DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1154147  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2023, 00:03
Window:
O zwrot jakich środków mogę wnioskować?
- Można wnioskować tylko o zwrot środków (złotówek) pochodzących z doładowań znajdujących się na koncie głównym, które zostały zablokowane od 15.02.2021 r.,
- Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu,
- Zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154150  autor: Window
 20 lip 2023, 00:26
Karlos20 pisze:
20 lip 2023, 00:03
Window:
O zwrot jakich środków mogę wnioskować?
- Można wnioskować tylko o zwrot środków (złotówek) pochodzących z doładowań znajdujących się na koncie głównym, które zostały zablokowane od 15.02.2021 r.,
- Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu,
- Zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług.
To chyba musieli później niż lutym 2021 roku wprowadzić. Bo w mailu o zmianach mam tylko w dwóch przypadkach. I tam na stronie jeszcze jest wymieniony przejście do Orange Abonament. Obrazek
 #1163311  autor: john100100
 16 sty 2024, 14:38
Jak dokładnie wygląda procedura zwrotu ? numer nie jest już używany , połączenia wychodzące do 2 lutego a przychodzące chyba jeszcze przez 90 dni ? , taryfa PNK rok ważności konta .
 #1163354  autor: john100100
 17 sty 2024, 09:47
ok dziękuje , czyli muszę poczekać aż rozmowy przychodzące stracą ważność , ale wolałbym napisać do nich wcześniej bo nie mam pewności czy nie blokują konta w play24 po wygaśnięciu ważności rozmów przychodzących .
Czy załatwię to przez play24 ?
 #1163360  autor: MariuszY
 17 sty 2024, 10:42
@john100100 - O zwrot możesz wystąpić po wygaśnięciu numeru, a nie po utracie wychodzących. Robisz to pisemnie, z podaniem danych takich samych jak przy rejestracji numeru, numeru konta bankowego do zwrotu kwoty pozostałej z doładowań (powyżej 20zł - tyle potrąca operator). Pismo możesz wysłać na adres korespondencyjny operatora lub złożyć osobiście w salonie Play - polecam wariant drugi. Powinieneś dostać potwierdzenie rejestracji pisma. Musisz to zrobić do 30 dni od dnia wygaśnięcia numeru, a operator ma kolejne 30 dni od zarejestrowanie pisma na zwrot.
Nie wiem czy inne kanały komunikacji są dopuszczane. Jeśli ważność przychodzących jest jeszcze długa, możesz wystąpić o wygaszenie numeru - pisemnie, taka sama droga. Łatwiej i korzystniej będzie przenieść numer, np. do Orange czy do a2mobile i skorzystać z dostępnych promo za przeniesienie numeru. Wtedy dzień przeniesienia numeru będzie też dniem wygaśnięcia go w Play.
 #1163372  autor: Remington
 17 sty 2024, 14:53
Tu jest więcej szczegółów, a może gdzieś na stronie wisi regulamin.
Karlos20 pisze:
24 paź 2020, 01:13
Świeże info od Play:
Usługa zwrotu środków z doładowań w ofertach na kartę

Informujemy, że 24 listopada 2020 r. wprowadzamy do naszych cenników nową usługę opisaną poniżej:

Po upływie Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesieniu numeru MSISDN do innego operatora Użytkownik, który jest konsumentem, może zwrócić się do Operatora o zwrot niewykorzystanej wartości Pakietu Złotówek na zasadach określonych poniżej (Usługa zwrotu środków pochodzących z Doładowania):

