyba wifi calling niebędzie działać. Może kartę SIM wymienić na białą od Play?
 #1169766  autor: Remington
 16 kwie 2024, 20:48
Wprowadziliśmy Cię w błąd. Skoro nie widzisz w ustawieniach, to SMS i tak by nie pomógł.

Moja mama ma ten sam problem w G84 w Fakcie działającym na karcie z Virgin. Gdzieś tam widziałem, że jest konfig Fakt Mobile, więc to pewnie telefon blokuje. Na starszej Motoroli ta karta miała WiFi Calling.

Możesz się upewnić chyba tylko zmieniając taryfę na jakąś z Play. Powrót do Faktu kosztowałaby Cię jednak konieczność doładowania za 5 zł by przywrócić rok ważności.
 #1169768  autor: Pawrzes
 16 kwie 2024, 21:31
W wielu nowszych Motorolach jest błąd w oprogramowaniu z powodu wykrywania nazwy Fakt Mobile z karty SIM i traktowania jako innej sieci dla której producent telefonu blokuje działanie usługi WiFi Calling (znikają opcje w ustawieniach). Po zmianie taryfy i zmiany nazwy z Fakt Mobile na Play od razu telefon informował o dostępności WiFi Calling. Wcześniej rozwiązaniem była też usługa Etykietka - wysłanie SMS o treści TEST i ustawieniu tej testowej nazwy powodowała traktowanie sieci jako Play a po ustawieniu etykietki domyślnej zmieniała się nazwa na Play i dzięki temu WiFi Calling pozostawała aktywna na stałe w taryfie Fakt Mobile.
Teraz jest problem bo nazwa sieci nie zmienia się już po zmianie taryfy i chyba pozostaje wymiana na nową SIM z logiem Play lub zmuszenie producenta do wydania poprawki oprogramowania...

Pozdrawiam
 #1169769  autor: KC-KARLOS
 16 kwie 2024, 21:53
Tyle, że zmiana taryfy nie oznacza automatycznie zmiany etykietki "Fakt Mobile" na "Play". Równie dobrze napis "Play" pozostanie gdy zmienisz taryfę na Fakt, choć całkiem możliwe, że jest pewna blokada taryfowa, bo IMS pojawił się w FM dużo później, niż w pozostałych taryfach Playa na kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169779  autor: Pawrzes
 16 kwie 2024, 22:45
Kiedyś nazwa się aktualizowała już po kilku minutach od zmiany oferty ale od jakiegoś czasu pozostaje niezmienna więc mam w telefonach "Play" w Fakt Mobile, "Fakt Mobile" w odNowie czy też RedBull MOBILE... Tak więc musi być "Play" lub "PLAY" aby działało WiFi Calling w tych Motorolach w Fakt Mobile...

Pozdrawiam
 #1169788  autor: stan789
 17 kwie 2024, 00:56
Czy wymiana karty sim w salonie Play na pewno przywróci etykietkę Play ? bo zmiana taryf nic nie da. Krążyłem po różnych taryfach Play i etykietka pozostała Fakt Mobile.
Dodam jeszcze jedno pytanie.
Czy etykietka Fakt mobile jest wgrywana w chwili zmiany taryfy na Fakt na kartę sim?, bo jeżeli tak to prawdopodobnie po wymianie karty sim z logo Play nie powinna zostać ponownie zmieniona na Fakt, chyba że to android 14 wymusi taką nazwę. Nie orientuję się dokładnie w tych zagadnieniach technicznych, dlatego pytam.
 #1170464  autor: ricki123
 29 kwie 2024, 18:33
Tez macie ostatnio komunikaty że limit dostępnych przyznań nagród został wykorzystany?
 #1170503  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 14:28
@Remington
Aha ok, dzięki. To w sumie byłoby dobre rozwiązanie, zwłaszcza jak środki nie przepadną, więc będę chciał to w miarę szybko załatwić. A doładować i tak chciałem właśnie minimum5 zł, więc do uruchomienia RWK po zmianie taryfy byłoby akurat. Rozumiem, że w standardzie są te połączenia i SMS/MMS za 0,15 zł ?
 #1170505  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 14:38
@7sekund
Tak, w tej chwili, są w standardzie. Po migracji do Faktu, sprawdź czy masz aktywną opcję maksimum 15,- zł. Jeśli nie będziesz miał, aktywuj ją.
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2.-R ... 1.2021.pdf
Możesz dodatkowo obniżyć koszty, korzystając z bezpłatnych kodów na kumulujące się 10 min / 10 SMS-ów / 50 MB.
viewtopic.php?f=76&t=82383
 #1170509  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 14:54
@babciagienia1p
Nie bardzo rozumiem tę ofertę z 15 złotymi co miesiąc.. Będę musiał doładowywać co miesiąc 15 zł, żeby z niej korzystać ? Ja aktualnie doładowywałem 2 x 5 zł, no i jak nie będę prawie wcale dzwonił z tego numeru, to nie chciałbym zasilać cyklicznie konta tego numeru. Czy po przejściu do Fakt Mobile będę miał tak samo co w tej taryfie, tylko tańsze usługi krajowe ?
 #1170510  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 14:59
@7sekund
Nie musisz doładowywać. Jeśli będzie aktywna usługa maksimum 15,- zł, nie zapłacisz więcej niż 15,- zł (uwaga!) w miesiącu kalendarzowym. Jeśli stan konta będzie niższy niz 15,- zł, po wyzerowaniu konta nie będziesz mógł wykonać połączenia lub wysłać SMS-a. Jest to NL na rozmowy i SMS-y o koszcie nie wyższym niż 15,- zł. Uważaj, bo usługa nie obejmuje MMS-ów.
7sekund pisze:
30 kwie 2024, 14:54
Czy po przejściu do Fakt Mobile będę miał tak samo co w tej taryfie, tylko tańsze usługi krajowe ?
Co rozumiesz pod określeniem tak samo?
 #1170511  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 15:22
@babciagienia1p
Tak samo, czyli, że doładuję sobie raz na jakiś czas parę zł, żeby mieć w razie, gdybym musiał zadzwonić i aktywne połączenia wychodzące przez cały okres, tak jak tutaj. I chodziło by mi z tym przejściem do Fakt Mobile o to, żeby mieć to samo, tylko tańsze minuty, sms i mms, natomiast Internet na tym numerze nie jest mi potrzebny.
Trudno mi teraz określić, ile i kiedy będę zasilał konto, a nie chciałbym mieć blokady połączeń wychodzących.
  • Strona 405 z 406
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 1
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406