DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 268 z 405
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 405
 #1028583  autor: wodzu177
 25 paź 2018, 18:51
pawcio1978 pisze:Czy sprawdzałeś router z inną kartą Fakt?
amigo007 pisze:Wodzu177 to nie będzie wina samej karty sim, ale sieci Play/ Fakt Mobile. Musisz albo zadzwonić z konkretną reklamacją w pełni wyjaśniając problem, albo samemu napisać reklamację na play24. Niestety sieć play tak ma, że często nie działa jak należy. A już działanie darmowych pakietów także często działa źle. Tak więc tylko reklamacja, a jak to nie pomoże to w dalszej perspektywie korzystanie z dobrze działającego orange.
Dorotea pisze:@wodzu177
Podejdź do salonu i wymień sim. Bo wielu konsultantów odpowiada na zgłoszenie, że przyczyna leży w uszkodzonej karcie i zalecają wymianę. Sim może być uszkodzony, w ogóle ich jakość wykonania jest dość niska. Wymiana wadliwej jest bezpłatna.
wodzu177 pisze:Mam chyba problem z kartą sim Fakt mobile, lub moim routerem Alcatel Y858V. Problem jest następujący. Na karcie sim mam aktywny BzP. Kartę sim włożyłem do tego routera. Niestety co około 5 minut router się restartuje i gubi na chwilę internet. Gdy do routera mobilnego włożyłem kartę sim Orange Free na kartę to internet chodzi już 4 godziny i nie ma żadnych restartów routera i neta nie przerywa. Chodzi na LTE dość szybko.
Czy to może być wadliwa karta sim Fakt mobile, czy raczej wina routera mobilnego?
Ile kosztuje ewentualna wymiana karty sim w Fakt Mobile?

Zrobiłem wszystko co polecaliście, łącznie z wymianą karty sim na nową. Niestety problem restartowania całego routera pozostał.

A może jest to wina profilu Playa na tym routerze alcatel Y858V? Czy Fakt Mobile korzysta z tego samego APN co Play? Jeśli tak to jaki ma APN Fakt Mobile?

PS. @amigo007 Na infolinię Faktu jeszcze nie dzwoniłem bo mi się nie chciało z powodu choroby i gorączki. Jak problem się utrzyma to jutro lub po jutrze zadzwonię na infolinię. Co na tej infolinie mam dokładnie powiedzieć caby konsultant mnie dobrze zrozumiał i wiedział o co chodzi?

PS2. Drugiej karty Faktu nie wkładałem bo jej nie mam. Ewentualnie kupię starter za 5 zł i po aktywacji darmowych 20 GB na 90 dni przetestuję z tą kartą ten router.

PS3. Router jest z dystrybucji Play i jest przez niego brandowany.

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #1028616  autor: abrams
 25 paź 2018, 22:19
Jak to jest z bezpłatnymi kodami gdy termin jego "wydania" wypada w święta ? Np. dzisiaj, 25.10.18 był kod na 10 min. a następny termin to czwartek 01.11 czyli Dzień Wszystkich Świętych.
1. Czy podadzą go w środę 31.10 ? (bo jak 02.11 to stracimy zgromadzone minuty)
2. Jeżeli podadzą 31.10 (a będzie jak zwykle na 7 dni) to możemy go wprowadzi do fona już tego dnia czy dopiero 01.11 ?
I pytanie ogólniejsze:
3. Jeżeli np. kod z czwartku (który jest ważny do piątku do godziny 23:59 lub do soboty 23:59 ale wtedy z aktywacją możliwą tylko poprzez infolinie) wprowadzimy do fona w piątek, to 7 dniową ważność będzie miał liczoną i tak od czwartku czy od dnia wprowadzenia (czyli od piątku) ?
 #1028626  autor: wodzu177
 26 paź 2018, 00:55
24bis24 pisze:
wodzu177 pisze:Router jest z dystrybucji Play i jest przez niego brandowany.
aktualizacje nową dla rutera trzeba pobrać
Dzięki za odpowiedź. Pisałem w sprawie oprogramowania maile do Play jak i do samego Alcatela. Niestety od prawie ponad miesiąca zero odzewu. Na necie też nie mogę znaleźć. Znalazłem tylko na jednej stronie ale tam trzeba wysłać bardzo drogiego smsa aby pobrać. Router dostałem w prezencie. Ktoś kupił mi go w lombardzie i nie ma dowodu sprzedaży, czyli jest bez gwarancji.

Jeśli jesteście może w posiadaniu oprogramowania to proszę podeślijcie w PW lub na maila [email protected] . Będę Wam bardzo wdzięczny.

