Porażka.
Chciałem przenieść numer dla dziecka aby miał w szkole możliwość dzwonienia, smsowania i możliwość korzystania z internetu. Dostałem pod koniec sierpnia kartę SIM, pobrało 39 zł i cisza. Stara karta w PLUSIE jest aktywna, nowa nie loguje się. Kontakt z konsultantami Heyah to komedia: podaj nieparzyste cyfry z numeru pesel, drugi chce kod PUK, inny pisze aby zadzwonić, ale po połaczeniu okazuje się, że trzeba napisać maila i tak w kółko.
Wreszcie dostałem sensowną odpowiedz mailową i przeprosiny. Czekam jednak kilka dni, codziennie rano resetuje telefon, czekam na zalogowanie .... i wczoraj dostałem maila o kolejnym pobraniu 39 zł z karty, a karta SIM dalej nieaktywna.
Dziecko korzysta z drugiego numeru który ciągle uzupełniam po 5 zł, nikt nie wie jak się do dziecka dzwonić, na jaki numer, a ja czerwony jak burak piszę w kółko maile...
Straciłem już dwa razy po 39 zł, 3 razy po 5 zł i końca nie widać.
Nie polecam!!!!
Chciałem przenieść numer dla dziecka aby miał w szkole możliwość dzwonienia, smsowania i możliwość korzystania z internetu. Dostałem pod koniec sierpnia kartę SIM, pobrało 39 zł i cisza. Stara karta w PLUSIE jest aktywna, nowa nie loguje się. Kontakt z konsultantami Heyah to komedia: podaj nieparzyste cyfry z numeru pesel, drugi chce kod PUK, inny pisze aby zadzwonić, ale po połaczeniu okazuje się, że trzeba napisać maila i tak w kółko.
Wreszcie dostałem sensowną odpowiedz mailową i przeprosiny. Czekam jednak kilka dni, codziennie rano resetuje telefon, czekam na zalogowanie .... i wczoraj dostałem maila o kolejnym pobraniu 39 zł z karty, a karta SIM dalej nieaktywna.
Dziecko korzysta z drugiego numeru który ciągle uzupełniam po 5 zł, nikt nie wie jak się do dziecka dzwonić, na jaki numer, a ja czerwony jak burak piszę w kółko maile...
Straciłem już dwa razy po 39 zł, 3 razy po 5 zł i końca nie widać.
Nie polecam!!!!