DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 399 z 405
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 405
 #1166574  autor: babciagienia1p
 19 lut 2024, 15:56
@Makk
Wydaje mi się, że nikt tak nie pisał. Kolejność była inna.
Jeśli następowała skuteczna aktywacja bonusu, przychodził e-mail (spam) z jej potwierdzeniem, więc jest bardzo prawdopodobne, że sposób @zyggi358 jest jakimś rozwiązaniem problemu.
 #1166577  autor: Makk
 19 lut 2024, 16:04
Nie wiem, odnoszę się do tego:
Skyline pisze:
15 lut 2024, 12:40
Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
 #1166578  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:07
dziala na 100% - w sobote emaile dopisane do numerow juz po wyslaniu sms i nic nie dotarlo, dzis przyszly emaile o takiej tresci:

"Dzień dobry,
potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi Promocyjny pakiet 10 SMS do wszystkich sieci (voucher) na zasadach określonych w załączonym regulaminie usługi.
Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie www.play.pl w zakładce Strefa Klienta.
Pamiętaj:
Usługa w wybranej przez Ciebie wersji będzie aktywna od razu, przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. To znaczy, że w chwili aktywacji tracisz prawo do odstąpienia od umowy (zasada nie dotyczy usługi Play 360). Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie.
Szczegółowe informacje, w tym informacje o opłatach, znajdziesz na stronie usługi i w regulaminie.
Pozdrawiamy
Zespół PLAY"
 #1166580  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:09
Makk pisze:
19 lut 2024, 16:04
Nie wiem, odnoszę się do tego:
Skyline pisze:
15 lut 2024, 12:40
Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
ja tez dostalem 1 email bo jeden numer mial przypisany email i to zupelnie nieswiadomie co pisalem wczesniej ale na tym numerze co email byl do niego dopisany minuty i mb sobote dotarly - do tych co nie mialy maila nic nie doszlo poza "Benefit zostal zlecony..."
 #1166583  autor: blacQ1
 19 lut 2024, 16:35
Ja widzę to inaczej , może trzeba podoładowywac nr tel fowolną kwotą , lub coś w tym rodzaju
Ps . Mi na jednym nr tel pakiet został aktywowany przez miłą Panią Konsultant telefonicznie reszta sms
 #1166585  autor: zyggi358
 19 lut 2024, 16:42
tych numerow na ktorych nie dostalem bonusow nie doladowywalem od dawna

jak dopisales maila po wyslaniu sms to i tak nie zadziala - tak mialem w sobote - zatem czekaj do czwartku
moze byc tez tak ze jesli ten sam email do kilku numerow jest dopisany to na wszystkie nie przyjdzie - ja dopisalem do kazdego numeru inny email
 #1166587  autor: Zygzuso
 19 lut 2024, 16:51
blacQ1 pisze:
19 lut 2024, 16:35
Ja widzę to inaczej , może trzeba podoładowywac nr tel fowolną kwotą , lub coś w tym rodzaju
Ps . Mi na jednym nr tel pakiet został aktywowany przez miłą Panią Konsultant telefonicznie reszta sms
W sumie tak bezpieczniej sobie miesiąc za 3zł przedłużyć i czekać na naprawy, a nie kombinować ze stażystami.
 #1166590  autor: babciagienia1p
 19 lut 2024, 16:57
Sprawdziłam u siebie. Rzeczywiście, na "trefnym" numerze nie miałam dopisanego e-maila oraz miałam inny, niż na pozostałych, numer kontaktowy. Ujednoliciłam. Na wszystkich numerach mam ten sam e-mail i ten sam numer kontaktowy. Operator numeru kontaktowego jest inny niż P4. Numery są zarejestrowane na - trzy - różne PESEL-e.
Efekt będę znała w środę, bo wtedy wyślę kod na SMS-y.