PS. Aktualizacja z poziomu przeglądarki, czyli strony konfiguracyjnej nic nie daje, bo pokazuje, że oprogramowanie jest aktualne.

abrams pisze:Jak to jest z bezpłatnymi kodami gdy termin jego "wydania" wypada w święta ? Np. dzisiaj, 25.10.18 był kod na 10 min. a następny termin to czwartek 01.11 czyli Dzień Wszystkich Świętych.
1. Czy podadzą go w środę 31.10 ? (bo jak 02.11 to stracimy zgromadzone minuty)
2. Jeżeli podadzą 31.10 (a będzie jak zwykle na 7 dni) to możemy go wprowadzi do fona już tego dnia czy dopiero 01.11 ?
I pytanie ogólniejsze:
3. Jeżeli np. kod z czwartku (który jest ważny do piątku do godziny 23:59 lub do soboty 23:59 ale wtedy z aktywacją możliwą tylko poprzez infolinie) wprowadzimy do fona w piątek, to 7 dniową ważność będzie miał liczoną i tak od czwartku czy od dnia wprowadzenia (czyli od piątku) ?

1. Jest szansa, że podadzą go w środę 31.10, z tym, że będzie go można użyć od 1 listopada.
2. Będzie go można wprowadzić 1.11, o ile podadzą go w gazecie 31.10.
3. Jeśli kod wprowadzisz w piątek to 7 dni będzie się liczyło od piątku.

I jeszcze ciekawostka, jeśli o tym nie wiesz. Jeśli kod z soboty na 50 mb internetu wprowadzisz w niedzielę, to zamiast 50 mb dostaniesz 10 sms i w poniedziałek jak wklepiesz kod na smsy to właściwie masz 20 sms na tydzień, oczywiście jak Ci nie potrzebne 50 mb danych. Pozdrawiam Wszystkich.

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.
 #1028653  autor: przemo_one
 26 paź 2018, 10:52
Ja niestety nie mogłem przenieść pod koniec września numeru z Orange na kartę do Fakt Mobile. W salonie Play mieli w systemie tylko Play na Kartę Start. Na dolę wklejam zdjęcie udostępnione przez użytkownika "adbadbad". Mam nadzieję, że się nie pogniewa.
Obrazek
Chodzi mi o pakiet 20 GB za 10 zł. Nie mogę znaleźć informacji o tym pakiecie na stronie FM. Ten pakiet jest, czy może to jakiś błąd? Jeśli migruję z obecnej taryfy j.w., to czy będę miał dostęp do tego pakietu?
 #1028656  autor: abrams
 26 paź 2018, 11:30
przemo_one pisze:Chodzi mi o pakiet 20 GB za 10 zł. Nie mogę znaleźć informacji o tym pakiecie na stronie FM. Ten pakiet jest, czy może to jakiś błąd?
Nie, to nie błąd, najwyraźniej nie chcą robić konkurencji innym ofertom, które tam reklamują. No i nalezy się raczej cieszyć, że go tam nie ma :D
Jeśli migruję z obecnej taryfy j.w., to czy będę miał dostęp do tego pakietu?
Jeżeli będzie jeszcze to tak, bo to promocja "na wakacje" czy "na lato" jakoś tak ale jak trwa 20GB/5zł/90d to i ona będzie.

PS1. Też mam jedną kartę w Orange i planuję przenieść do Playa. Jak wygląda taka procedura przeniesienia od strony technicznej, dokumentów, które okazujesz (kserują dowód :x ) co się przedstawia, co podpisujesz i ile trwa ?

PS2. sprawdziłem, pakiet jest
20 GB na 30 dni za 10 zł
SZCZEGÓŁY OFERTY
Pakiet 20 GB na 30 dni za 10 zł
Włączony (możesz włączyć jeszcze 997 razy)
 #1028882  autor: mateo1995
 27 paź 2018, 13:19
Czy z promocji 500zł + 50GB na 5mcy można skorzystać ponownie na tym samym numerze przechodząc z fakt to np T-Mobile i wracając do Fakt? Według regulaminu, nie a jak to jest w praktyce? Jeśli tak to czy jest sposób aby nie było konieczności odwiedzania salonów w tym celu?
 #1028892  autor: TomekErek
 27 paź 2018, 14:59
mateo1995 pisze:Czy z promocji 500zł + 50GB na 5mcy można skorzystać ponownie na tym samym numerze?
Kilka osób już tu kilka razy pisało, że jest to możliwe

ale nie ma innego wyjscia jak maszerowanie do salonu T-M, plusa czy innego a potem znowu do salonu Play (no chyba, ze przeniesiesz numer do Virgin czy A2mobile i przyjedzie do Ciebie z dokumentami i kartą SIM Kurier - no ale i tak bedziesz musiał isc pozniej do salonu Play)
 #1031808  autor: macqmacq
 30 paź 2018, 22:04
blacQ1 pisze:Witam w dniu -> jutrzejszym czyli 31.10 ma wyjść kod na 10 min ,a wbicie go w swoim tel ,uruchomienie kodu na 10 min będzie możliwe dopiero 1.11 pozdrawiam :)
Wynika z tego, że mogę przedłużyć zgromadzone minuty kodem ze środy 31.10, ale wklepać 1 listopada? Byłoby super - spróbuję ;-)
 #1032672  autor: blacQ1
 03 lis 2018, 10:46
Witam Koledzy w dniu dzisiejszym nie wiem ,jak u Was ,ale kod na 50 MB wysyłam i pisze tak Error techniczny dla fakt po wysłaniu drugiego sms-a pisze przekroczono limit doładowań ,jak tam ,jest u Was???
  • Strona 268 z 405
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 405
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 405