Moi drodzy w dniu dzisiejszym złozyłem reklamację na te minuty na ten nr tel o którym mowa , Konsultant odpisał mi iż system jest naprawiony ,nie widzi wysyłania smsöw pod nr tel 4949 koniec , zadzwoniłem na nr tel 799599999 ponowniłem zgłoszenię od razu , zgłoszenie rozpatrywane i zarządałem kontaktu tel po czy , konsultant na ponowne zgłoszenie napisał tak jest dobrze i tyle , ja wziołem tel , znów dzwonię proszę o naprawienie systemu ponieważ , posiadam więcej nr jak jeden a widzę iż na tym nr tel mam problemy z wysyłaniem smsów , no i zaszwoniła P.Konsultantka i mówi iż ona nie może nic z tym zrobić , wiedzą iż takie błędy się zdażają i wogóle , no i , będzie trzeba aktywować pakiety poprzez infolinie , ja jej mówię iż proszę o wyczyszczenie bilingów ,nie ponieważ muszę przechowywać 24 mc , ja jej mówię iż z tego tel nie wysyłam smsów tylko dzwonię , NIE , i tyle nie będę się kłócił sobie myślę bo ..rozmowa nagrywana
Ps . Babcia minuty mi nie przepadły ponieważ aktywował mi Konsultant po przez czat ale ta infolinia fakt mobile to tragedia
Nie wiem będę musiał na jednym z nr dzwonić na infolinię z proźbą o aktywację pakietu na dany ,pakiet czy to minuty,mb,smsy , może trzeba odczekać 7 dni nie wysyłac smsó, dzwonić z proźbą o aktywację pakietu na dany nr tel ?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 11:16 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.