DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1153164  autor: jacek1998
 05 lip 2023, 16:18
Wychodzi na to, że już na maksa utrudniają aktywację paczek 150GB dla numerów z aktywnym bonusem za przeniesienie.

Dzwoniłem ponownie, konsultant znów mówi, że nie może zrobić niczego innego jak napisać reklamację i przekazać do działu decyzyjnego. Jak twierdzi nie można przyznać tego pakiety. Maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30dni. Reklamacja została złożona już w czasie poprzedniej rozmowy.
 #1153166  autor: babciagienia1p
 05 lip 2023, 16:24
@jacek1998
Spróbuj zadzwonić jeszcze raz. Nie mów, że masz złożoną reklamację. Może ktoś bardziej zorientowany aktywuje.
Reklamacje na 2000 GB rozpatrują szybciej. Maksimum w poniedziałek powinna być odpowiedź i aktywacja 150 GB.
 #1153181  autor: jacek1998
 05 lip 2023, 19:58
No i niestety znów to samo. Konsultant widzi złożona reklamację w systemie i nie ma możliwości technicznych wlaczyc pakietu. Choć co ciekawe za pierwszym razem taka możliwość była.
 #1153187  autor: pingpong123a
 05 lip 2023, 21:04
@jacek1998
Tak na przyszłość, jak chcesz uzyskać szybką odpowiedź na reklamację w plusie to wysyłasz reklamację na maila: [email protected] (oprócz treści reklamacji piszesz imię, nazwisko z peselem). Po wysłaniu kopiujesz numer z tytułu który wygląda mniej więcej tak CASE/xxxxxx/xxx, i wpisujesz go na forum operatora w tym temacie https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=281048 . Wtedy trafiasz do priorytetowej kolejki i masz rozpatrzoną reklamację ekspresowo.

Jak przez telefon składałeś reklamację to sposób też działa, tylko musisz mieć numer reklamacji.
 #1153476  autor: krotosz98
 10 lip 2023, 23:52
hejka
Mam do was pare pytan.
1. Mam lezaka w Elastycznej, ktory jest w okresie pasywnym. Potrzebuje zalatwic pare spraw w Boku plusa. Znajde jakis pakiet min/ nolimit itp. aby z tej karty tanio ogarnac do nich polaczenia.
2. Po calej akcji z pkt. 1 chce go znowu zrobic lezakiem. Jak to zrobic najtaniej aby plus mi jej nie dezaktywowal.
 #1153477  autor: KC-KARLOS
 11 lip 2023, 01:01
krotosz98:
1. W Elastycznej najpierw doładuj konto za 5 zł, następnie włącz usługę "Ja + Zawsze bez limitu w Plusie" kodem *136*11*11# - wtedy zyskasz darmowe połączenia do Plusa - również do BOK. Wykorzystaj samodzielnie doładowaną kasę do zera, aby jej nie zabrali za utrzymanie numeru (zerują konto).
2. Wystarczy doładowanie za 5 zł. Ważność wychodzących to 5 dób (5x 24h), po tym czasie przychodzące przez 2 lata.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1153478  autor: krotosz98
 11 lip 2023, 02:01
dzieki Karlos20

to jeszcze jedno - gdybym w przyszlosci potrzebowal dluzszych wychodzacych to najlepsza opcja to przejscie do plusha i aktywacja rwk za 5zl. Jesli sa lepsze opcje/ciekawsze proponujcie.
Jeszcze raz wielkie dzieki
 #1153480  autor: babciagienia1p
 11 lip 2023, 02:07
@krotosz98
Jeśli masz inną kartę, również w innej sieci, nie musisz ożywiać leżaka dla załatwienia sprawy w BOK-u. Możesz zadzwonić z innego numeru, jak masz na nim pakiety NL. W BOK-u zidentyfikują Cię po peselu, chyba że faktycznie kończą Ci się na nim dwuletnie przychodzące...
 #1153481  autor: krotosz98
 11 lip 2023, 02:08
sory wielkie ze tak na raty ale jeszcze cos mi sie przypomnialo. Kto z was wie po jakim czasie plus wylacza/dezaktywuje numer.
Mega dzieki za cierpliwosc
 #1153486  autor: KC-KARLOS
 11 lip 2023, 09:11
krotosz98: Plus trzyma się swoich terminów, po upływie okresu karencji (połączeń przychodzących) numer jest tracony, mogą dać jeszcze miesiąc na jego reaktywację (poproszą o doładowanie), w innym wypadku tracisz numer, ale możesz wystąpić o zwrot niewykorzystanej kasy na koncie (jeśli taka była).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1153789  autor: babciagienia1p
 15 lip 2023, 17:34
arek810316 pisze:
15 lip 2023, 16:15
Właśnie przenoszę nr do plus na kartę elastyczna na 3 miesiące za 0zl .
Co zrobić, jaki kod wpisać żeby uruchomić i skorzystać z najwyższego pakietu itp..?

