DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1160151  autor: babciagienia1p
 09 lis 2023, 11:09
@mariusz9a
Nie ma jednej zasady. Czyżby zależało od pakietu/usługi?
U mnie - w GO! z wyłączoną pocztą głosową - są różne przypadki.
1) XXS - 7 sygnałów i na koniec "nie ma takiego numeru" :smt005 (pewnie "płatne" dla dzwoniącego).
2) Stary S - 8 sygnałów i... nic. "pi, pi, pi".

----------Edycja_1------------
W obydwu przypadkach ustawienie przekazywania na +30 sekund.
 #1160156  autor: Remington
 09 lis 2023, 11:38
Gdy mój główny numer był w Plusie, też dziwne rzeczy się w takiej sytuacji działy - komunikaty, albo cisza i brak w ogóle sygnałów (także w trakcie oczekiwania na połączenie). TM nie jest w tym odosobniony. Choć to wygląda na przekierowanie na nieistniejący nr (jaki widzisz pod *#61#?).

Nie pamiętam już w której sieci (chyba w Plusie) przy braku samodzielnie ustawionego przekierowania dzwonek dzwonił 35 sekund czyli dłużej niż maksymalny czas możliwy do ustawienia samemu.
 #1160158  autor: mariusz9a
 09 lis 2023, 11:52
Remington pisze:
09 lis 2023, 11:13
Policzcie sekundy, a nie sygnały. Z ich emisją bywa bardzo różnie.
55 sekund ze stoperem w ręce ;-) Potem normalnie rozłącza połączenie. Rzecz jasna poczty głosowej brak, kiedyś wyłączałem przez czat.
 #1160161  autor: babciagienia1p
 09 lis 2023, 12:47
Remington pisze:
09 lis 2023, 11:38
...Choć to wygląda na przekierowanie na nieistniejący nr (jaki widzisz pod *#61#?)...

+48 18 056 377 249.
Aaaaa!!! Nowosądeckie!
Do tego komunikat "Aktywne dla usługi asynchronicznej transmisji danych"
Ostatnio zmieniony 09 lis 2023, 15:39 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1160163  autor: babciagienia1p
 09 lis 2023, 13:10
@Remington
Zero jest po "osiemnastce" (nowosądeckie) nie po +48, ale to niczego nie zmienia.
W każdym razie - niechcący - odkryliśmy rozwiazanie dla @wiertolot, żeby mu "dzwonek się wydłużył" i "nic nie mówiła", pod warunkiem że potrafi ustawić czas na 30 sekund...
 #1160164  autor: Remington
 09 lis 2023, 13:13
Remington pisze:
16 paź 2023, 01:00
Najlepiej w tym miejscu podać numer służący do powiadomień typu ktoś dzwonił, albo jakiś na pewno nieistniejący lub własny na stałe wyłączony.

Hmmm, kto odkrył ten odkrył 😉.

Problem polega na tym, że my tu piszemy jak poradzić sobie samemu, a @wiertolot oczekuje, że sprawę rozwiąże operator.
 #1160166  autor: babciagienia1p
 09 lis 2023, 13:28
@Remington
Ok. Podałeś rozwiązanie.

------------Edycja_1-----------
Okazuje się, że ten numer to nie nowosądeckie, tylko amerykańska poczta głosowa T-Mobile. Została u mnie po testach jakie robiłam dla @wiertolot. Mikry bo mikry, ale jakiś udział też miałam.
Pkt. 5) +1 805 637 72 49. Tylko jakimś cudem system T-Mobile PL dodał do tego numeru prefiks +48.
babciagienia1p pisze:
15 paź 2023, 21:02
@wiertolot
Jeśli nie masz starej Nokii, wysyłaj kolejno, po odczekaniu aż zaskoczą, następujące kody:
1) ##21#
2) ##61#
3) ##004#
4) ##62#
5) **61*18056377249**30#
6) #43#
7) ##67#
Jeśli będzie efekt 30 sekund ale włączy się angielska poczta, powtórz punkty 1-4.
 #1160174  autor: wiertolot
 09 lis 2023, 17:31
babciagienia1p pisze:
15 paź 2023, 21:02
@wiertolot
Jeśli nie masz starej Nokii, wysyłaj kolejno, po odczekaniu aż zaskoczą, następujące kody:
1) ##21#
2) ##61#
3) ##004#
4) ##62#
5) **61*18056377249**30#
6) #43#
7) ##67#
Jeśli będzie efekt 30 sekund ale włączy się angielska poczta, powtórz punkty 1-4.
to wbiłem wszystko na numer na kartę heyah, oprócz tego 6 punktu i nic to nie daje,
5 sygnałów i mówi teraz nie ma takiego numery po polsku i angielsku po 3 razy........jak dzwoni na ten numer w heyah i nikt nie odbiera.
 #1160199  autor: wiertolot
 10 lis 2023, 07:10
Tak teraz sprawdzałem, te 7 sygnałów to jest dokładnie 30 sekundy i na tym 7 sygnale urywa i od razu mówi abonent jest czasowo niedostępny.
To w Orange i Plus mają więcej ustawione ten czas prawdopodobnie na 43,45 sekundy lub więcej i tam nic nie mówi tylko automatycznie po tym czasie rozłącza, jak nikt nie odbiera.
A w T-Mobile, heyah, PLAY też, jest to niedopracowane i do poprawy.

