DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

 #604367  autor: mth90
 29 gru 2012, 23:00
Nie chcę nikogo oceniać, może to ja jestem naiwny, ale kiedy po błędzie platformy billingowej T-Mobile i telefonicznym zgłoszeniu obciążenia karty, na której było 30-40 zł, kwotą ponad 500 zł otrzymałem dwukrotnie zwrot niesłusznie pobranych środków (ponad 500 zł ekstra), po prostu zadzwoniłem do nich, żeby wyjaśnić sprawę. Podziękowali, nie dostałem nawet symbolicznej paczki minut w sieci za zwrócenie uwagi na ich błąd, ale tak naprawdę nie liczyłem na to. Jakaś Kasia czy Michał musieliby za to odpowiedzieć. A i ja nie wyobrażam sobie siebie tłumaczącego, że nie zauważyłem, że przegadałem 30 godzin mając 30 kilka złotych na koncie...

Czy naprawdę było warto? Nie lepiej czasem nie skorzystać z okazji, a potem spać spokojnie?

 #604369  autor: patrix-83
 29 gru 2012, 23:04
Kryniczanin pisze:Hola hola hola
Dziś wyjąłem ze skrzynki list zwykły (niepolecony) wysłany INPOSTEM o tym że mam zapłacić firmie InItTec sp. z o. o. operatorowi sieci FREEM 442,87zł brutto za 1773minut wykorzystanych w dniach
442,87/1773=0,24978 czyli ~0,25PLN jakim cudem? Skoro minuta do W3 z FreeM kosztowała 0,28pln a do Play, CP, Centernet drożej.
Na piśmie napisane jest że cena jednostkowa minuty - 0,25 groszy mimo że dzwoniłem cały czas do Play. Oni mają tam taki burdel że nawet nie byli w stanie zidentyfikować czy dzwonie do Play czy do W3.

Jutro to wam wszystko zeskanuję i wrzucę, trochę cierpliwości :)
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 23:08 przez patrix-83, łącznie zmieniany 1 raz.

 #604370  autor: jacjac
 29 gru 2012, 23:06
Kryniczanin, oj teraz mają buga w obsługujących excela...

mth90, jak w salonie machnął się koleś na doładowaniach, to jak wróciłem się, to się chłopina ucieszył i przyznał, że zapłaciłby z własnej kieszeni, a kokosów tam nie dają.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 23:16 przez jacjac, łącznie zmieniany 1 raz.

 #604372  autor: Kryniczanin
 29 gru 2012, 23:12
Patryk83żółwik pisze:Na piśmie napisane jest że cena jednostkowa minuty - 0,25 groszy mimo że dzwoniłem cały czas do Play. Oni mają tam taki burdel że nawet nie byli w stanie zidentyfikować czy dzwonie do Play czy do W3.
Ale cena 0,25Pln jest z d@@y wzięta skoro koszt najniższy minuty to w cenniku 0,28pln. Jakiś nowy cennik wprowadzony został?

 #604376  autor: patrix-83
 29 gru 2012, 23:24
Przepiszę wam z pisma do kancelarii fragment jaki przedstawiam spółka InitTec opisując tejże kancelarii stan faktyczny (zdaniem operatora stan faktyczny):

"InitTec Sp. z o. o. (dalej "Inittec"), działając, jako przedsiębiorcą telekomunikacyjnym typu MVNO,który świadczy usługi telek. w opraciu o sieć telekom. należącą do POLKOMTEL S.A. (dalej: "POLKOMTEL"). Za korzystanie z sieci InitTec uiszcza Polkomtel opłaty. InitTec zawarł z abonentami,posiadającymi status konsumenta w rozumieniu kodeksu cywilnego (dalej: "abonenci"),szereg umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Powyższe umowy były zawierane w systemie pre-paid, poprzez zakup doładowania przez abonentów. Po nabyciu doładowania indywidualne konta abonentów były zasilane określoną kwotą, która mogła zostać wykorzystana na zakup usług telekomunikacyjnych.Skorzystanie z usługi pwodowało każdorazowo zmniejszenie ilości środków zgromadzonych na koncie.
Na skutek awarii systemu bilingowego (powstałej w skutek wypowiedzenia umowy o świadczenie usług bilingowych przez kontrahenta Inittec - belgijską spółkę Effortel), przez pewien okres abonenci korzystali z usług bezpłatnie (tj. korzystanie z usług nie powodowało zmniejszenia ilości środków, zgromadzonych na indywidualnych kontach abonentów). Awaria systemu bilingowego spowodowała również, że Inittec nie był świadomy bezpłatnego korzystania z usług przez abonentów".

