DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1161299  autor: KC-KARLOS
 05 gru 2023, 19:03
Starter jest pusty i wymaga rejestracji oraz samodzielnej aktywacji subskrypcji (płacąc 1 zł za pierwszy miesiąc).
Kupiłeś kartę Red Bull MOBILE i chcesz ją zarejestrować?
1. Masz już starter kupiony w sklepie stacjonarnym. Ekstra!
2. Pobierz aplikację Red Bull MOBILE.
3. Załóż konto lub zaloguj się.
4. Wprowadź numer telefonu, który rejestrujesz oraz kod PUK opisany na karcie SIM.
5. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie za pomocą konta bankowego z użyciem mojeID lub poprzez dane osobowe innego numeru zarejestrowanego w Red Bull MOBILE, T-Mobile lub Heyah.
6. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
7. Włóż kartę SIM do telefonu lub zainstaluj eSIM i wykonaj pierwsze połączenie, wyślij SMS-a lub skorzystaj z Internetu.
8. Witaj w świecie Red Bull MOBILE, korzystaj z subskrypcji i rozpocznij swoją mobajlową przygodę.
https://www.redbullmobile.pl/pomoc/#rejestruj-numer polecam poczytać. Poniżej jest dział FAQ. To takie trudne?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161305  autor: KC-KARLOS
 05 gru 2023, 20:18
Czlowiek_z_Zelaza: poczytaj info na stronie https://www.redbullmobile.pl/pomoc/ , zamiast marudzić. Wszystko jest opisane, co masz zrobić po zakupie startera - niezależnie czy go nabyłeś w Żabce czy innym kiosku partnerskim (przypomnę, karta jest "pusta" i nieaktywna przed rejestracją i kupieniem subskrypcji), czy zamówiłeś i opłaciłeś online subskrypcję z nową kartą SIM / eSIM, która przyszła do Paczkomatu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161310  autor: KC-KARLOS
 05 gru 2023, 20:45
Pisałem, że nabyta karta w kiosku czy w Żabce jest "pusta" i wymaga rejestracji + wykupienia subskrypcji (w porównaniu do zakupu na stronie RBM, gdzie rejestracje, zapłatę za plan i wysyłkę startera realizujemy od razu online). Napisałem o tym w poprzednich postach.

A jeśli chodziło o 1 zł za weryfikację karty płatniczej, to ta złotówka zostanie najpierw pobrana, po czym natychmiast wróci na saldo bankowe, może ta blokada trwać albo chwilę, albo do 2-3 dni roboczych (zależnie od banku). Ta transakcja ma tylko wspomóc proces rejestracji numeru i nie powoduje opłacenia subskrypcji czy zasilenia Portfela na koncie RBM.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161313  autor: KC-KARLOS
 05 gru 2023, 21:25
Remington: to opłata za starter, który jest pusty, kwota za starter nie wpada do konta RBM - to nie jest typowy starter, jak te z klasycznym prepaidem. Jeszcze niedawno w kioskach InMedio, Relay oraz 1Minute (czyli Lagardère Travel Retail Polska) były dostępne karty Flex za 3 złote, które służyły jako nowa karta czy jej duplikat - zostały wycofane na rzecz darmowej dystrybucji w punktach Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1162602  autor: odkrywca1
 03 sty 2024, 19:03
Czy jeżeli karta RBM jest zarejestrowana na inne nazwisko niż karta bankowa to czy to przejdzie.
Czy RBM to sprawdza.
czyli
karta RBM człowiek A
karta bankowa człowiek B
 #1162607  autor: KC-KARLOS
 03 sty 2024, 20:17
odkrywca1: można zarejestrować na osobę A numer i mieć podpiętą kartę płatniczą od innej osoby B, liczy się to, aby na tej karcie były wystarczające środki na odnawianie subskrypcji RBM.
Nowe RBM nie jest abonamentem, defacto zachowuje się to jako prepaid z ustawioną cykliczną płatnością kartą płatniczą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168869  autor: maestro1
 29 mar 2024, 09:56
Przestrzegam przed przeniesieniem numeru do RedBullMobile z kartą eSim.

Przeniesienie miało odbyć się 16.03.2024, ale w wyniku błędu RBM numer został przeniesiony z Play dnia 18.03.2024. Jeden dzień przed przeniesieniem powinienem otrzymać eSim na maila i hasło na SMS - tak się nie stało.
Złożona dyspozycja aktywacji numeru na chat przez aplikację - termin naprawy błędu 19.03.2024 - tego dnia nic się nie ruszyło, znowu kontakt - nowy termin naprawy błędu 21.03.2024, tego dnia również numer nie został aktywowany i nie otrzymałem eSim. Kontaktowałem się codziennie kiedy numer zostanie włączony, konsultanci przepraszali i zapewniali że sprawa jest priorytetowa. Tak mijały kolejne dni...

Dnia 29.03.2024 zabrałem numer do innej sieci, bo to co się działo jest czymś nie do przyjęcia w obecnych czasach, aby pozbawić abonenta dostępu do numeru i nie znać daty naprawy błędu. Byłem bez dostępu do numeru 18.03 - 28.03 (10 dni).
 #1168877  autor: K-L
 29 mar 2024, 12:27
W moim przypadku nie potrafią dezaktywować numeru, który wg ich regulaminów powinien zostać odłączony 2 miesiące temu (od 5 miesięcy subskrypcja nieodnawiana). Kolejne zgłoszenia, przepraszanie i tyle. Nawet to ich przerasta. Zatem dołączam do ostrzeżenia poprzednika. Udanych Świąt!
 #1169798  autor: KC-KARLOS
 17 kwie 2024, 08:50
Od kilku dni po aktualizacji aplikacji pojawiła się opcja dla tych, co minął 6-miesięczny promocji z nielimitowanym internetem. Za dodatkowe 10 zł możemy dokupić 100 GB transmisji. GB są ważne 30 dni i są cykliczne, nie wpisują się w okres ważności podstawowego pakietu 60 GB. Jeśli subskrypcja zostanie zawieszona, nie ma możliwości korzystania z dokupionych GB.
Oczywiście, aby kupić pakiet, trzeba doładować Portfel za minimum 10 zł samodzielnie (to nie jest opłata doliczana do subskrypcji).
Opcja nie jest dostępna w przypadku aktywnej promocji z nielimitowanym internetem.
Regulamin pakietu :arrow: https://www.t-mobile.pl/c/_bffapi/webcm ... 07_1003060

--
UPDATE: nadal po aktywacji karty w RBM od T trzeba napisać do doradcy na czacie w aplikacji RBM z prośbą o włączenie technologii 5G, to już kolejna taka sytuacja.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1170324  autor: Rogi
 26 kwie 2024, 19:37
Przeniosłem się na RB i potwierdzam to co powyżej. 5G aktywowano dopiero na czacie, to samo z VoWiFi VoLTE. Niby wszystko powinno działać z automatu, ale tak nie jest. Przychodzi dopiero wtedy SMS z potwierdzeniem aktywacji tych usług.

Zasugerowałem zgłoszenie tego do odpowiedzialnych osób, ale wątpię, że coś to da. Poza tym przeniesienie bez problemu.