DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #630780  autor: Niezgodna7
 03 maja 2013, 20:30
Divhash, to dziwne z tą inteligencją, bo kłamać potrafią całkiem dobrze...

 #630783  autor: Edmund
 03 maja 2013, 20:40
antistar, w związku z tym, że umowa była zawierana na odległość ja bym złożył wypowiedzenie umowy z zaznaczeniem, że żądasz powrotu numeru do poprzedniej oferty wraz z powrotem wszelakich środków. Podstawą do tego jest przysługujące Ci prawo na odstąpienie w ciągu 10 dni od umowy zawartej na odległość.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #630789  autor: Blank
 03 maja 2013, 20:59
Edmund,
problemem może być to, że usługa jest już świadczona (w tym wypadku ciężko będzie udowodnić, że świadczenie usługi w terminie 10 dni nastąpiło bez zgody użytkownika). Aczkolwiek rzeczywiście może być to jakiś punkt zaczepienia.

 #630803  autor: antistar
 03 maja 2013, 21:31
tycior pisze:Gdyby to zależało ode mnie to nie uznałbym reklamacji.
Nie wiem do kogo Ty masz pretensje. Wyraźnie na stronie NJU pisze o przepadaniu środków z konta a to ,że ich nie wykorzystałeś to tylko Twój błąd i nikogo to nie powinno obchodzić. Boli ,ale to prawda.
Przeczytaj dokładnie - skoro jak widać w ogóle tego nie zrobiłeś, na pewno nie ze zrozumieniem - moją powyższą wypowiedź z której wynika iż:
- miałem świadomość tego, iż środki na koncie ORANGE POP przepadają. O ten fakt nie mam żadnych pretensji;

Podałem dokładnego linka do formalności jakie mają być zachowane przeze mnie i NJU MOBILE w przypadku "przeniesienia numeru od innego operatora" i tymi informacjami właśnie się kierowałem. Cóż, faktycznie moja wina, że utożsamiałem "operatora" z nazwami ORANGE i NJU MOBILE i traktowałem ich w tym przypadku osobno (wiedząc, iż usługi dla jednej i dla drugiej marki świadczy oczywiście PTK CENTERTEL). Założę się, że większość osób, nawet trochę obeznanych w temacie, będzie na pierwszy rzut oka myślało, że ORANGE to jeden operator a NJU MOBILE to drugi operator nawet w ramach tej samej firmy (choćby ze względu na inna nazwę i logo - coś na zasadzie dawnej TP SA i ORANGE). Zaznaczam, że na stronie nie ma osobnej informacji traktującej o przeniesieniu numeru z ORANGE (czyli de facto tego samego operatora).

Cytuję raz jeszcze: "Otrzymasz informację SMS-em z datą przeniesienia numeru lub z powodem odmowy wskazanym przez Twojego dotychczasowego operatora."

Skoro nie ma punktu "przenoszenie z ORANGE do NJU MOBILE" (przynajmniej ja nie potrafię takowego znaleźć) czyli w ramach tego samego operatora, to czym mam się kierować?

W dodatku na moje pytanie zadane konsultantce w BOK NJU MOBILE, czy wcześniej zostanę poinformowany o dacie przeniesienia numeru, dostałem odpowiedź w rodzaju: "o wszystkim będzie Pan informowany na bieżąco". Szkoda, że nie drążyłem, znowu moja wina - Abonenta... Taaaa...

Spodziewałem się, że przeniesienie numeru w ramach różnych ofert PTK CENTERTEL będzie bardzo szybkie - ta sama infrastruktura przecież. Jednak skąd mogłem wiedzieć, że nastąpi to 6h po tym jak umowa została podpisana i nie zdążyła jeszcze dotrzeć do centrali?? W ORANGE mają problemy z uwzględnieniem jakichkolwiek reklamacji (czekają na oficjalne pismo) natomiast w tym przypadku nagle wszystko działa tak jak powinno w XXI w. Cud!

Gdy zadaliśmy pytanie w BOK NJU MOBILE czemu nie zostaliśmy wcześniej poinformowani o momencie przeniesienia numeru Pani konsultantka cały czas powtarzała: "nie wiem" po czym przyciśnięta do muru odparła: "błąd techniczny"! Super!

divhashmorex, owszem - masz rację, nie ma tego jasno napisanego jeśli chodzi o regulamin przy przeniesieniu z oferty na kartę do oferty nju z rachunkiem. Jednakże wszystkie inne punkty regulaminu czy też informacje na stronie, jak widać także konsultanci BOK mogą sugerować, iż w tym przypadku przyszły Abonent także zostanie poinformowany PRZED faktem przeniesienia numeru. No i czy pierwszy raz przenosząc numer byłbyś w stanie przewidzieć, że dasz kurierowi podpisaną umowę i jeszcze tego samego dnia (nie mieszkając w Warszawie) Twój operator przełączy Cię do nowej oferty?? Skoro to takie proste to czemu w taki sposób zostały załatwione wszelkie formalności, po co ten kurier i oryginalny podpis na dokumentach? Nie mogę wysłać im skanu podpisanej przeze mnie umowy? Na jedno wychodzi!