Tak całą sprawę przedstawia w liście do kancelarii operator sieci FREEM/MOVA, śmiechu to warte jest.

[ Dodano: 2012-12-29, 23:25 ]
Kryniczanin pisze:
Patryk83żółwik pisze:Na piśmie napisane jest że cena jednostkowa minuty - 0,25 groszy mimo że dzwoniłem cały czas do Play. Oni mają tam taki burdel że nawet nie byli w stanie zidentyfikować czy dzwonie do Play czy do W3.
Ale cena 0,25Pln jest z d@@y wzięta skoro koszt najniższy minuty to w cenniku 0,28pln. Jakiś nowy cennik wprowadzony został?
Nie został wprowadzony nowy cennik, był cały czas ten sam - 0,28gr do W3 i 0,56gr do Play,CP i Centernetu. Mało że pismo jest z d..y wzięte to jeszcze nawet nie wiedzą jaki mają cennik za minutę w swojej sieci, kretyni!

 #604378  autor: Sig
 29 gru 2012, 23:29
Witku, jak będziecie to opisywać, to (choć pewnie sam o tym wiesz) można poprosić o komentarz do sprawy w Initec, lub nawet samym Intergrerze (bo chyba jednak pozostałości po Freem nie sprzedali?). Pewnie nie będą chcieli gadać, ale może powiedzą chociaż o skali zjawiska... Czy mówimy tutaj o dziesiątkach tysięcy złotych, czy może setkach... Po prostu mnie to ciekawi. O ile pamietam forumowicze pisali nawet, że we Freem były połączenia konferencyjne, tak więc jakiś zdeterminowany nabijacz mógł spowodować naprawdę ciekawy rachunek. Cieszę sie, że Telepolis tutaj znów zadziała. Przypomniała mi się sprawa, która mnie sprowadziła na to forum - wasze opisywanie możliwości rozwiązania umowy z Polkomtelem przy zmianie regulaminu kilka lat temu. Telepolis czytałem wczesniej, ale po tym się zarejestrowałem :-).

Co do pisma to wygląda na typowy straszak, który ma na celu przekonanie choć części użytkowników do zapłaty. Pamiętajmy do kogo głównie była kierowana ta oferta - młodzi ludzie, którzy mogą się przestraszyć, czy raczej ich rodzice się przestraszą... Z drugiej strony oni raczej nie nabili sobie setek złotych w połączeniach do Play... Nie pamiętam jak się kupowało te karty Freem, na początku chyba tylko przez Facebooka? Widziałem je jednak na Allegro, ciekawe ile takich pism dostał sprzedawca, który je dla siebie zamawiał:-).

No, ale to detale. Dobrze, że taka sprawa się trafiła, to okazja na jasne i ostateczne wyjaśnienie co w sytuacji ujemnego salda w prepaid. Zawsze sądziłem, że będzie to po prostu blokada karty. Czytając pierwszy post pomyslałem o tym paragrafie ze wzbogaceniem się (cos tam z przedmiotu prawa jednak zostało po studiach :-)), ale uznałem, że to zbyt naciągane. To nie jest np. błąd banku, który przeleje ci przez pomyłkę kilkaset tysięcy złotych, a ty je od razu wypłacisz (zdarza się). Wtedy ma się obowiązek zwrotu.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604380  autor: Kryniczanin
 29 gru 2012, 23:30
Patryk83żółwik pisze:"InitTec Sp. z o. o. (dalej "Inittec"), działając, jako przedsiębiorcą telekomunikacyjnym typu MVNO,który świadczy usługi telek.
A to bardzo ciekawe bo sieć zakończyła działalność 30 września 2012

Patryk mam pytanie czy po 30 września korzystałeś jeszcze z karty? Przypomnij sobie jak możesz.

