Powyższe dotyczy również pakietu minut. Ostatni kod na 10 minut wysłany z nocy z czwartku na piątek, komunikat zwrotny "Benefit został zlecony do aktywacji", ale pakiet się nie przyznał, przynajmniej w ciągu 22 godzin od wysłania kodu. Dłużej nie czekałem, zadzwoniłem na infolinię i pakiet uruchomił konsultant.
Na karcie (o której problemach napisałem powyżej z 200MB podskoczyło do 250MB a więc przyznali pomimo, że nie otrzymałem ani potwierdzenia przyjęcia zlecenia jak i potw. przyznania. Na drugiej karcie również 50MB przynane a tu obydwa potwierdzenia przyszły. Działania ok 13:10
PS. Odnośnie tego mojego wątku
viewtopic.php?f=22&t=81615&start=5385#p1034756
ze zniknięciem kilkuset uzbieranych MB poprzez kody na 50MB to mogło być tak jak napisał poprzednik, że zleciłem ale nie przyznali, nie sprawdziłem (bo miałem jeszcze sporo GB) no i straciłem a pozostałe 200MB to uzbierane na nowo