Moja Kobieta była w ORANGE POP właściwie od początku istnienia tej oferty (wcześniej oczywiście IDEA POP). Skusiliśmy się na NJU MOBILE myśląc, że będzie taniej, chociaż wcale jakoś dużo nie gada (średnio 30 zł na miesiąc, ale w przypadku oferty z rachunkiem uwolniłaby się od kłopotliwych czasami doładowań). Tymczasem już na start jesteśmy ponad 40 zł w plecy (a chcieliśmy je jakoś spożytkować, skoro wcześniej konto załadowaliśmy i przekonani byliśmy o tym, iż będziemy wiedzieli ile mamy na to czasu). Skoro to ten sam operator to czemu do cho..ry jest taki problem z przeniesieniem WAŻNYCH środków na koncie lub też z WCZEŚNIEJSZYM powiadomieniem o konkretnym momencie kiedy środki te nie będą ważne??

Jakoś tutaj Cudu nie było...!

Edmund, dzięki - wiemy o tym. Czekamy do przyszłego tygodnia na rozpatrzenie reklamacji i jeśli decyzja z ich strony nie będzie pozytywna (dla nas) wracamy do POPa.

 #630819  autor: Blank
 03 maja 2013, 22:12
Calm7, a od kiedy idiota nie potrafi kłamać? Zdolność do kłamania nie jest wyznacznikiem posiadania inteligencji.

antistar, osobiście trzymam za Ciebie kciuki, bo zostałeś wprowadzony - z tego co piszesz - w błąd przez konsultantów [jak już pisałem, nie grzeszą oni inteligencją. Spora część użytkowników na tym forum lepiej by się od nich spisała]. Ale obawiam się, że twoje szanse są dość marne, choć chciałbym się mylić, bo 40 zł czystego zysku Orange kosztem abonenta to nic miłego ;)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #630853  autor: antistar
 04 maja 2013, 00:55
divhashmorex pisze:antistar, osobiście trzymam za Ciebie kciuki, bo zostałeś wprowadzony - z tego co piszesz - w błąd przez konsultantów [jak już pisałem, nie grzeszą oni inteligencją. Spora część użytkowników na tym forum lepiej by się od nich spisała]. Ale obawiam się, że twoje szanse są dość marne, choć chciałbym się mylić, bo 40 zł czystego zysku Orange kosztem abonenta to nic miłego ;)
Dzięki, tylko nadal obstaję, że to nie tylko wina konsultantów ale także niejasnych informacji na stronie i w regulaminie. Będę wściekły jak nie oddadzą nam tego w jakikolwiek sposób i szczerze mówiąc bardziej chyba chodzi o zasadę niż o kasę, bo zdawałem sobie sprawę, że te środki przepadną jeśli ich wcześniej nie wydamy. Kiedyś był w orange przelew SMS, niestety całkowicie zlikwidowany w marcu tego roku, dlatego planowaliśmy zrobić to w inny sposób. Nie zdążyliśmy.

Gdyby jeszcze na stronie lub w regulaminie była jasna informacja, że procedura pod tym względem różni się od tej w przypadku przeniesienia nr innego operatora, gdyby było napisane jak to faktycznie wygląda, mógłbym pluć sobie w brodę, że czegoś nie doczytałem... A tak albo mogę mieć pretensje do siebie, że byłem mało domyślny albo do PTK Centertel, że wieloletniego i wiernego klienta zrobili po prostu w konia poprzez niedoinformowanie konsultantek i brak jasnego przekazu. Z tego co wiem ja jako klient (a raczej Moja Kobieta) nie mam obowiązku "domyślać się" jak to będzie wyglądało, prawda?


Swoją drogą skoro rozmowy są nagrywane a konsultantka jasno powiedziała, iż brak wcześniejszej informacji o przeniesieniu to wg niej "błąd techniczny", to czy teoretycznie można uznać, że przyznali się do swojego błędu i na tej podstawie żądać zwrotu środków?