 #604382  autor: patrix-83
 29 gru 2012, 23:38
Kryniczanin pisze:
Patryk83żółwik pisze:"InitTec Sp. z o. o. (dalej "Inittec"), działając, jako przedsiębiorcą telekomunikacyjnym typu MVNO,który świadczy usługi telek.
A to bardzo ciekawe bo sieć zakończyła działalność 30 września 2012

Patryk mam pytanie czy po 30 września korzystałeś jeszcze z karty? Przypomnij sobie jak możesz.
Nie, nie korzystałem, dokładnie 2 października wyłączyli mi całkowicie kartę sim a ostatnie połączenie czy jakikolwiek ruch głosowy był z niej wykonywany 30 września.

Dziwne jest to zdanie, przecież oni od 1 października nie są już przedsiębiorcą telekomunikacyjnym. To jest wałek i chcą od nas wyciągnąc kasę.

 #604384  autor: Kryniczanin
 29 gru 2012, 23:43
Bardzo ciekawi mnie jak zostaną potraktowane osoby które korzystały z FreeM po 30 września. Nie jest wielką tajemnicą że trochę kart działało. Sieć oficjalnie zakończyła działalność 30 września więc Operator rozwiązał umowę i powinien zabezpieczyć karty SIM przed wykorzystaniem ich.
Sig pisze: Widziałem je jednak na Allegro, ciekawe ile takich pism dostał sprzedawca, który je dla siebie zamawiał:-).
Zamówienie kart nie jest równoznaczne z rejestracją ich. Taką kartę można przecież nawet na dworcu pozostawić z ramką. Albo dać bezdomnemu.

 #604386  autor: Sig
 29 gru 2012, 23:48
Kryniczanin pisze:...
Sig pisze: Widziałem je jednak na Allegro, ciekawe ile takich pism dostał sprzedawca, który je dla siebie zamawiał:-).
Zamówienie kart nie jest równoznaczne z rejestracją ich. Taką kartę można przecież nawet na dworcu pozostawić z ramką. Albo dać bezdomnemu.
Ale ja się założę, że ślą te pisma po adresach zamówień (co mówi też wiele o tym piśmie), choć to akurat dla sprawy nie jest najważniejsze.

Co do tego czy są, czy nie są "operatorem". Ja ich tutaj nie widzę, choć nie wiem, czy wirtualnych widać i czy dobrą nazwę wpisuję:
http://www.uke.gov.pl/marta/searcherRptForm.vm

jedyne co:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text

Operator MOVA zakończył świadczenie usług
2012-10-04


Urzędu Komunikacji Elektronicznej sprawdził przestrzeganie uprawnień abonentów przez operatora wirtualnej sieci komórkowej MOVA, który z dniem 30 września br. zakończył świadczenie usług telekomunikacyjnych.

O planowanym terminie zakończenia świadczenia usług telekomunikacyjnych abonenci MOVA zostali poinformowani przez operatora:

za pośrednictwem sms-a, w dniu 13 września 2012 r.;
poprzez komunikaty zamieszczone na stronach internetowych, www.movamobile.pl i www.carrefourmova.pl;
za pośrednictwem komunikatu prasowego opublikowanego w Gazecie Wyborczej w dniu 20 września 2012 r.

Po uzyskaniu wyjaśnień od firmy INITTEC Sp. z o.o. - aktualnego właściciela operatora MOVA, Urząd Komunikacji Elektronicznej informuje, iż abonenci MOVA mogą przenosić swoje numery do sieci innych operatorów komórkowych do dnia 31 października 2012 r. o ile wcześniej, dokonają rejestracji karty SIM. Każdy abonent może zarejestrować, o ile posiada, kilka numerów i kolejno przenieść te numery do innej sieci.

