DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 135 z 165
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 165
 #1060151  autor: andx
 23 gru 2018, 12:45
Nr jest prawidłowy, zresztą przyszedł sms potwierdzajacy że operator wyraził zgodę itd na 22grudnia. Sprawe załatwiałe w salonie TM.
 #1060157  autor: 3G
 23 gru 2018, 13:25
Ja raz miałem tak, że T-bombaj twierdził, iż przenoszą tylko w dni robocze. I faktycznie przenieśli po weekendzie. Chyba, że to była tylko ściema, a realny problem był może inny.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1060179  autor: motyl27
 23 gru 2018, 20:16
Jak przenosiłem numer do Play w salonie twierdzili że system przyjmuje tylko dni robocze.
 #1060642  autor: andx
 29 gru 2018, 22:05
Pisałem we wcześniejszych postach że mam problem z przeniesieniem. Niestety sprawa przenosin, a właściwie problemów z przeniesieniem nr na kartę z a2Mobile do T-Mobile na kartę trwa nadal, jestem w szoku, nigdy nie miałem takiego przypadku, a kilka razy przenosiłem swoje nr między różnymi sieciami. Może od początku, 16stego grudnia został złożyłem wniosek w salonie TM dotyczący przeniesienia nr. Termin przeniesienia ustaliłem na 22grudzień i jak do tej pory nr dalej nie został przeniesiony, a otrzymałem sms od TM że operator wyraził zgodę na przeniesieni nr w dniu 22grudnia. Wykonałem kilkakrotnie telefon do BOA TM aby ustalić co się dzieje w tej kwestii. Jak się okazało za każdym razem, każdy konsultant mówi co innego, a to wina a2m, problem z błędami we wniosku, dział przenosin nie pracuje w weekend, Rodo, itp, itd. Wydzwaniałem między BOA a2m i TM, żeby coś ustalić i okazało się według a2m, że TM nie wystąpił z wnioskiem o przeniesienie/uwolnienie nr. Jeszcze raz pofatygowałem się do salonu TM, zostało wszystko sprawdzone, poszedł wniosek z opisem problemu do TM, otrzymałem jeszcze raz kartę sim, którą miałem aktywować(nr tymczasowy) i czekać na pozytywne załatwienie sprawy przenosin. Było to we czwartek, dziś sobota i dalej d..a, znów telefon do BOA TM i informacja że termin przeniesienia jest wyznaczony na luty, SZOK! Sugestia konsultantki aby zadzwonić w pon, ponieważ dział przenosin nie pracuje w weekend i może sprawa zostanie pozytywnie załatwiona w pon.. Jeżeli w pon. nic się nie dowiem rezygnuję z przenosin do TM. Miał Ktoś takie przeboje z TM w czasie przenosin?
 #1060644  autor: Kamil7878
 29 gru 2018, 22:28
Złożyłem wniosek o przeniesienie 2 numerów w piątek, oczywiście na obydwa otrzymałem SMS o wyrażonej zgodzie przez obecnego operatora o przeniesieniu, następującego dnia jeden numer został przeniesiony drugi nie, dzwonię na Bok okazuje się że do karty co się nie przeniosła nie został nadany numer karty sim co jest oczywiście nieprawda bo mam dokumenty które to potwierdzają, dział który przenosi numery pracuje w sobotę, ponieważ konsultant z którym rozmawiałem dziś do nich dzwonił, ogólnie mają jakąś dużą awarię systemu i jest to związane nie tylko z przeniesieniem numeru.
 #1060646  autor: andx
 29 gru 2018, 22:39
Kamil7878 pisze:
29 gru 2018, 22:28
Złożyłem wniosek o przeniesienie 2 numerów w piątek, oczywiście na obydwa otrzymałem SMS o wyrażonej zgodzie przez obecnego operatora o przeniesieniu, następującego dnia jeden numer został przeniesiony drugi nie, dzwonię na Bok okazuje się że do karty co się nie przeniosła nie został nadany numer karty sim co jest oczywiście nieprawda bo mam dokumenty które to potwierdzają, dział który przenosi numery pracuje w sobotę, ponieważ konsultant z którym rozmawiałem dziś do nich dzwonił, ogólnie mają jakąś dużą awarię systemu i jest to związane nie tylko z przeniesieniem numeru.
Też przenosiłeś do TM?
