DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 125
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 125
 #1089457  autor: Remington
 05 lut 2020, 00:25
Karlos20 pisze:
04 lut 2020, 22:34
> Dodanie BLIK jako formy płatności za usługi we Flexie

Z tego co czytałem, to jako forma nie tyle płatności, ile zasilenia tego dodatkowego salda.

Mogliby jeszcze pozwolić na opłacanie z niego usług międzynarodowych, premium i roamingowych bez konieczności kupowania pakietów.
 #1089459  autor: KC-KARLOS
 05 lut 2020, 06:50
Z tego salda można kupować wszystkie usługi i pakiety. Problem narodzi się, gdy dodatkowe saldo użyjemy jako domyślnej opcji za opłacanie usług zamiast karty płatniczej - środki niewykorzystane odzyskamy dopiero po jej ponownym dodaniu do konta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089605  autor: Pijo
 07 lut 2020, 08:44
Czy komuś z was Play (rbm abo) utrudniał przeniesienie numeru do Orange flex?
Drugi raz play odrzuca mój wniosek z powodu niepoprawnych danych. Przepisałem numer kilka msc temu z jdg na osobę fizyczną - w Play 24 cały czas widnieje regon i nip, ale w systemach wewn Play widnieje już pesel i nr dowodu osobistego no i na fakturze tez nip zniknął. Przy prsnoszeniu wybieram przeniesienie z abo w trybie jednodniowym. Jakieś sugestie?
 #1089638  autor: KC-KARLOS
 07 lut 2020, 16:35
iphoneski: Można przenieść numer szybciej, wystarczy napisać na czacie Flexowym, a konsultant zmieni informacje w systemie. Ale numer z abo w 1 dzień się nie przeniesie, bo to przeniesienie numeru poza lokalem przedsiębiorstwa. U operatorów MVNO sytuacja identyczna.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089640  autor: iphoneski
 07 lut 2020, 16:52
Możesz szybciej ale i tak obowiązuje chyba miesięczne wypowiedzenie nawet przy kontraktach na czas nieokreślony czyli i tak musisz zapłacić. To już lepiej ustawić sobie dzień początkowy okresu rozliczeniowego i płacić normalnie.
 #1089653  autor: Remington
 07 lut 2020, 19:05
Tryb jednodniowy to tylko hasło, tryby są trzy:
- na konkretną datę
- na koniec okresu wypowiedzenia
- na koniec okresu promocyjnego

Tutaj trzeba wybrać konkretną datę, taką by kurier zdążył obrócić z dokumentami. Jeśli nie chcesz płacić kary za niedotrzymany okres wypowiedzenia, to któryś z dwóch pozostałych trybów.

Regon i NIP w P24 może oznaczać, że coś jednak jest nie tak. Przecież skądś się one biorą, czyli jest jakieś powiązanie w systemie z firmą.
 #1089654  autor: iphoneski
 07 lut 2020, 19:27
Jaki kurier? No i z jakimi dokumentami? We Flexie nie ma kuriera i dokumentów :D
Znaczy kurier może być jeśli nie chce się iść do salonu po kartę ale dokumentów nie ma przecież :)
 #1089658  autor: Remington
 07 lut 2020, 19:48
Tego nie wiedziałem. To jak się podpisuje wniosek o przeniesienie i pełnomocnictwo?

Edit: już wiem. Bezpieczne to to nie jest. Można komuś ukraść numer łatwiej niż wyrabiając duplikat karty SIM. Jedyne zabezpieczenie to SMS potwierdzający (nieskuteczne gdyby wgrać ofierze trojana na telefon).
 #1089662  autor: iphoneski
 07 lut 2020, 21:27
Ale selfie musisz zrobić przy weryfikacji i to już jest dość skrupulatne, ja robiłem gdy obok kumpel siedział i mi nie przeszło bo widać było kawałek jego oblicza. Musiałem odejść dalej tak żebym tylko ja był widoczny.
 #1089678  autor: fwitkowski17
 08 lut 2020, 09:54
Tak, są 3 strefy, cena zależy od strefy i ilości minut: 1 minuta wymienna na SMS lub MMS
UE + Kanada, USA, Szwajcaria (UE Plus): 100 min za 15 zł, 10 min za 5 zł
Standard: 100 min 100 zł, 10 min 15 zł
Egzotyczna: 50 min 175 zł, 10 min 50 zł

Przy zakupie pakietu aplikacja prosi cię o wybór kraju i to na tej podstawie decyduje o strefy rozmów
 #1089706  autor: KC-KARLOS
 08 lut 2020, 22:43
Uzupełniając - pakiety minut międzynarodowych są rozliczane w taktowaniu sekundowym, co jest unikalne na rynku.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089719  autor: KC-KARLOS
 09 lut 2020, 11:28
surface123: Pomarańczka nie taka straszna jak ją malują :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089723  autor: KC-KARLOS
 09 lut 2020, 12:31
Ja zmieniłem telefon na iPhone'a i powróciły do mnie usługi, które miałem w Play czyli VoLTE i VoWiFi. Niektóre telefony przez operatorów są traktowane po macoszemu i z tym się nie wygra.
Czas na billing połączeń i SMSów, a Flex będzie już w pełni kompletny.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1089731  autor: Duke
 09 lut 2020, 14:01
Niestety pomarańczowe VoWiFi nie obsługuje sms-ów. :-(

A co do Flexa... oferta cenowo jak dla mnie OK. Ale mają trochę nielogicznych rozwiązań:
- o braku billingu już wspomniałeś,
- nie można przenieść kilku numerów jednocześnie, w przypadku migracji z abo mocno wydłuża to cały proces,
- jestem administratorem rodziny, ale dodatkowych pakietów dla jej członków wykupić nie mogę, muszę się przelogować,
- poza UE, telefon nie działa dopóki nie wykupię pakietu za min 10 zł. Nawet sms-a nie można odebrać,
- proces przenoszenia jest pokręcony: karty nie dodaję od razu tylko dzień przed przenosinami, prośbą o dodanie karty dostaję za każdym razem, chociaż rodzina korzysta z karty administratora, Informacja o przeniesieniu numeru przychodzi na numer administratora rodziny a nie przenoszony numer członka
- problemy techniczne: problem z jakością dźwięku opisałem w Technikaliach w wątku o HD Voice, w trakcie przenoszenia jednego z numerów członka rodziny pojawił się problem z pobranie opłaty i numer przez kilka godzin nie mógł wykonać żadnego połączenia.

Więc jeszcze trochę do poprawy jest...
 #1089733  autor: iphoneski
 09 lut 2020, 14:34
Duke pisze:
09 lut 2020, 14:01
karty nie dodaję od razu tylko dzień przed przenosinami,
Fakt, to mogliby zmienić. Jeśli zapomnę dodać na dzień przed przeniesieniem rano obudzę się bez telefonu. Niby powinno przyjść powiadomienie, ale przy tej ilości powiadomień jaka codziennie spływa łatwo jedno przeoczyć.
  • Strona 16 z 125
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 125
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 125