Niewykorzystane środki na koncie abonenckim, INITTEC Sp. z o.o. - operator MOVA będzie zwracał abonentom, którzy: dokonali rejestracji karty SIM oraz wypełnili stosowny formularz zwrotu niewykorzystanych środków. Formularz w wersji do wydruku dostępny jest na stronach internetowych: www.movamobile.pl i www.carrefourmova.pl.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 23:54 przez Sig, łącznie zmieniany 2 razy.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604387  autor: Edmund
 29 gru 2012, 23:50
Ruben pisze:Do mnie jakiś miesiąc temu dzwonił ktoś i prosił o dosłanie dokumentów ponieważ jak stwierdzili numer został przeniesiony a nie dosłałem karty rejestracyjnej.
Ja rejestrowałem się przez www bez rejestracji za pomocą karty, ale nikt do mnie od nich nie dzwonił w tej sprawie. Choć mogę dodać, że po przeniesieniu numeru usunąłem swoje dane przez stronę www.
Kryniczanin pisze:Zamówienie kart nie jest równoznaczne z rejestracją ich. Taką kartę można przecież nawet na dworcu pozostawić z ramką. Albo dać bezdomnemu.
Albo załatwić sobie na lewe konto FB, założone na lewy adres e-mail.

Co do zaprzestania świadczenia usług przez FreeM/Mova - to że zaprzestali ich świadczenia (w oficjalnej wersji) 30 września, nie jest jednoznacznym z zamknięciem firmy.

Witku! Z niecierpliwością będę czekać na artykuł dot. tej sprawy - bo to ciekawe czy operator ma prawo w takich wypadkach wystawiać rachunek za usługi prepaid.
W ogóle - może warto by napisać jakiś felieton o MVNO? Tym bardziej, że ostatnio mamy wysyp bardzo wirtualnych operatorów - Vectone Mobile, Tele25, DobryTel, LarkMobile - którzy wg mnie nie mają szans na zawojowanie rynku.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #604388  autor: Sig
 29 gru 2012, 23:53
Edmund pisze: Albo załatwić sobie na lewe konto FB, założone na lewy adres e-mail.
Jednakże karta przychodzi na realny, fizyczny adres, ale zostawmy już ten wątek. Jak ja bym straszył takim "pismem" to słałbym gdzie popadnie (jak nie zarejestrowany, na adres zamówienia), ale może choć tu zachowali się "profesjonalnie".

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604389  autor: Edmund
 29 gru 2012, 23:54
Sig, zapominasz, że kartę również można było odebrać w paczkomacie ;) I z tego co pamiętam jak ja zamawiałem, nie trzeba było podawać swojego adresu wówczas.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #604391  autor: ms93
 29 gru 2012, 23:55
Tak w ogóle, to strona FreeM i regulaminy tam dostępne twierdzą, że operatorem jest CP Telecom, a nie InItTec. Nie ma tam żadnej informacji o zmianie nazwy firmy czy zmianie dostawcy usług, więc to tylko pogarsza ich sytuację - użytkowników obowiązują dokumenty ze strony operatora, więc wiązała ich umowa z CP Telecom, a nie InItTec.

 #604393  autor: Kryniczanin
 29 gru 2012, 23:59
ms93 pisze:Tak w ogóle, to strona FreeM i regulaminy tam dostępne twierdzą, że operatorem jest CP Telecom, a nie InItTec.
I CP Telecom 30 września zakończył działalność sieci FreeM

 #604397  autor: Sig
 30 gru 2012, 00:03
Edmund pisze:Sig, zapominasz, że kartę również można było odebrać w paczkomacie ;) I z tego co pamiętam jak ja zamawiałem, nie trzeba było podawać swojego adresu wówczas.
To cię dopadną po numerze komórki :D, na którą przysłali kod do paczkomatu. Istotnie, nie wiedziałem o opcji paczkomatu (choć logiczna, bo to jeden właściciel - Integrer), zatem moja teoria trochę się sypie i istotnie kartę mógł zamówić facebookowy "Marian Paździoch" z lewym e-mail i śmieciowym/jednorazowym numerem komórki dla SMS. PS to cię dopadną po IMEI telefonu :mrgreen: /żart, żeby nikt mnie nie kontrował :-)/
Wątek uważam za zamknięty oficjalnie :-). Chyba, że się odezwie ktoś z tym pismem bez rejestracji.

W wiadomości z UKE pogrubiłem 31 października - czas na przeniesienie numeru. Jeżeli faktycznie mieli "awarię" billingu, to to wszystko mogło działać jeszcze do tej daty z sukcesywnie wyłączanymi kartami. Pytającego skasowali jednak za do 30 września i pewnie tak kasować będą pozostałych. Swoją drogą, jak Witek zauważył, ta "awaria" jest dobra. Jak ja nie zapłacę rachunku za energię, czy internet i mi je w końcu odetną, to też mam "awarię"? Chyba głowy...