W Play na kartę sprawdzałem teraz to chyba poprawili, wyłączyli te gadanie, bo jest te 30 sekundy i nic nie mówi na razie, na 7 sygnale rozłącza i nie gada potem, pyknięcie potrójne i rozłącza.
Ale ten czas 30 sekund jest nadal u nich za krótki w porównanie 45 sekundy w Orange i w Plus.
A T-Mobile i heyah nadal gada po 3 razy na 7 sygnale, abonent jest czasowo niedostępny po polsku i angielsku lub osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon bądź jest niedostępna............
NA 3 numery w T-Mobile sprawdzałem to na wszystkich to samo, podobnie w heyah, za każdym razem co innego mówi, teraz jeszcze inaczej osoba jest niedostępna, a wcześniej mówiło mi nie ma takiego numeru, i tak 3 razy po polsku i angielsku i te 30 sekundy dzwonienia jest za krótko i mało w porównanie do innych operatorów. :roll:

Teraz jeszcze inaczej mówi tylko po 30 sekundy, osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna, potem po angielsku i tak 3 razy w kółko. Oni to zmieniają cały czas, czy jak? Na inne gadanie? Jak to wyłączyć? Jak ten czas wydłuzyć do 45 sekundy? Teraz sprawdzałem na 3 numery w T-Mobile i na 2 numery w heyah i na wszystkich tak samo, nic nie zmieniło na 7 sygnale zaczyna coś gadać.

Oni to chyba celowo te gadanie zmieniają ludziom na inne? I to załączają , czy jak? I jest taki krótki czas przez to dzwonienia telefonu!
Niech ktoś to zgłosi do nich niech to poprawiają i jaja se nie robią.
 #1160247  autor: wiertolot
 10 lis 2023, 22:10
@surface123,
Jakie biadolenie? Zgłaszałem do nich nic to nie daje, spławiają tylko.
Rozumiesz, że telefon za krótko dzwoni na te 30 sekundy to pierwsze, nie dobiegam, bo już rozłącza te połączenie, drugie ktoś dzwoni do mnie dodzwonić nie może, bo za krótko ten telefon dzwoni i jeszcze wyklina mnie potem za to, że mu gada na koniec połączenia po trzy razy po polsku i angielsku, że nie ma takiego numeru lub osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub jest niedostępna, abonent jest czasowo niedostępny i tym podobne teksty non stop w kółko. Czy dalej tego nie rozumiesz? Do tego nie da tego wyłączyć tego gadania, ani zmienić wydłużyć czasu dzwonienia telefonu z te 30 sekundy do 45 sekundy.
Ktoś pracuje na umowy zlecenia, śmieciówki na telefon i jak ta współpraca ma wyglądać, przy takiej komunikacji w T-Mobile i heyah.
Ktoś nie dodzwoni do mnie tak, lub więcej do mnie nie zadzwoni posłucha tego gadania w kółko?
A ja dajmy potem rachunki dla T-Mobile, heyah też nie opłacę, bo nie będę miał przez to dochody tak?
I oni nie raczą zmienić tego ich widzi-misia, bo to tylko u nich tak jest nie wiadomo co z tym.
 #1160248  autor: Remington
 10 lis 2023, 22:19
wiertolot pisze:
10 lis 2023, 22:10
Zgłaszałem do nich nic to nie daje, spławiają tylko.

A czego się spodziewasz? Konkurencja jest tak mała, że jesteś dla operatorów tylko petentem, a nie Klientem. Można się tylko pocieszyć, że nie tylko w Polsce relacje konsument-przedsiębiorca tak wyglądają, gdy konkurencja jest ograniczona.