Hehe - chciałem jeszcze właśnie dopisać, że to też taki myk taktyczny by zatrzymać ludzi do końca działalności - opłacalność niby w dwie strony, ale tak jak podpowiada
zorian, chyba chodzi tu o jakieś drugie dno.
Podejrzewam, że chodzi tu o użytkowników mBanku, którzy mają powiązane konto MOBILE do swojego konta w banku (mBanku) - stąd kontaktu żadnego nie będzie i odbędzie się to z automatu.
Tu byłaby odpowiedź na drugie pytanie
tytyta => NIE, nie dostaniesz zwrotu - to by było nielogiczne i działanie na korzyść klienta, a nawet przy zapowiadaniu końca działalności Aspiro może jeszcze skorzystać, np.: na pozostawieniu danych osobowych osób, którzy do tej pory nie rejestrowali numeru, dwa - korzystanie z sieci do końca działalności może też być dla Aspiro korzystne - nieprawdaż
Gdybym się jednak mylił w momencie przeniesienia mojego numeru - a procedura rozpoczyna się u mnie w PON, 3.11 - powinienem z automatu otrzymać zwrot na konto w mBanku i powiadomię Was o tym w tym temacie. Wątpię, ale łudzić się jest rzeczą ludzką...
Na pewno najwięcej korzyści czerpali z tego MVNO właśnie klienci mBanku (Minuty na Bank) - w momencie odwołania tej promocji, wiedziałem, że nie jest dobrze - tylko to mnie trzymało tam i to bardzo - od teraz karta kredytowa nie będzie używana już tak intensywnie, mam nadzieję, że zarząd mBanku zdaje sobie z tego sprawę.
Chyba ta umowa z Orange dla nich bardziej korzystna widać...