1) Polecenie przeniesionego numeru z innegonumeru w Plusie/Plushu - bezpłatny SMS xxxxxxxxx na numer 80520. Dostaniesz 5 GB na 720 godzin.
2) Nie później niż 888 godzin od automatycznej aktywacji startera (sprawdź datę i godzinę kodem *136#) aktywacja pakietu BL+35GB kodem *136*11*9287#
3) Bez pośpiechu - aktywacja 2000GB na długo kodem *136*11*2000#
4) Po 72 godzinach od nieudanego przyznania przyznania pierwszej paczki 150 GB (spod kodu *136# wróci 2000(0) GB), telefon do BOK-u 601 102 601 i zgłoszenie usterki.
5) Równolegle możesz napisać reklamację z prywatnego e-maila na [email protected]; w nagłówku - na górze treści - numer telefonu, Pesel, imię i nazwisko właściciela (może spowoduje czkawkę - chociaż ostatnio chyba coś uszczelnili)
To chyba wszystko...
 #1153791  autor: MariuszY
 15 lip 2023, 18:03
arek810316 pisze:
15 lip 2023, 16:15
Właśnie przenoszę nr do plus na kartę elastyczna na 3 miesiące za 0zl .
Co zrobić, jaki kod wpisać żeby uruchomić i skorzystać z najwyższego pakietu itp..?
Od siebie dodam też kod *136*11*9999# - ciągle działa pakiet 10GB UA (oczywiście do wykorzystania w PL) na 30 dni.
 #1158256  autor: mateo1995
 05 paź 2023, 21:19
Przeniosłem do Plusa Elastyczna aktywowałem BL 40zł(35GB) i 2000GB gdy wpadło 150GB aktywowałem dodatkowo z ciekawości 2x BL 35zł(25GB) oraz 30zł(15GB) no ale na kolejny miesiąc w takim układzie nie przedłużył się już BL 40zł(35GB) a zależy mi na kolejnej paczce 150GB. Na infolinii na moją prośbę pozostawiono jedynie pakiet BL 35zł(25GB), pozostałe wyłączono. Czy teraz ten pakiet można jeszcze wyłączyć, włączyć pakiet BL 40zł(35GB) aby mogła wpaść kolejna paczka 150GB?
 #1158259  autor: babciagienia1p
 05 paź 2023, 22:51
@mateo1995
Można.
Jeśli już tak eksperymentujesz, możesz też zobaczyć czy przypadkiem pozostawienie BL + 25 GB (35,- zł) nie wystarczy do otrzymania 150 GB (kiedyś nawet pakiet UA przedłużał 1 500 GB). Gdyby nie wpadła paczka 150 GB, zawsze możesz ponownie aktywować 2 000 GB już na regulaminowym pakiecie.
 #1158267  autor: mateo1995
 06 paź 2023, 09:09
Wiemy przecież o potrzebie żebrania na infolinii o paczki 150GB, wątpię, że włączyliby to z pakietem BL 35zł(25GB) skoro zgodnie z regulaminem promocja 2000GB jest jedynie z BL 40zł(35GB).

Wyłączyłem BL 35zł(25GB). Był sms potwierdzający ale już nie mogę teraz aktywować BL 40zł(35GB) kodem *136*11*9287# jak też w aplikacji. Jest komunikat: Usługa niedostępna. Sprawdz 1) ..srodki, 2) ... nie wyklucza się, 3) spelnienie warunków.
 #1158268  autor: babciagienia1p
 06 paź 2023, 09:36
@mateo1995
Ciekawe... Może jest jakieś ograniczenie zmian w ramach "Rabatu 100%", albo system zgłupiał? Może trzeba było najpierw aktywować 40,- zł?
Odczekaj chwilę, a może po północy się ustabilizuje. W razie czego aktywacja przez BOK. Masz 72 godziny po nominalnym terminie odnowienia pakietu 150 GB na aktywację odpowiedniego - dla paczki 150 GB - pakietu BL.
Mnie ostatnio paczka 150 GB weszła sama, następna też odnowiła się automatycznie i to dopiero ból..., bo pewnie nie będą wieczyste...
Z innych ciekawostek. Po pierwszych odrzuceniach reklamacji o braku 25 GB za "wygrane mecze", uznają kolejne, ale wysyłam na pojedyńcze mecze, żeby nie mieli kłopotów ze zrozumieniem. Paczki przyznawane po reklamacji wydłużają dotychczasowe o regulaminowe 720 godzin.
 #1158319  autor: mateo1995
 07 paź 2023, 09:01
Chciwy dwa razy traci. Wyłączyłem wszystkie pakiety bez limitu. Teraz nie można żadnego z nich aktywować tak kodem ussd jak i w aplikacji a na infolinii mówią, że najpierw należy zasilić kwotą 40zł która w okresie 3mc nie zostanie pomniejszona o koszt pakietu w okresie promocji 100proc rabatu.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7