DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1162557  autor: rojal56
 03 sty 2024, 11:37
Mam okres rozliczeniowy 3-go, na koncie 3 zł.Wczoraj wykupiłem pakiet 1 GB.
Dzisiaj mam komunikat że pobiorą 5 zł.
Czy ja muszę wykupić od trzeciego, a nie przed.
Jeżeli pobiorą te 3 zł to kiedy wyłączą SD
Kiedy ja mam ostatni dzień rozliczeniowy
 #1162558  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 11:43
rojal56: jeśli wydałeś 5 zł z konta głównego, wtedy nie grozi Tobie "dociążenie".
Stan Darmowy wyłączą, gdy w momencie próby poboru "dociążenia" na saldzie znajdzie się stan zerowy (0,00 zł), w innym wypadku SD nadal będzie aktywny. Okres rozliczeniowy sprawdzisz w aplikacji Play24 / Play24 www oraz pod kodem *181# - jeśli wiesz, że okres rozliczeniowy jest 3go dnia miesiąca, to oznacza, że masz czas od godziny 0:00 3go dnia miesiąca do 2go dnia miesiąca do godz. 23:59 na wydanie 5 zł, aby uniknąć daniny.
Możesz jej uniknąć posiadając 0,00 na koncie, ale wyłączą SD.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162567  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 12:06
rojal56: czytałeś uważnie? Powtarzam:
jeśli wiesz, że okres rozliczeniowy jest 3go dnia miesiąca, to oznacza, że masz czas od godziny 0:00 3go dnia miesiąca do 2go dnia miesiąca do godz. 23:59 na wydanie 5 zł, aby uniknąć daniny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162569  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 12:11
rojal56: wpisz kod *181# i podaj dzień okresu rozliczeniowego. Rozwieje to wątpliwości.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162571  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 12:18
rojal56: komunikat o próbie pobrania dociążenia jest systemowy (zawsze się pojawia na tydzień oraz 1 dzień przed końcem okresu rozliczeniowego), jeśli 2go dnia miesiąca kupiłeś pakiet o wartości 5 zł, to dziś, 3go dnia, nie straciłeś kasy na koncie na poczet dociążenia.
Jeśli masz wątpliwości - zadzwoń pod 790500500 lub 730300300 (przy SD połączenie darmowe z BOK PLAY).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