Zwrot dotyczy tylko niewykorzystanej wartości Pakietu Złotówek wynikającej z Doładowania konta, pozostałych na tym koncie w chwili upływu Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesienia Numeru MSISDN. Nie dotyczy to środków promocyjnych przyznanych ponad kwotę Doładowania.
Użytkownik może złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od upływu Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesienia numeru MSISDN do innego operatora.
Użytkownik może złożyć wniosek pisemnie na adres korespondencyjny Operatora, dzwoniąc lub wysyłając wiadomość e-mail do Obsługi Klienta lub w Punkcie Sprzedaży P4.
Operator dokona zwrotu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika, w terminie do 30 dni od złożenia kompletnego wniosku.
Opłata związana z realizacją procesu zwrotu środków wynosi 20 zł – Operator pomniejsza o tę opłatę kwotę podlegającą zwrotowi.
Niewykorzystane wartość Pakietu Złotówek nie będzie zwracana, jeżeli jest niższa od wskazanej wyżej opłaty.
Zmiana dotyczy cenników wszystkich ofert, które działają w oparciu o Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Użytkowników oraz Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu dla Użytkowników pod markami Play, Red Bull MOBILE i Fakt MOBILE.

Ten komunikat ma charakter informacyjny – nic nie musisz robić. Jeśli jednak nie akceptujesz powyższych zmian, to do 24 listopada 2020 r. możesz wypowiedzieć umowę z tego powodu.

Analogicznie, Abonenci MIX, którzy spłacili umowę wymaganą ilością doładowań i przeszli do innej sieci, bądź upłynie ważność konta na przychodzące, rozwiązując jednocześnie przekształconą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług w ramach pokontraktowego MIXa, mogą ubiegać się o zwrot niewykorzystanej kasy na koncie głównym. Oto komunikat:
Usługa zwrotu środków z doładowań w ofertach mix

Informujemy, że 24 listopada 2020 r. wprowadzamy do naszych cenników ofert Mix nową usługę opisaną poniżej:

Po upływie Okresu ważności połączeń przychodzących lub przeniesieniu numeru MSISDN do innego operatora Abonent Mix III, który jest konsumentem, może zwrócić się do Operatora o zwrot niewykorzystanych środków na zasadach określonych poniżej (usługa zwrotu środków pochodzących z Doładowania):

Zwrot dotyczy tylko niewykorzystanych środków wynikających z Doładowania konta, pozostałych na tym koncie w chwili upływu Okresu ważności połączeń przychodzących lub przeniesienia Numeru MSISDN.
Abonent Mix III może złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od upływu Okresu ważności połączeń przychodzących lub przeniesienia numeru MSISDN do innego operatora
Abonent Mix III może złożyć wniosek pisemnie na adres korespondencyjny Operatora, dzwoniąc lub wysyłając wiadomość e-mail do Obsługi Klienta lub w Punkcie Sprzedaży P4.
Operator dokona zwrotu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Abonent Mix III, w terminie do 30 dni od złożenia kompletnego wniosku.
Opłata związana z realizacją procesu zwrotu środków wynosi 20 zł – Operator pomniejsza o tę opłatę kwotę podlegającą zwrotowi.
Niewykorzystane środki nie będą zwracane, jeżeli są niższe od wskazanej powyżej opłaty.
Proces, który opisaliśmy powyżej, zostaje wprowadzony również do starszych cenników, które funkcjonują w oparciu o następujące regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych w ofercie mix, które zawierają inną definicję abonenta:

Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Mix II
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Nowy Mix w Play
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów Play Mix
Ten komunikat ma charakter informacyjny – nic nie musisz robić. Jeśli jednak nie akceptujesz powyższych zmian, to do 24 listopada 2020 r. możesz wypowiedzieć umowę z tego powodu.