@zyggi358
Wielkie podziękowania za dociekliwość.
 #1166594  autor: macqmacq
 19 lut 2024, 18:12
Ja poczekam do środy. Jeśli znów będę miał problem z kodem na SMS-y, to opiszę to w mailu do Faktu. Niech się zajmą tematem 8)
 #1166600  autor: blacQ1
 19 lut 2024, 19:11
Ja , róeniez zrobiłem tak , jak babcia na jednym z nr tel co mi kod wchodzi po przez konsultanta dopisałem email pozdrawiam
 #1166618  autor: ZielonySmok
 19 lut 2024, 21:40
Mi też kody nie wchodziły ostatnio (od środy ub. tygodnia). Dziś 10 sms kod ... benefit przyjęty do aktywacji i cisza.
Pomógł konsultant Szymon na czacie, bez problemów. :) 10 sms aktywowane.
Zalogowałem się do play24 i ... o dziwo ... rzeczywiście nie miałem przypisanego adresu email to tego konkretnego nr. telefonu.
Ciekawe. Może rzeczywiście coś w tym jest. :lol:
Na wszelki wypadek dodałem mejla. Zobaczymy. 8)
 #1166620  autor: Snowman
 19 lut 2024, 22:00
Karlos20 pisze:
18 lut 2024, 11:15
Co Wy z tym schodzeniem?
Przypomnę, jak to działa.

MB a także minuty i smsy z kodów i pakietów (tych droższych) wpadają do jednego salda i są jednolitą ilością MB/GB oraz minut i smsów, które zmieniają swoją ważność lub nie gdy jest ona dłuższa niż 7 dni za friko lub 31 dni przy odpłatnych paczkach min/sms/MB - 100/100/100 za 9zł lub 300/300/300 za 19zł lub 500/500/500 za 29zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... lda%29.pdf
albo
0,5GB za 4zł, 1GB za 5zł, 2GB za 9zł, 4GB za 15 zł oraz 10GB za 25zł > https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... Mobile.pdf

Osobno z kolei są rozliczane pakiety za 3zł (50/50/250) i 9 zł (300/300/300) i to one lub środki starszego typu nieprzedłużone tymi droższymi pakietami lub kodami z Faktu niewykorzystane przepadają, pomimo ich widoczności jako całość na saldzie *106# jak i pod *102# / *107# / *109#. Uważajcie na nie, bo można się przejechać.
Ok,dziękuje. Na razie 50/50/300 mi przedłużył,następnym razem zakupię 1GB/5 zł żeby przedłużyć . Kody sms 50 mb nie wchodzą,ale spróbuję metodę emaila na play 24 z www. :D
 #1166641  autor: vkjcsakjvcjk
 20 lut 2024, 09:26
Coś dziwnego się dzieje w Fakcie bo wczoraj i dzisiaj przy próbie nawiązania połączenia z numerem w tej sieci otrzymałem komunikat "nie ma takiego numeru"
Po wyłączeniu telefonu komunikat zmienił się na "przepraszamy numer w tej chwili nie odpowiada"
 #1166643  autor: 7xx654465
 20 lut 2024, 09:45
Mam fresha znajomi informują mnie że czasem słyszą nie ma takiego nr,
innym razem abonent wybranego nr nie przyjmuje połączeń przychodzących, wybrany nr jest nie dostępny itp, nie mam przekierowań! może play tak już ma...
 #1166647  autor: Remington
 20 lut 2024, 10:15
To się może zdarzyć przy skakaniu telefonu między siecią macierzystą a roamingową, a także przy korzystaniu z WiFi Calling (choć problemu z VoLTE też nie można wykluczyć).
 #1166677  autor: zyggi358
 20 lut 2024, 15:08
rozwiazanie sprawdzone dzisiaj:
- doladowanie poprzez www dowolna kwota, podany adres email
- po doladowaniu wyslany wczorajszy kod
- dziala ;)
 #1166680  autor: zyggi358
 20 lut 2024, 15:17
nie mialem dostepu do konta dla tego numeru, doladowanie mialo na celu dopisanie adresu email - tak jak wczesniej pisalem na trop naprowadzil mnie nowy dla mnie numer w fakcie ktory po migracji musialem doladowac by uzyskac roczna waznosc konta i wlasnie na tym numerze nie bylo problemu z aktywacja bonusow

podsumowujac - nie chcesz/nie mozesz sie zalogowac do konta - doladuj 5pln i podaj email podczas doladowania a problem zniknie...do czasu nastepnego problemu ;)
  • Strona 399 z 405
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 405
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 405