[ Dodano: 2012-12-30, 00:11 ]
Mhm, tak już kończąc i klikając po stronie UKE... EFFORTEL Polska Sp.z o.o. ma ten sam adres (z lokalem włącznie) co InItTec
http://www.uke.gov.pl/marta/resultRptDe ... =1&id=6337

Al. Komisji Edukacji Narodowej 46 lok. U4, Warszawa 02-797 Warszawa
Z regulaminu Mova
“CP Telecom spółka zograniczoną odpowiedzialnością”, z siedzibą w Warszawie, przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 46 lok. U4, 02-797
Adres ten sam po zmianie nazwy (w KRS).

[ Dodano: 2012-12-30, 00:13 ]
ms93 pisze:Tak w ogóle, to strona FreeM i regulaminy tam dostępne twierdzą, że operatorem jest CP Telecom, a nie InItTec. Nie ma tam żadnej informacji o zmianie nazwy firmy czy zmianie dostawcy usług, więc to tylko pogarsza ich sytuację - użytkowników obowiązują dokumenty ze strony operatora, więc wiązała ich umowa z CP Telecom, a nie InItTec.
Moim zdaniem liczy się ciągłość w KRS, a nie nazwa.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604408  autor: mth90
 30 gru 2012, 00:40
"InitTec Sp. z o. o. (dalej "Inittec"), działając, jako przedsiębiorcą telekomunikacyjnym typu MVNO,który świadczy usługi telek. w opraciu o sieć telekom. należącą do POLKOMTEL S.A. (dalej: "POLKOMTEL").
7 maja 2012 roku Polkomtel zmienił formę prawną i jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Jeśli chce się wypaść poważnie warto zwracać uwagę na takie "szczegóły".

 #604419  autor: Ruben
 30 gru 2012, 06:45
Jako osoby, które trochę w branży telko "siedzą" bardziej niż tzw. przeciętny Kowalski możemy się domyślać w jakim celu były wykonywane połączenia. Jednak autor nie oczekuje w tym momencie pouczeń, bo najlepszą nauczką na przyszłość będzie właśnie ta sytuacja. Postarajmy się pomóc tym bardziej, że sytuacja może dotyczyć większej liczby forumowiczów. Jestem przekonany, że jeżeli Redaktor Naczelny zainteresował się sprawą, to na pewno sprawę zbada profesjonalnie. Ja postaram się przedstawić swój punkt widzenia na podstawie przedstawionych faktów, abstrahując od tego, czy autor powinien mieć świadomość, czy nie, że dzwoni na debecie. ;)
Do rzeczy. Oto fakty:
Na skutek awarii systemu bilingowego (powstałej w skutek wypowiedzenia umowy o świadczenie usług bilingowych przez kontrahenta Inittec - belgijską spółkę Effortel), przez pewien okres abonenci korzystali z usług bezpłatnie (tj. korzystanie z usług nie powodowało zmniejszenia ilości środków, zgromadzonych na indywidualnych kontach abonentów). Awaria systemu bilingowego spowodowała również, że Inittec nie był świadomy bezpłatnego korzystania z usług przez abonentów".
Awaria na skutek wypowiedzenia umowy. - Dobre :D
Operator telekomunikacyjny świadczący profesjonalnie usługi przez wiele lat powinien a nawet musiał wiedzieć, że wypowiedzenie umowy firmie świadczącej usługi bilingowe będzie skutkowało co najmniej nieprawidłowym działaniem lub całkowitym nie działaniem systemu bilingowego. Zupełnie niemożliwym jest aby przez 2 tygodnie operator nie dostrzegł tego faktu. Z ogólnie dostępnych informacji na forum można było dowiedzieć się, że abonenci (szczęściarze, którym udało się dodzwonić, w tym ja) zgłaszali ten fakt do BOK operatora. Mimo tego nie było oficjalnego komunikatu informującego o "awarii" systemu bilingowego.
Zatem operator wypowiadając umowę podmiotowi świadczącemu usługi bilingowe w trakcie trwania umów ze swoimi abonentami i świadczenia im usług w systemie przedpłaconym narażał ich świadomie na brak kontroli kosztów, która to kontrola wynika już z definicji usługi przedpłaconej.
W związku z powyższym próba wymagania zapłaty w obecnej chwili za usługi, których taryfikacji operator świadomie nie świadczył jest w mojej ocenie próbą bezpodstawnego wzbogacenia ze strony operatora.
Powołują się na art. 405 KC, czyli bezpodstawne wzbogacenie.
Bezpodstawne wzbogacenie jest jednym ze źródeł odpowiedzialności cywilnej; w myśl art. 405 KC fakt uzyskania korzyści majątkowej w sposób prawnie nieuzasadniony rodzi zobowiązanie, które nazwać można zobowiązaniem z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia.
Przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu stosuje się w szczególności do świadczenia nienależnego (art. 410 § 1 KC). W tym przypadku wzbogacony – w następstwie działania zubożonego podjętego przez niego w celu wykonania określonego zobowiązania – uzyskuje korzyść, która w rzeczywistości, jako świadczenie, mu się nie należy. W myśl art. 410 § 2 KC, zubożony może żądać zwrotu nienależnego świadczenia.
Kodeks cywilny w art. 411 wymienia jednak wyjątki, kiedy to bezpodstawnie uzyskana korzyść w postaci nienależnego świadczenia nie podlega zwrotowi. Po pierwsze, nie można żądać zwrotu świadczenia, jeżeli spełniający świadczenie wiedział, że nie był do świadczenia zobowiązany (a jego wiedza dotyczyła stanu faktycznego, który uzasadnia brak obowiązku świadczenia, lub stanu prawnego, w świetle którego brak jest takiego obowiązku).
Jednakże mimo świadomości braku obowiązku świadczenia, wzbogacenie podlega zwrotowi, gdy spełnienie świadczenia nastąpiło z zastrzeżeniem zwrotu albo w celu uniknięcia przymusu lub w wykonaniu nieważnej czynności prawnej (art. 411 pkt 1 KC).

