DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1169801  autor: Safeguard0586
 17 kwie 2024, 09:58
Karlos20 pisze:
16 kwie 2024, 23:18
Safeguard0586: tak, pod warunkiem dołączenia numeru (jako dodatkowego) do tego samego konta abonenckiego w aplikacji (przy osobnym koncie numeru w apce nie ma rabatu) no i na ten sam PESEL.
Zresztą włączenie numeru dodatkowego do konta w apce nju, upoważnia do rabatu zawsze -10 zł/mc do ceny bazowej względem nr głównego.

To mi się podoba. Dzięki.
 #1170076  autor: arkbogumil01
 22 kwie 2024, 11:23
W aplikacji nju subskrybcja klientom automatycznie przyznano 11 GB Internetu, oznaczone jako Urodziny nju. Mi pojawiło się też. Pakiet ważny do 22 maja. Rozliczany przed głównym pakietem. Musi pewnie stopniowo pojawiać się i u innych klientów.
Czy nju abonament/na kartę też ma taką akcję?
 #1171757  autor: kszaq
 21 maja 2024, 11:29
Czy u kogoś z Was w nju subskrypcja występuje problem z "mrożeniem" transmisji? Objawia się to tym, że aplikacje nawiązują połączenie ze swoim serwerem, po czym po kilku lub kilkunastu sekundach nieaktywności w ramach tego samego połączenia nie mogą przeprowadzić transmisji danych. Pomaga jedynie wymuszenie ponownego nawiązania połączenia przez restart aplikacji. Mam to na 2 różnych telefonach (Pixel 6 i Samsung S21), nie pomogła wymiana kart SIM (eSIM czy fizycznej), zmiana ustawień APN pomiędzy IPv4 i IPv6, wyłączenie opcji "Prywatny DNS", zmiana trybu sieci na 5G czy 4G, nie pomógł "restart karty" przez konsultanta na czacie. Raczej nie jest to wina oprogramowania telefonu, bo z kartą Play problem nie występuje w ogóle. Nie przypominam sobie, aby taki problem występował przed przejściem do subskrypcji...
 #1171758  autor: KC-KARLOS
 21 maja 2024, 11:37
kszaq: odwieczny problem na niektórych kartach Orange, nju i Flex. Możliwe, że jesteś połączony poprzez wadliwe adresy IP, w których występują kłopoty z mrożeniem transmisji. Sprawdzaj np. na speedtestach swój aktualny adres IP i zamykaj, potem otwieraj nowe transmisję danych (w celu uzyskania nowego adresu IP), żadne wymiany kart SIM/eSIM, resetowanie sieci po stronie doradcy nie pomoże, a tym bardziej przełączanie się z IPv4 na IPv6 i odwrotnie (nawet to może pogorszyć sprawę, gdyż IPv4 działa na większości urządzeń, a v6 jest zalecane na urządzeniach Apple). Możesz się wspomóc VPNem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171759  autor: kszaq
 21 maja 2024, 11:57
Skoro problem jest odwieczny, chyba czas zmienić operatora. :D

Czekam jeszcze na odpowiedź działu technicznego (po "ponownej weryfikacji", bo pierwsza odpowiedź była oczywiście szablonowa) i chcę przeprowadzić testy na karcie OFnK, bo mam nieodparte wrażenie, że moje problemy rozpoczęły się po przejściu na subskrypcję.

W kwestii APN IPv4/IPv6 - w Samsungach domyślnym APN dla Orange jest "internetipv6", a ja sam używałem go z powodzeniem jeszcze na Huawei P30 i później na Pixelu.
 #1171760  autor: KC-KARLOS
 21 maja 2024, 12:01
kszaq: zmień na Samsungu IPv6 na IPv4 tworząc nowy profil APN. Nazwa dowolna, APN: internet. Te ustawienia powinny lekko pomóc.
U mnie na urządzeniach z Androidem jak i na Apple wszystko działa jak należy, nie ma zamrożeń - OFNK, nju internetowy, nju na kartę, Flex.

Jeszcze miałem małą teorię celowych utrudnień w działaniu transmisji, ze względu na obniżenie kosztów w submarce nju (podejrzewam niższe osiągi niż w OFNK i Flexie, ale niezwiązane z FUPem nakładanym na numer abonamentowy w "dużym" Orange, z tego powodu zerwałem umowę).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