DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 403 z 405
  • 1
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
 #1168298  autor: KC-KARLOS
 19 mar 2024, 13:51
Remington: "droższy" gwarantuje życie pakietu droższego jak i uzyskanych środków z kodów za friko.
"Tańszy" złudnie skumuluje środki, a po jego utracie ważności niewykorzystana część przepadnie, a ta dłuższa ważność ostatnio aktywowanego pakietu pozostanie, czyli wielokrotnie wspominana przeze mnie pułapka.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168299  autor: babciagienia1p
 19 mar 2024, 13:54
@Remington
Tak.
Tani wydłuży też środki z kodów z gazety, ale sam zniknie w swoim terminie ważności.
Kolejność schodzenia, chwilowo, skumulowanych:
1) środki z kodów z gazety
2) "tańsze"
3) "droższe".

Przepraszam, @Karlos20, ale nie pozostaje mi nic innego jak przywołać diagnozę
biala1991 pisze:
19 mar 2024, 05:20
...dlatego kluczy... i próbuje rozmydlić temat rewelacjami... Taki styl dyskusji ma Karlos...
 #1168301  autor: KC-KARLOS
 19 mar 2024, 14:13
babciagienia1p: a skąd masz te "rewelacje" ze schodzeniem środków różnego rodzaju, skoro są widoczne na jednym saldzie z jedną ważnością? Dlatego polecam te środki przedłużać albo kodami z gazety lub tymi "droższymi" - a właśnie tak pierwotnie ta taryfa działała i działa nadal, skoro operator nawet pozwala na taką opcję (tytuł regulaminu pakietów netowych tak sugeruje).

I drogie Panie, to chyba Wy macie problem, nie ja.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168308  autor: MariuszY
 19 mar 2024, 16:00
Karlos20 pisze:
19 mar 2024, 14:13
...skąd masz te "rewelacje" ze schodzeniem środków różnego rodzaju, skoro są widoczne na jednym saldzie z jedną ważnością?
To wynika choćby z autopsji u mnie. Nigdy nie wykupiłem pakietu droższego. Wykupując pakiet tańszy (za 3zł) spotkałem się z sytuacją, że na koniec ważności tego pakietu "spadło" mi dokładnie 50 minut. Stąd wniosek, że jeśli miałem na koncie określoną ilość minut z kodów, a w ciągu ważności tańszego pakietu wykorzystałem mniej niż ta wielkość, to wszystkie minuty zużyte były tymi z kodów, a minuty z pakietu przepadły.
 #1168309  autor: KC-KARLOS
 19 mar 2024, 16:18
MariuszY: czyli potwierdzasz, że musisz sam do tego dojść, bo środki z każdego pakietu są widoczne pod jednym saldem.

Dlatego dla świętego spokoju warto dopłacić i mieć pewność, że nic nie przepadnie ze środków - te tańsze "atrakcyjniejsze" paczki to pułapka i jeśli są widoczne pod tym samym saldem (minut *102# lub MB/GB *107#) i któreś z nich przepadną - operator wprowadza Was w błąd - a za to należy się REKLAMACJA - a nawet skarga do UOKiK + UKE, bo Play od lat tego nie naprawia - z winy klientów
(warto poczytać moje posty odnośnie pakietów netowych otrzymanych z promocji, widocznych pod saldem *108# które jest bezterminowe [Taryfa odNOWA] a realnie po 5 dniach przepadły - a to JAWNE wprowadzanie w błąd).

Przypomnę, że za te 9 zł mamy nie tylko 100 minut, ale też 100 SMSów i 100 MB. Przedłużamy wszystkie salda *102#, *109# i *107# nie martwiąc się o utratę części środków, za które zapłaciliście lub zbieraliście z kodów.

Uwaga: poprzednie zdanie nie dotyczy łączenia pakietów nowszego "tańszego" typu - dochodzi o utraty części niewykorzystanych środków.

Reasumując - nie dajcie się kroić operatorowi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168339  autor: MariuszY
 20 mar 2024, 09:18
@Karlos20 - oczywiście potwierdzam i też wolałbym, aby każde saldo było sprawdzalne osobno, jednak świadom tej sytuacji nie będę kruszył kopii. Tak po prostu jest, tak to działa. Grunt żeby być tego świadomym, bo jak zaczniemy domagać się naprawy usług w Play to nasze wszystkie skrupulatnie chomikowane minuty już po tygodniu zresetują. Przypomnij proszę czy się mylę, ale zdaje się żaden regulamin nie gwarantuje przedłużania ważności min/sms/MB za kody w jakikolwiek sposób :?:
W przytoczonym przeze mnie przykładzie (o przepadnięciu minut z pakietu) byłem świadom "zagrożenia" (bo kiedyś tak samo przepadły niewykorzystane esemesy), jednak planując długą rozmowę wolałem mieć zapas minut. Rozmowa okazała się później znacznie krótszą i stąd strata/koszt pakietu - w sumie równoważna dwudziestu minutom z cennika.
Nie róbmy afery tam gdzie jej nie ma - korzystajmy świadomie i nie będzie problemu. :smt006
 #1168363  autor: KC-KARLOS
 20 mar 2024, 11:30
MariuszY: jeśli kupisz pakiet 100/100/100 lub 300/300/300 lub 500/500/500 (min/sms/MB) przed utratą ważności tych środków np. uzyskanych z kodów to spokojnie je przedłużysz na 31 dni liczone od dnia aktywacji środków. W przeciwnym wypadku gdy minie ich data ważności - przepadają.
Tak, to nie jest afera, a uczulam o konsekwencjach kombinacji droższych paczek z tańszymi + środki z kodów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168895  autor: MariuszY
 29 mar 2024, 16:08
marcz123456 pisze:
29 mar 2024, 14:50
Limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany.
Jeśli nikt nie wbijał kodu na tym numerze wcześniej, to czasami jest taki błąd. Dawno go nie miałem, ale wtedy wbijałem do skutku. Zwykle druga czy trzecia próba kończyła temat. Sprawdź kodem *106# ważność poszczególnych składowych - jeśli minuty kończą się 4.IV (kod wbity wczoraj) lub 5.IV (kod wbity dziś) to wygląda, że komunikat jest prawdziwy.
.
 #1168920  autor: baton
 30 mar 2024, 02:05
Czy warto przejść na FaktMobile? Mam taryfę playfresh od wielu lat. Potrzebuję ok. 5GB/co miesiąć Internetu. Stawki za transmisję danych są w fresh bandyckie. Zmienić playfresh na jakąś nowoczesną taryfę np. "S" i mieć no limit rozmowy/sms/30GB za 30 PLN czy przejść na FaktMobile "Nolimit" 25 PLN/mc (rozmowy/sms no limit i chyba 10 GB transmisji danych).
 #1169310  autor: zoltan666
 07 kwie 2024, 22:53
Mam numer aktualnie w Fakt Mobile. Numer już niepotrzebny, chciałbym odzyskać środki z konta, bo trochę tam jest. Jeki jest najszybszy sposób na odzyskanie środków, a jaki który wymaga minimalnego zaangażowania z mojej strony?
  • Strona 403 z 405
  • 1
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 1
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405