Gdyby jednak spełnione zostały przesłanki roszczenia o zwrot bezpodstawnego wzbogacenia, to:
wzbogacony jest zobowiązany zwrócić zubożonemu uzyskaną korzyść majątkową. W myśl art. 405 KC, wzbogacony obowiązany jest do wydania korzyści w naturze, a gdyby to nie było możliwe, do zwrotu jej wartości (zwrotu określonej kwoty pieniężnej).
ale mamy też zapis:
W myśl art. 409 KC, obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten, kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest już wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając ją, powinien był liczyć się z obowiązkiem zwrotu. Kodeks cywilny stoi zatem na stanowisku, że roszczenie z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia jest w zasadzie ograniczone do aktualnego przedmiotu wzbogacenia w chwili żądania zwrotu.
Niemożliwym jest, że operator rezygnując z usług bilingowych nie ma świadomości, że biling nie działa przez 2 tygodnie i nie informuje o tym abonentów.W mojej skromnej opinii żądania są bezpodstawne. Operator świadomie narażając abonentów na brak możliwości kontrolowania stanu środków na koncie w systemie pre-paid i teraz wymagając płatności za usługi, naraża abonentów na straty majątkowe.
Odnośnie cennika to w Carrefour Mova stawka była 25gr/min, do Play 49gr.
Kancelaria Prawna ma płacone za usługi i zawsze spróbują znaleźć interpretację i paragraf żeby zleceniodawca wiedział, za co płaci. Taki zawód ;)
Dobrze byłoby uzyskać informację na temat faktycznej skali tego zjawiska.

 #604435  autor: jacjac
 30 gru 2012, 09:31
Ruben, tylko jedno: to effortel im wypowiedział, a nie oni effortelowi - co nie zmienia faktu, że o sytuacji wiedzieli, a nie że spadła na nich jak grom z jasnego nieba po 2 tygodniach.

 #604438  autor: Ruben
 30 gru 2012, 10:09
jacjac, widać nie zrozumiałem dobrze. Nie mniej jednak, tak jak zauważyłeś jeżeli nie płacili za usługi, to należało się spodziewać, że Effortel przestanie świadczyć bezpłatne usługi na ich rzecz. Chyba, że też mieli umowę w systemie przedplaconym :) Powinni poinformować o "awarii".
  • Strona 3 z 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14