 #1060647  autor: 3G
 29 gru 2018, 22:40
andx, normalnie jakbym czytał swoją historię :) Też tak miałem w T-mobile ze dwa lata temu, ale już nie pamiętam dokładnie szczegółów. Ale też nikt nie wiedział o co chodzi, dzwoniłem, latałem po salonach itp :) Też dali mi drugą kartę, co wprowadziło jeszcze większe zamieszanie :) W końcu trafiłem w którymś z punktów na ogarniętą babkę i ostatecznie przenosiny doszły do skutku. Mam wrażenie, że oni nie potrafią przenosić do siebie numerów :)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1060653  autor: Kamil7878
 29 gru 2018, 22:45
Przenosilem do T-Mobile, i tak naprawdę jest jeszcze gorzej w plusie albo nie mają kart lub każą za nie płacić, regulamin co innego bok że trzeba płacić za kartę 12,40
 #1060657  autor: andx
 29 gru 2018, 23:07
Kamil7878 pisze:
29 gru 2018, 22:45
Przenosilem do T-Mobile, i tak naprawdę jest jeszcze gorzej w plusie albo nie mają kart lub każą za nie płacić, regulamin co innego bok że trzeba płacić za kartę 12,40
Przenosiłem kiedyś do Plush-a/Plus i bez problemu. Pierwszy raz mam takie przeboje z przeniesieniem.
 #1060661  autor: abberline
 29 gru 2018, 23:16
Ja w Plushu też pokazywałem regulamin, stronę a i tak 12,40. Na dokładkę zamiast zeskanować kod kreskowy karty SIM to wpisał ręcznie i pomylił. Nie sprawdziłem tego. Efekt był taki, że numer "wisiał" przez kilka dni zanim odebrałem nową kartę. Reszta sieci bez zgrzytów.
 #1060866  autor: sylwekZolkusza
 31 gru 2018, 06:40
Telekomy wszystko robią, żeby nas zniechęcić do przechodzenia na ofertę na kartę, przenoszenie numeru przez internet chyba jest jakimś wyjściem.
Pracownicy salonów nic z tego nie mają, żadna premia nie wpada na ich konto,
Sprzeda abonament, jeszcze ten promowany przez operatora, dopiero coś z tego mają konsultanci i sprzedawcy.
 #1060867  autor: macc
 31 gru 2018, 07:00
Przez internet też nie są szczęśliwi (później potwierdzają wybór dzwoniąc do tej osoby) jak ktoś wybiera kartę.
 #1060869  autor: sylwekZolkusza
 31 gru 2018, 08:59
macc pisze:
31 gru 2018, 07:00
Przez internet też nie są szczęśliwi (później potwierdzają wybór dzwoniąc do tej osoby) jak ktoś wybiera kartę.
Takie rozwiązanie miałem na myśli.
Przez internet, bez udziału konsultanta.
 #1061015  autor: unnameduser
 01 sty 2019, 13:34
A to można przenosić numery z zablokowanymi wychodzącymi?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1061020  autor: andx
 01 sty 2019, 14:24
Po wielkich bólach, wczoraj nr został aktywowany, ale pojawił się problem, nie mogę doładować konta. Poszło zgłoszenie i czekam. Szok co się z tą siecią dzieje(TM)!?
 #1061095  autor: unnameduser
 02 sty 2019, 01:53
To jak już jesteśmy przy tym temacie - to od których można? I czy jest wśród nich Play?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1061134  autor: data17
 02 sty 2019, 12:54
Witam prznosze numer z play na orange przez strone orange.pl automat mi wyznaczyl termin na 7stycznia nie da sie przyspieszyc tego? Nowa karta sim jest juz u mnie
 #1061175  autor: Robin560
 02 sty 2019, 15:20
w salonie dostaniesz nową sim od razu i przeniesiesz w jeden dzień roboczy
ps. wiem że orange to trudne szczególnie gdy ma się dużo "kontraktów z przed lat"

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1061217  autor: Dodo84
 02 sty 2019, 18:20
sylwekZolkusza pisze:
31 gru 2018, 06:40
Telekomy wszystko robią, żeby nas zniechęcić do przechodzenia na ofertę na kartę, przenoszenie numeru przez internet chyba jest jakimś wyjściem.
Pracownicy salonów nic z tego nie mają, żadna premia nie wpada na ich konto,
Sprzeda abonament, jeszcze ten promowany przez operatora, dopiero coś z tego mają konsultanci i sprzedawcy.
Od zeszłego piątku właśnie się przekonywuję jak ciężko jest z przenoszeniem numerów na kartę do Play. Obecnie główny numer mam w TM i chciałem go przenieść do Play na kartę. Byłem w 3 różnych salonach. Do póki nie powiedziałem, że chcę przenieść numer na kartę byłem bardzo miło obsługiwany. Potem każdy salon się na mnie wypiął mówiąc, że nie mają kart sim do przenoszenia użytkowników do pre-paid. Konsultanci zdają się być głusi na to, że oferta na kartę mnie bardziej satysfakcjonuje niż abonament. Jedna pani próbowała mi wmówić, że lepiej zapłacić 30zł za 5GB i nielimitowane rozmowy niż za 25zł mieć 10 GB i nielimitowane rozmowy oraz smsy :lol: :lol: :lol:

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
  • Strona 135 z 165
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 165
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 165