DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 100 z 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
 #1165920  autor: KC-KARLOS
 11 lut 2024, 23:32
Sinpelo: nie ma takiej możliwości. Nie wiem, czy respektują ten limit, skoro nawet w świadczeniu usług czy z samą rejestracją numeru mają problemy. Ogólnie odradzam korzystanie z tej taniej angielskiej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1165927  autor: KC-KARLOS
 11 lut 2024, 23:56
Sinpelo: przypomnę, Lycamobile zarejestrujesz wyłącznie w dobrych punktach, gdzie kupisz ich starter, np. w Żabce.
Jeśli nie wystąpią bliżej niewyjaśnione błędy i problemy po stronie Lyca, możesz stamtąd przenieść do Orange w miarę szybko.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1167928  autor: KC-KARLOS
 13 mar 2024, 09:52
papay: zapomnij o działaniu takiej karty w zegarku.

W pobliskiej Żabce widziałem reklamę oferty cyklicznej za 35/mc z opcją zgarnięcia 9600 GB w ciągu 2 lat. Oczywiście na stronie internetowej brak regulaminu i charakterystyki produktu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168358  autor: KC-KARLOS
 20 mar 2024, 11:22
Window: to nie jest dokument PDF z pełnym regulaminem. Gdzie info jak włączyć, sprawdzić, wyłączyć promocje? Gdzie namiary do BOK, adres siedziby operatora? Gdzie info o możliwości składania reklamacji itp.? Nie ma. Od lat to powtarzam.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168361  autor: Remington
 20 mar 2024, 11:28
Tłumaczenia z translatora, przelicznik GB w UE wygląda na nieaktualny, dopłaty też (chyba, że mają zgodę UKE na inne stawki). Podtrzymuję to co pisałem ileś lat temu - firma-krzak.
 #1168362  autor: Window
 20 mar 2024, 11:29
Remington pisze:
20 mar 2024, 11:28
Tłumaczenia z translatora, przelicznik GB w UE wygląda na nieaktualny, dopłaty też (chyba, że mają zgodę UKE na inne stawki). Podtrzymuję to co pisałem ileś lat temu - firma-krzak.
Mnie najbardziej uśmiał fakt że ktoś zapomniał usunąć ten znak tekstowy że ktoś korzystał z wersji Freemium
 #1168862  autor: huanpl
 29 mar 2024, 06:58
W dobie coraz popularniejszego dostępu do 5G warto również zwrócić uwagę na limit, jaki Lyca założyła na prędkość pobierania.

Testowałem w lokalizacji, gdzie w Plusie normalnie osiągam 200-300 Mbps (200m od nadajnika 5G). W tym samym miejscu Lyca ledwo 70-100 Mbps.

Nigdzie nie udało się przekroczyć 100 Mbps.
 #1169000  autor: kamil4862
 31 mar 2024, 21:36
huanpl pisze:
29 mar 2024, 06:58
W dobie coraz popularniejszego dostępu do 5G warto również zwrócić uwagę na limit, jaki Lyca założyła na prędkość pobierania.

Testowałem w lokalizacji, gdzie w Plusie normalnie osiągam 200-300 Mbps (200m od nadajnika 5G). W tym samym miejscu Lyca ledwo 70-100 Mbps.

Nigdzie nie udało się przekroczyć 100 Mbps.
Mialem takie ograniczenie do 100mbps ale nie tylko na 5G ale również LTE. Infolinia twierdziła, że nie ma ograniczeń. Przeniosłem na chwilę numer do innej sieci, wróciłem i prędkości są większe.