 #631147  autor: fussy
 05 maja 2013, 13:39
Witam
Nie jestem jakim znawcą spraw telekomunikacyjnych, ale analizując to od strony prawnej nie ma powodów do zwrotu nie wykorzystanych środków. Przepadły one zgodnie z regulaminem.
Spodziewałem się, że przeniesienie numeru w ramach różnych ofert PTK CENTERTEL będzie bardzo szybkie - ta sama infrastruktura przecież. Jednak skąd mogłem wiedzieć, że nastąpi to 6h po tym jak umowa została podpisana i nie zdążyła jeszcze dotrzeć do centrali??
A spodziewałeś się, że ile to będzie trwało? przeniesienie odbyło się na Twoje zlecenie i moment dostarczenia umowy do operatora akurat tutaj ma wtórne znaczenie.
Moim zdaniem - to Ty zlecając przeniesienie numeru - wziąłeś na siebie ryzyko, że środki przepadną.

pzdr
fussy

 #631152  autor: Kamel
 05 maja 2013, 13:59
Jest też taka niepisana zasada - przenosisz numer to miej wyczyszczone konto z środków. A powiedz z jaką datą miałeś przeniesienie numeru ? Natychmiastową, z określoną na 10. maja ?
Trochę dziwne jest to , że od razu Cie przenieśli do nowej oferty, bo ja również teraz przenoszę się do nju.mobile z prepaid, ale z sieci Play i mam datę przeniesienia na 10.05. W nocy z czwartku na piątek powinienem być z moim numerem docelowym w nju.mobile.

 #631298  autor: wodzu177
 06 maja 2013, 09:46
Witam. Mam prepaid z MTV Mobile.
Czy coś płaci się za przeniesienie numeru do Nju Mobile, np za kartę sim?

Nokia-6610/LG-KG275/Siemens-A52/A57/mitsubishi trium Eclipse i wiele innych prawie muzealnych modeli.

 #631301  autor: Kamel
 06 maja 2013, 09:52
wodzu177 pisze:Witam. Mam prepaid z MTV Mobile.
Czy coś płaci się za przeniesienie numeru do Nju Mobile, np za kartę sim?
Nic się nie płaci. Chyba, że wybierzesz fakturę papierową zamiast elektronicznej to wtedy opłata aktywacyjna wynosi 200 zł. Oczywiście w przypadku oferty z rachunkiem.

 #631318  autor: antistar
 06 maja 2013, 13:05
fussy pisze:Witam
Nie jestem jakim znawcą spraw telekomunikacyjnych, ale analizując to od strony prawnej nie ma powodów do zwrotu nie wykorzystanych środków. Przepadły one zgodnie z regulaminem.
Spodziewałem się, że przeniesienie numeru w ramach różnych ofert PTK CENTERTEL będzie bardzo szybkie - ta sama infrastruktura przecież. Jednak skąd mogłem wiedzieć, że nastąpi to 6h po tym jak umowa została podpisana i nie zdążyła jeszcze dotrzeć do centrali??
A spodziewałeś się, że ile to będzie trwało? przeniesienie odbyło się na Twoje zlecenie i moment dostarczenia umowy do operatora akurat tutaj ma wtórne znaczenie.
Moim zdaniem - to Ty zlecając przeniesienie numeru - wziąłeś na siebie ryzyko, że środki przepadną.

pzdr
fussy
Przecież napisałem kilka razy - wiedziałem, że środki przepadną i o sam fakt, że tak właśnie się dzieje nie mam pretensji, to jest oczywiście zgodne z regulaminem.

Mam pretensje o to, że wg informacji BOK a także informacji na stronie nju mobile (przynajmniej częściowo) powinniśmy wiedzieć, kiedy zostaniemy przeniesieni do nowej oferty i środki przepadną. Wystarczyłaby informacja typu: po godz. 24 będą Państwo w nju mobile.

Nie mieliśmy żadnej daty kiedy przechodzimy do nju mobile, zero informacji na ten temat (według zapewnień BOKu mieliśmy zostać o tym poinformowani).

Skoro wysyłają kuriera z umową, którą należy podpisać, to skąd miałem wiedzieć, że jest to tylko czysta formalność i w tym samym dniu, po paru godzinach, przełączą mnie do nowej oferty a tym samym stracę wszystkie dotychczasowe środki? Jeśli stało się to na podstawie zgłoszenia internetowego to tak samo mogę przenieść numer nieświadomemu niczego użytkownikowi Orange POP... (a dowie się on o tym dopiero jak przyjedzie kurier i okaże się, że jest już za późno nawet jak nie podpisze umowy).

Zapisy na stronie i w regulaminie są pod tym względem niejasne, niestety (jeśli chodzi o przejście z Orange na kartę do Nju mobile). Może nasza sytuacja będzie przynajmniej przestrogą dla innych...

