Mam ten sam problem ze zmianą lte na h+. Zmiany pkt dostępu z virgin na play nic nie pomagają, ustawienie apn na nowo też lipa. Konfiguracja przez sms nadal nic. Zgłoszone na infolinię ,czekam na jakąś odpowiedź od nich.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Czyli to jakiś globalny problem? Coraz więcej ludzi o tym pisze.
Jeszcze kilka dni co nam ze starą taryfą zostało? Chyba przejść na obecną taryfę bo do Play nie da się od tak.
Może być, u mnie w robocie coraz więcej ludzi ma z tym problem. Virgin mi odpisał ,że po ich stronie wszystko jest ok . Zauważyłem że największy problem występuje podczas próby szybkiego i dużego pobierania danych, jak filmy,mecze itp. Tak jakby od razu wyskakiwała blokada że nie można z taką prędkością pobierać i robi się h+.marcz123456 pisze: ↑18 paź 2022, 18:36Czyli to jakiś globalny problem? Coraz więcej ludzi o tym pisze.
Sznurek: spróbuj połączyć się z roamingiem krajowym Orange, o ile Cię z tego zasięgu nie wyrzuci po kilku minutach...
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
marcz123456 pisze: ↑16 paź 2022, 19:09Macie problem na virgin lub play że co jakiś czas wywala wam lte do h+?
Tydzień temu zauważyłem to samo, nowo uruchomiony starter Virgin.
Nie pomaga sztywny wybór rodzaju sieci: LTE/ 3G.
Wyrzuca po 30 sekundach.
Czyli jakieś machlojki robią.
Mam do pobrania aktualizacje systemu, ale to 4 GB, jak mnie wywali do h+ to nie ściągnę tego w dzień.
Śmieszni są, jestem w Play od lat, i zawsze się śmiałem z niektórych co pisali że play jest słabe, a tu taki cyrk.
Mam do pobrania aktualizacje systemu, ale to 4 GB, jak mnie wywali do h+ to nie ściągnę tego w dzień.
Śmieszni są, jestem w Play od lat, i zawsze się śmiałem z niektórych co pisali że play jest słabe, a tu taki cyrk.
Bo Play jest słaby, szczególnie przy Virgin. Po co im ta "nowa" platforma billingowa, skoro stara taryfa działała na playowej i nie było kłopotów? Teraz mają problem, bo z kupnem Virgin mają niezły sajgon. Jak nie umieją scalić systemów, to ten kłopot będzie narastał.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
U mnie też występował taki sam problem aż do wczoraj. Na telefonie zainstalowała mi się aktualizacja Miui12.5 i teraz LTE trzyma non stop. Dziwne ale prawdziwe
Orientuje się ktoś czy Virgin można już doładowywać kodami Play?
Nadal obstaję iż po coś to było kupione... Jako "tania marka" PLAY, tolerują taki stan rzeczy do czasu.Karlos20 pisze: ↑21 paź 2022, 15:11Bo Play jest słaby, szczególnie przy Virgin. Po co im ta "nowa" platforma billingowa, skoro stara taryfa działała na playowej i nie było kłopotów? Teraz mają problem, bo z kupnem Virgin mają niezły sajgon. Jak nie umieją scalić systemów, to ten kłopot będzie narastał.
Konkurencja podkręci oferty, przeniosą karciarzy na swoją platformę, zakończą aktualne promocje i tyle. Reklamując coś nowego za dwie trzy dychy... patrz na przychody... Abonamenty im najłatwiej ogarnąć...
I powstaje pytanie, do kiedy jest wsparcie dla osobnej platformy VM. Wtedy 5G i VoXXX się pojawi... Samo odtworzenie oferty VM w systemach Play 1:1, to nie jest robota na 2 lata... Patrz Orange Miliardy *,# i wyłączeń... tak się tam zakręcili iż jest wspólne saldo GB
Play rozwalił się ofertowo, zostało do popsucia RBM i FM
zwariowany.kurczak: Fakt też już rozwalili, gdyż wiele pakietów z netem przestało się kumulować.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Po 24 października nie będzie bonusa 50 % do doładowania a czy lejek internetowy zostanie? Taryfa bez kompromisów.
gringo: lejek zostaje.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Szkoda że tylko on haha
To była najlepsza oferta do sms-ów premium.
a mnie virgin .....
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 19:10 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: proszę bez wulgaryzmów
Pozdrawiam
Jak to jest ze środkami na koncie (czy nie przepadają?) i z ważnością na połączenia przychodzące, po zakończeniu ważności konta na połączenia wychodzące?
Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..
W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..
W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Wygaszałam niedawno jedną z kart i 3 marca wygasły rozmowy wychodzące a przychodzące miałam do 3 maja jednak w tym dniu wydłużyły się znowu o 2 miesiące i dopiero 2/3 lipca numer został wyłączony.