Obrazek
 #1169603  autor: KC-KARLOS
 13 kwie 2024, 21:12
papay: skoro to Ty jesteś mądrzejszy, to wychyl się Pan i poszukaj plików pdf co do regulaminów pakietów czy usług w Lyca. Albo... zarejestruj Lyca w innym punkcie niż w Żabce. Życzę powodzenia - znaffco.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169604  autor: Window
 13 kwie 2024, 21:17
Karlos20 pisze:
13 kwie 2024, 21:12
papay: skoro to Ty jesteś mądrzejszy, to wychyl się Pan i poszukaj plików pdf co do regulaminów pakietów czy usług w Lyca. Albo... zarejestruj Lyca w innym punkcie niż w Żabce. Życzę powodzenia - znaffco.
Za te same pieniądze już widzę że Fonia lepiej działa mimo że oferuje mniej internetu. Przynajmiej jest VoLTE, VoWiFi i MMSy.
 #1169605  autor: KC-KARLOS
 13 kwie 2024, 21:20
Window: pełna zgoda. I są regulaminy + cennik. Jest to, co dostępne w MVNO Plusa na ich platformie billingowej, nawet z eSIM. Roaming unijny również.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169612  autor: aleksanderharaburda
 14 kwie 2024, 02:00
Karlos20 pisze:
13 kwie 2024, 21:12
papay: skoro to Ty jesteś mądrzejszy, to wychyl się Pan i poszukaj plików pdf co do regulaminów pakietów czy usług w Lyca. Albo... zarejestruj Lyca w innym punkcie niż w Żabce. Życzę powodzenia - znaffco.
Kilka dni temu w aplikacji Banku Millennium została rozszerzona opcja rejestracji karty SIM o operatora Lyca Mobile. Oficjalnie można już zarejestrować ich kartę bez wychodzenia z domu, nawet przywrócili płatności blikiem na stronie po tylu latach nie działania... Tak czy inaczej, dalej jest limit 5 rejestracji/duplikatów kart SIM/eSIM co jest dosyć śmieszne... (Na marginesie dodam: każde przeniesienie karty eSIM na nowe urządzenie = nowa rejestracja karty eSIM do limitu i przenoszenie numeru z poprzedniej karty SIM/eSIM na świeżo zarejestrowaną kartę eSIM).
 #1169615  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2024, 10:31
aleksanderharaburda: faktycznie, pojawiła się opcja rejestracji z bankowości Millennium (dzięki za cynk!), ale ich durne zasady rejestracji nie traktują tego operatora na poważnie. Nadal polecam uważać na podpinanie kart płatniczych, na poczet odnawiania "atrakcyjnych" ofert limitowanych, ze względu na ogromne ryzyko wycieku danych tejże karty i kiepskich zabezpieczeń.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1169617  autor: surface123
 14 kwie 2024, 10:40
Przez rok miałem z peppera no limit i 70 GB co miesiac ( za 10 zł ) z kumulacją na dwa miechy. Niestety już się skończył okres. A co ciekawe dla starych nie dają już 70 GB w tym za 20 zł jak było jeszcze niedawno
 #1169877  autor: aleksanderharaburda
 18 kwie 2024, 15:06
Karlos20 pisze:
14 kwie 2024, 10:31
aleksanderharaburda: faktycznie, pojawiła się opcja rejestracji z bankowości Millennium (dzięki za cynk!), ale ich durne zasady rejestracji nie traktują tego operatora na poważnie. Nadal polecam uważać na podpinanie kart płatniczych, na poczet odnawiania "atrakcyjnych" ofert limitowanych, ze względu na ogromne ryzyko wycieku danych tejże karty i kiepskich zabezpieczeń.
Pełna zgoda. Jak podpinać kartę bankową to tylko wirtualną zrobioną specjalnie pod te płatności w ich subskrypcji. Też widziałem, że niektórym się w ogóle potrafi cykliczny nie odnowić, a pieniądze pobrać nawet dwukrotnie.

-
Wciąż walczę z nimi w sprawie usunięcia tych moich starych zalegających numerów pod moim numerem PESEL - od 2022 roku... Miałem wtedy potwierdzić, że dane z moich kart SIM zostaną nieodwracalnie usunięte, zrobiłem tak - w odpowiedzi dostałem: usunięcie trwa rok czasu, numery są przetrzymywane przez ten okres dla zapytań policyjnych. Odzywam się w grudniu 2023 i mi odpisują:
Uprzejmie informujemy, iż problem dotyczący braku możliwości zarejestrowania karty SIM z uwagi na przekroczenie limitu zostało eskalowane do odpowiednich zespołów celem dalszej weryfikacji. Nadal czekamy na odpowiedź od działu w tej sprawie.
Od tego „zlecenia” usunięcia mija już 1 rok i 8 miesięcy. Odzywam się w kwietniu, że zero od nich odpowiedzi i znowu załączam wszystkie nasze wiadomości od 2022 roku, bo się okazuje, że dział mailowy widzi je tylko na 3 miesiące wstecz (brzmi jak żart jakiś XD). Od 5 dni polski oddział nie odpisuje, a ten angielski odpisuje tylko wtedy, jak dasz im negatywną opinię na Trustpilot. Konsultant z angielskiej obsługi klienta od grudnia „załatwia moją sprawę” do wczoraj zero odzewu, po wystawieniu negatywa odzywa się na maila po kilku godzinach, że:
Szanowny Kliencie,

Serdecznie przepraszamy za frustrację i niedogodności, których doświadczyłeś. Twoja opinia jest dla nas bezcenna i chcę Cię zapewnić, że rozwianie Twoich wątpliwości jest dla nas najwyższym priorytetem.