 #631319  autor: Phoenix_eu
 06 maja 2013, 13:08
Kamel pisze:
Domyślam się że jesteś zdenerwowany i wcale Ci się nie dziwię, bo sam miałem takie nerwy względem sieci Plus. U mnie gdzie mieszkam zasięg jest tragiczny, jakość rozmów fatalna, czasami w firmie nie możemy rozmawiać. Pisaliśmy dużo reklamacji, niestety na nic to się zdało.
I to koniec nerwów nie jest...

Dzisiaj kurier dostarczył mi umowę...
Po 5 dniach roboczych weryfikacji mojego numeru, który przenoszę z Orange, okazało się, że kurier ode mnie wymaga dodatkowych dokumentów! Niezbędne było mu ksero dowodu, rachunek z orange oraz pieczątka firmy...
Ze strony nju mobile dostałem informacje, że weryfikacja przebiegła pomyślnie, w końcu to była ręczna weryfikacja i trwała aż pięć dni...

Ale mało tego, okazało się, że w umowie, w numerze pesel są poprzestawiane cyfry i już kurier nie mógł mi dać do podpisania tej umowy.
A żeby było śmieszniej, to podczas składania zlecenia sprawdziłem dane i były poprawne... Nju automatycznie pobrało te dane z sieci Orange, ja tylko wpisałem aktualny numer dowodu.

Zadzwoniłem w tej sprawie do sklepu i tam mi już całkowicie ręce opadły...
Pomijając niemiłą panią konsultant, to informacja, którą od niej otrzymałem, mnie totalnie załamała...

Muszę ponownie złożyć zamówienie ale dopiero za ok 72h, jak mój numer zostanie 'zwolniony' - nie ma możliwości ponownego wydrukowania umowy i przesłania jej do mnie z poprawnymi danymi...
Czyli kolejne 1,5 tygodnia czekania...

Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości do tego, że w Orange mnie nie lubią, bądź mam pecha co do nich? ;)

Pozdrawiam, Phoenix...
Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 13:18 przez Phoenix_eu, łącznie zmieniany 1 raz.

 #631320  autor: antistar
 06 maja 2013, 13:10
Hehe, dobre ;)

Tak jakoś cieszę się, że od 10 lat jestem w T-mobile/Erze, mam chyba szczęście, że nigdy nie miałem z nimi problemów :)

 #631477  autor: oski33
 07 maja 2013, 13:20
Witam. Jak rozliczane są smsy z Orange do nju? Czy osoba, która np. ma w POPie pakiet 600 smsów, będzie miała pobierane z pakietu, czy z konta po 20 gr?

 #631571  autor: oski33
 07 maja 2013, 18:57
Ok. W takim razie mam kilka następnych pytań, bo ta oferta wygląda na atrakcyjną i poważnie zastanawiam się nad zmianą na nju.
Czy przechodząc z NOG do nju przenoszone są wszystkie pieniądze na obu kontach (głównym i promocyjnym)?
Jeżeli dostaję w Orange co miesiąc pakiet złotówek to czy nadal będę go otrzymywał?
Czy w nju jest w ogóle coś takiego jak "konto promocyjne"?

 #631577  autor: Blank
 07 maja 2013, 19:11
oski33 pisze:Czy przechodząc z NOG do nju przenoszone są wszystkie pieniądze na obu kontach (głównym i promocyjnym)?
Nie. Wszystkie środki bezpowrotnie przepadają, niestety.
Jeżeli dostaję w Orange co miesiąc pakiet złotówek to czy nadal będę go otrzymywał?
Wszystkie promocje, które posiadałeś w starej taryfie zostają bezpowrotnie wyłączone. Innymi mówiąc: nie

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #631582  autor: oski33
 07 maja 2013, 19:22
Dzięki. Wszelkie wątpliwości zostały błyskawicznie rozwiane. NOG mi pasuje i raczej dam sobie spokój z tym nju.

 #631615  autor: Niezgodna7
 07 maja 2013, 21:37
Oski, no pewnie, że GO górą.
I ładuj setą - nic lepszego nie ma.
Darmowe esy i minuty - czego chcieć więcej...

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #631619  autor: antistar
 07 maja 2013, 21:47
NJU ma bardzo ciekawą politykę komunikacji ze swoim klientem... 2 maja została złożona reklamacja i jest to odnotowane w panelu mojego konta w zakładce "kontakt". Dzisiaj status zmienił się z bodajże "nowe" na "zamknięte". Tylko tyle, żadnych dodatkowych informacji ani w formie SMSa ani mejla czy też pod rozwijanym statusem reklamacji na stronie. Pytanie co dalej z tym fantem? (zamknięta nie oznacza przecież "rozpatrzona negatywnie" czy się mylę??)
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7