DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 141 z 200
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 200
 #1062122  autor: armator11
 09 sty 2019, 23:29
Virgin w wykazie krajów roamingowych w 99% nie udostępnia transmisji 3G. Czy to się zmienia po wykupieniu pakietu na net w roamingu czy pozostaje dalej GPRS?
 #1062784  autor: gtoni13
 17 sty 2019, 13:30
Dzis zakupilem starter Virgin, zarejestrowalem go na siebie, uruchomilem i chcialem go
dodac do swojego konta na stronie. Wszystko dobrze sms przyszedl i - " nr jest zarejestrowany na INNEGO abonenta". A wiec jest NAS przynajmniej dwóch !!ale to skandal mamy tylko jedna zone ! gdyby bylo odwrotnie, he he
niech zyje virgin z ich balaganem !!
gtoni
Ostatnio zmieniony 17 sty 2019, 13:50 przez gtoni13, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1062970  autor: PawlusG
 19 sty 2019, 17:58
Ostatnio Virgin ma coś sporo problemów technicznych. Problemy z realizacją połączeń przychodzących, ginące SMSy i MMSy, a także naliczanie pakietów danych. Myślałem, że moja mama jest jedną z nielicznych, którzy mają takie problemu, ale jak czytam fora, to okazuje się, że są to dość popularne problemy. Ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Czyżby przygotowywali się na powrót swojej platformy do Play?

:)
 #1063034  autor: mati33
 20 sty 2019, 14:01
PawlusG pisze:
19 sty 2019, 17:58
Ostatnio Virgin ma coś sporo problemów technicznych. Czyżby przygotowywali się na powrót swojej platformy do Play?

Może i lepiej
 #1063051  autor: jacabad
 20 sty 2019, 16:58
Czy wiecie może co się dzieje z Virgin Mobile problemy z połączeniami , wysyłaniem sms i odbieraniem mms , problemy z realizacją połączeń przychodzących. Co się dzieje z tą siecią i to tak od jakiegoś czasu ?
 #1063054  autor: PawlusG
 20 sty 2019, 17:09
Wszyscy by to chcieli wiedzieć. Najlepsze jest to, że VM zamiata problem pod dywan udając, że to jednostkowe przypadki. CMOK też tak naprawdę olewa temat, odpowiadają na maile po kilku dniach, zazwyczaj ponownie pytając o to samo, lub zalecając te same działania.

:)
 #1063071  autor: mati33
 20 sty 2019, 21:02
marcz123456 pisze:
20 sty 2019, 16:11
Jak tak dalej będą działać to nie będzie co sprzedawać czy przenosić, bo wszyscy uciekną z virgina.
To chyba idzie właśnie w tym kierunku -czas się pożegnać z tą siecią :|
 #1063428  autor: gtoni13
 25 sty 2019, 14:04
Transfer - uwaga na szpiega !!
Kilka osob żaliło sie ze maja problemy z transferem - cos duzo nalicza, reklamowali nic
nie wskórali. Mnie tez w styczniu to dopadlo, juz w polowie mca widze ze duzo transferu
poszlo, 3 dni temu sms masz malo doladuj. Nigdy wczesniej tego nie bylo.
Sprawdzam biling i transfer w smartwfonie, prawie caly pakiet zjedzony co jest.
W bilingu widze charakterystyczne zapisy transferu: 100, 200 kB i potem zaraz w tej
samej sekundzie 30 -40 MB. Tak kilka razy dziennie i w nocy, w nocy nic nie robie spie.
Sprawdzam zapisy na smartfonie 0,5 GB zjedzone przez Speed Test Light !!
Apke ta zainstalowalem w grudniu by sprawdzic internet Rebtela, kilka razy testowalem.
Rebtel padl, w styczniu apki nie uzywalem, byla tylko zainstalowana - a mimo to żarła
transfer i cos wysylala - moze SZPIEG !! Wywalilem i znikly te charakterystyczne zapisy w bilingu . UWAGA NA TA APKE - moze tez tak macie !!
 #1063530  autor: PawlusG
 26 sty 2019, 22:11
Nie wiem, czy to przypadek, ale w bilingu z Orange zmieniła mi się nazwa sieci dla numerów Virgin. W listopadzie numery Virgin były widziane przez Orange jako Virgin, lub przy numerze nie pojawiała się nazwa operatora. Mniej więcej od połowy, albo końca grudnia zaczęły się problemy z działaniem Virgin (połączenia przychodzące nie dochodziły, SMSy z wielkim opóźnieniem, brak MMSów), od mniej więcej tego momentu połączenia na numery Virgin na moim bilingu w Orange figurują jako połączenia do sieci P4.

:)
 #1063537  autor: PawlusG
 26 sty 2019, 23:07
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. W listopadzie numery Virgin były wykrywane przez Orange jako Virgin, lub przy numerze nie było nazwy operatora. W grudniu jak zaczęły się problemy z siecią, to Orange zaczęło wykrywać numery Virgin jako P4.
https://www.tabletowo.pl/virgin-mobile- ... karty-sim/

:)
 #1063551  autor: piotr.mikusz657315
 27 sty 2019, 10:14
Witam
Mam w tej sieci kilka numerów na firme i na sobe prywatbna od stycznia sa problemy tzn nie dochodza smsy lub smsy. Dostaje komunikat karta wygasła. Centrum oblsugi rżnie glupa że to tylko ja mam problem.
Smsy gubia sie a nawet było tak że wysłam na swój numer smsa a przychodzil do obcej osoby. Czy ktoś ma taki probelm
 #1063583  autor: PawlusG
 27 sty 2019, 14:29
Tak, wystarczy zerknąć na ich profil na FB, chociaż chyba część postów z problemami zniknęła. Ja problem z połączeniami, SMSami i MMSami rozwiązałem przez przeniesienie numeru do innej sieci. Niestety po miesiącu walka z CMOK o normalne działanie telefonu zwyczajnie mi się znudziła.

:)
 #1063585  autor: marcz123456
 27 sty 2019, 14:36
A sprawdziłeś numer centrum SMS? Mi np. po zmianie sim na nową zostało stare centrum SMS i nie wysyłało nic. To samo było u kuzyna. Drugi zmieniał przy okazji telefon i nie miał problemu.
 #1067375  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 13:27
Witam!
Próbując z telefonu w Virgin Mobile zadzwonić na numer 800444000 słyszę komunikat:
"Numer ma ograniczoną usługę połączeń wychodzących",
chociaż w ustawieniach nigdzie nie widzę bym takie ograniczenie miał włączone.
Z telefonu w NJU łączę się z tym numerem bez problemu.
Czy faktycznie jest możliwe, że mam ustawione jakieś indywidualne ograniczenie na swoim numerze, czy też to Virgin takie ograniczenie defaultowo włączył wszystkim swoim abonentom?
  • Strona 141 z 200
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 200
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 200