Rozumiem znaczenie terminowego i skutecznego rozstrzygnięcia sprawy i żałuję, że od grudnia 2023 r. Twoja sprawa nie została odpowiednio rozpatrzona. Pamiętaj, że nie odzwierciedla to naszych standardów.

Problem został rozwiązany i proszę o ponowną rejestrację numeru Lycamobile na numer PESEL. Jeśli problem będzie się powtarzał, daj nam znać.

Naveen
Zespół Lycamobile
Oczywiście dalej nie idzie zarejestrować karty SIM na mój numer PESEL. Ten sam błąd od 2022 roku i z tego, co czytałem w tym wątku, są osoby co po ponad dwóch latach „niebycia” w tej sieci, też wciąż nie mogą... Czemu UKE na to wszystko nie reaguje, jakby taki T-Mobile zrobił coś podobnego, to kara byłaby potężna, w końcu dostają kary za nawet najdrobniejsze niedopowiedzenia, a taka Lyca stosuje nieuczciwe praktyki wobec Klientów na co dzień. Czuję się pisząc z tymi wszystkimi Konsultantami, jakbym pisał z botami, ich wiadomości stają się pętlą tych samych sformułowań.
 #1169878  autor: Remington
 18 kwie 2024, 15:29
aleksanderharaburda pisze:
18 kwie 2024, 15:06
Czemu UKE na to wszystko nie reaguje, jakby taki T-Mobile zrobił coś podobnego, to kara byłaby potężna, w końcu dostają kary za nawet najdrobniejsze niedopowiedzenia

UKE nie wlepia kar, robi to UOKiK. Oczywiście pisałeś do obu i co Ci odpowiedzieli? Bo jeśli nie pisałeś to nie oczekuj, że w ogóle o tym wiedzą.
 #1169880  autor: aleksanderharaburda
 18 kwie 2024, 16:31
Remington pisze:
18 kwie 2024, 15:29
aleksanderharaburda pisze:
18 kwie 2024, 15:06
Czemu UKE na to wszystko nie reaguje, jakby taki T-Mobile zrobił coś podobnego, to kara byłaby potężna, w końcu dostają kary za nawet najdrobniejsze niedopowiedzenia

UKE nie wlepia kar, robi to UOKiK. Oczywiście pisałeś do obu i co Ci odpowiedzieli? Bo jeśli nie pisałeś to nie oczekuj, że w ogóle o tym wiedzą.
Racja. Mój błąd, właśnie po opublikowaniu zdałem sobie sprawę, że to nie ten urząd wlepia kary. Tu mnie masz... „Straszyłem” ich zgłoszeniem tego faktu do UKE, ale odwlekałem to z nadzieją, że można załatwić to polubownie. Otrzymałem dzisiaj o 15:50 takiego maila z ich Help Desku:
Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za kontakt z Lycamobile.

Uprzejmie informujemy, iż wysłaliśmy ponowne zapytanie do działu odpowiedzialnego za usunięcie danych odnośnie statusu zgłoszenia. Otrzymaliśmy odpowiedź o pomyślnym usunięciu danych, zatem prosimy o próbę zarejestrowania nowej karty SIM. Jeśli problem wystąpi ponownie i będzie możliwe wykonanie zdjęcia z komunikatem o błędzie, to prosimy przesłanie takiej informacji z załącznikiem, który moglibyśmy przesłać do działu jako potwierdzenia problemu.

Serdecznie przepraszamy za długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o ponowny kontakt.

Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta Lycamobile
Niby cuda się zdarzają, ale nie wiem czy w tej sieci. Postaram się to zweryfikować w najbliższym czasie czy po tej szarpaninie z nimi usunęli łaskawie te stare numery.
  • Strona 100 z 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100