Ponieważ jest to zmiana, która polega na dodaniu nowej usługi, przysługuje nam wtedy prawo do żądania od Ciebie zwrotu proporcjonalnej części ulgi (jeżeli została Ci przyznana przy zawarciu umowy, a w chwili wypowiedzenia nie upłynął czas określony Twojej umowy).
UWAGA! Jeśli klient pokontraktowy MIX przejdzie z niewykorzystaną kasą główną do Abonamentu, przepadnie bezpowrotnie.
Jeśli przejdzie do systemu na kartę, kasa główna przejdzie do salda promocyjnego, a niewykorzystane środki po miesiącu PRZEPADNĄ bezpowrotnie, o ile jeszcze jest w prepaidach opcja skutecznego przedłużania promo złotówek.
 #1165794  autor: verona1
 10 lut 2024, 12:42
Przeniosłam numer z nju do a2mobile, na drugi dzień złożyłam wniosek o zwrot środków i w następnym dniu otrzymałam odpowiedź że nie dostane zwrotu bo stan konta wynosi 0zł. Przed przeniesieniem miałam tam trochę pieniędzy i zastanawiam się czy nju/orange przypadkiem nie zeruje konta przed przeniesieniem numeru? Na infolinii konsultantka powiedziała ze nie ma możliwości sprawdzenia salda przeniesionego numeru. Co ewentualnie mogę jeszcze zrobić? Na wszelki wypadek zrobiłam skriny przed przeniesieniem numeru.
 #1165835  autor: verona1
 10 lut 2024, 17:13
Zadzwoniłam jeszcze raz do nju, konsultant przeczytał regulaminy i powiedział że na pewno nie dostane zwrotu środków bo po przeniesieniu numeru środki przepadają a o zwrot mogłam się ubiegać jak numer jeszcze był w sieci nju mobile. Ręce opadają.
 #1165855  autor: KC-KARLOS
 10 lut 2024, 20:35
verona1: czy spełniłaś warunki zwrotu środków? Jeśli masz coś w Orange lub nju możesz poprosić o ich przeksięgowanie na inne konto, inaczej wnioski o zwrot będą z automatu odrzucane.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1165857  autor: kszaq
 10 lut 2024, 20:36
verona1 pisze:
10 lut 2024, 17:13
Zadzwoniłam jeszcze raz do nju, konsultant przeczytał regulaminy i powiedział że na pewno nie dostane zwrotu środków bo po przeniesieniu numeru środki przepadają a o zwrot mogłam się ubiegać jak numer jeszcze był w sieci nju mobile. Ręce opadają.
Bzdura. Punkt 7.1 Regulaminu wyraźnie mówi, że po przeniesieniu numeru przysługuje zwrot środków: https://www.njumobile.pl/b/articles/reg ... 9_2018.pdf
Zresztą to samo mówi strona z informacjami o zwrocie:
https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,zwrot-srodkow
 #1165865  autor: verona1
 10 lut 2024, 21:59
Karlos20 spełniłam warunki zwrotu, mam jeszcze inne nr w orange, ale to chyba nie powinno mieć wpływu, bo zwrot dotyczy nr tel. A regulamin który podał Kszaq jest w pkt7 7.2 o zwrocie środków i 7.3 o innych przypadkach zwrotu - tylko jakich?
 #1166038  autor: forum_tg
 13 lut 2024, 07:08
Jak wygląda możliwość zwroty pieniędzy z KG, przy założeniu że numer chcemy dalej utrzymać. Powstała skarbonka i czy u Pomarańczowych jest problem ze zwrotem pieniędzy na konto bankowe? opłata "manipulacyjna" to także 20 zł?
Jakieś inne ryzyka istnieją?
 #1166046  autor: Remington
 13 lut 2024, 09:43
forum_tg pisze:
13 lut 2024, 07:08
Jak wygląda możliwość zwroty pieniędzy z KG, przy założeniu że numer chcemy dalej utrzymać. Powstała skarbonka i czy u Pomarańczowych jest problem ze zwrotem pieniędzy na konto bankowe? opłata "manipulacyjna" to także 20 zł?
Jakieś inne ryzyka istnieją?

Przeniosłem do wątku o zwrotach. Zwroty są tylko w sytuacji rozwiązania umowy - w tym przejścia do nju lub Flex, albo na abonament.
  • Strona 10 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11