DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1167434  autor: jazzzy
 03 mar 2024, 15:00
coś im dzisiaj padło że pod 727-700-700 nie idzie się dodzwonić czy też to normalne w niedzielę ? aktywowałem online wifi calling ale telefon tego nie rozpoznaje i nie da się skorzystać
 #1171418  autor: amigo007
 15 maja 2024, 23:47
Ostatnio ta sieć przyprawiła mnie prawie o zawał. Po doładowaniu za mniej niż 10zł, dają wg. swoich informacji/ swojego cennika 180 dni na rozmowy wychodzące i 365dni na rozmowy przychodzące. Prepaid działa na sieci Plus. Stan i ważność konta sprawdzamy pod *100#. Tam jest tylko data ważności rozmów wychodzących. Dopytałem w supporcie, i zapewnili mnie że przychodzące są na rok. Numer jest podpięty do mało używanego konta bankowego (i sam numer jest unikalny, lepszy układ liczb niż ich "złote" numery do kupienia po 200zł). Po kilku dniach od utraty rozmów wychodzących włączam drugi telefon. I o zgrozo, numer wyłączony. Nie loguje się do sieci. Na szczęście po natychmiastowym zgłoszeniu technicznym na infolini, numer został przywrócony do sieci. Także taka przestroga, trzeba wieżyć temu co widzimy pod *100#. Te ich 180/365 dni to nie prawda. Numer wyłączają natychmiast po utracie ważności na rozmowy wychodzące. Także uważajcie.
 #1171419  autor: KC-KARLOS
 15 maja 2024, 23:51
amigo007: dzięki za ostrzeżenie. Poleciłbym ostrzec szczególnie przy doładowaniu od 10 zł czy 5 zł w sieci KLUCZ Mobile (też wirtualny Plusa) - tam po doładowaniu jest 365/365 czyli tyle samo wychodzących i przychodzących. Jeśli komuś zależy na odbieraniu połączeń, warto jednak kupić kartę prosto od Plusa - tam liczymy 720 dób od daty i godziny utraty wychodzących podanych pod *100#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171426  autor: amigo007
 16 maja 2024, 08:45
Spoko KC-Karlos (Chyba zmieniłeś ksywke, wcześniej wydaje mi się było ciut inaczej. Nawet zastanawiałem się, co to za nowy ekspert 😀). Ale taka rzecz, która mnie spotkała nie powinna mieć absolutnie miejsca. Skoro sami na swojej stronie i w CENNIKU mają wyraźnie napisane, doładowanie poniżej 10zł 180 dni wychodzące i 365 dni przychodzące. To tak powinno być. Dobrze że zgłosiłem się z tym do nich po około 4 dniach od utraty wychodzących. Domyślam się, że zapewne po 30 dniach mój numer byłby już nie do odzyskania. Ale nierozumiem, jak można nie respektować własnego cennika. To niedopuszczalne. Jak widać sieci mvno w Polsce, mają przeważnie niski poziom. Płacisz mniej niż w dużych sieciach, ale trzeba się liczyć z niewiedzą supportu. A jak w moim przypadku nawet błędnym opisaniem istotnych szczegółów taryfy.
 #1171427  autor: KC-KARLOS
 16 maja 2024, 08:52
amigo007: zmieniłem tylko nazwę, reszta jest ta sama :D
No niestety, MVNO są głównie niskokosztowe, Plus ma tak bogate portfolio operatorów wirtualnych, że pozwala sobie na elastyczne dopasowanie do swoich klientów. Dodatkowo Lajt skupia się na abonamencie, bo z niego ma zyski, prepaida mają dość słabego, to nadrabiają ważnością konta czy doładowaniami od 1 zł, gdy inni wymagają minimum 5 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171481  autor: amigo007
 16 maja 2024, 21:56
Mnie właśnie Lajt skusił abonamentem. Pamiętam była promocja bodajże abonament z umową na rok , opłata miesięczna 10zł no limity + 10gb internetu. Dzisiaj widzę mają to tylko przez 3 miesiące, później opłata to już 20zł. Skusiłem się, przeniosłem numer do tego abonamentu. Po czym jednak się rozmyśliłem, skorzystałem z 14 dniowego prawa do rozwiązania umowy. I tak numer znalazł się w ofercie na kartę. Niemiłym akcentem, była wystawiona mi jakaś faktura. Którą później anulowali. Plusem była za to 2 roczna ważność konta (nie wiem z jakiego powodu), którą dostałem na połączenia wychodzące po znalezieniu się w ofercie na kartę. Pzdr.
 #1171494  autor: KC-KARLOS
 17 maja 2024, 09:49
amigo007: ten abonament mało opłacalny się teraz zrobił przy najnowszej ofercie na kartę w nju, szczególnie gdy Lajt pozwala na zasięg Orange.
A ta dwuletnia ważność to ciekawostka, nie trzeba pamiętać o doładowaniu - tylko ponownie - wychodzące mają tą samą ważność do przychodzące - to nie jest czysty Plus niestety.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1171580  autor: amigo007
 18 maja 2024, 17:56
Dwuletnią ważność konta (ponad 2 lata temu), to pewnie dostałem przypadkowo. Co do dostępności sieci orange, to jest to chyba tylko dla nowo przenoszących numer do abonamentu. Lub dla wybierających nowy numer w abonamencie. Teraz zauważyłem, że doliczają sobie aż 35zł za aktywację numeru w sieci, doliczane do pierwszej faktury. Jak ja przenosiłem numer, to aktywacja była za 0zł.
Natomiast co do wyboru zasięgu, to jak zamawiamy nowy starter pre-paid sieci się nie wybiera (pewnie jest plus). Ja w karcie nie mogę się zalogować do orange. Co do ważności konta, to jak się już wie że konto jest ważne tyle ile wychodzące to spoko. Bo tak jak mówiłes, to jedyna sieć w której można doładować od 1zł. Więc 180 dni za 1zł jest już ok 😀 Tylko trzeba wiedzieć, że te ich deklarowane 180/365 dni (z cennika!), nie jest prawdą. U mnie przy reklamacji tłumaczyli się, że to niby błąd. Za to wydłużyli mi konto w ramach "rekompensaty" o rok, więc już całkiem spoko. Więc przekonać się czy to był na pewno błąd, to się szybko nie przekonam.. Ale raczej to nie błąd, bo jedyną ważność konta jaką widzimy to ta pod *100#..
 #1171617  autor: amigo007
 19 maja 2024, 09:55
Tak się właśnie domyśliłem. Zasięg orange, jest do wyboru tylko dla nowych klientów Lajt abonament/ lub dla przenoszących numer do abonamentu Lajt. W prepaid jest zasięg i oferta (utworzona przez Lajtmobile), tylko na sieci Plus.
 #1174120  autor: wiertolot
 29 cze 2024, 06:49
Moim zdaniem ten zasięg Orange też powinien być dostępny w prepaid, a zamian do wyboru z zasięgiem Plus do w każdej chwili dla każdego, np. dzwoniąc na infolinia lub wniosek pisemny internetowy e-mail, wyłączają zasięg Plus, włączają zasięg Orange w ciągu 24 godziny i na odwrót też jak ktoś chce.
Żeby nie wydzwaniali i nie zmieniali tego za często powinno to być ograniczone w prepaid do raz na pół roku lub rok, w abonament częściej, ale też tylko max. dajmy 3 razy na czas jednej umowy dla jednego numeru.
 #1174133  autor: Remington
 29 cze 2024, 10:35
Jesteś w błędzie. To jest umowa MVNO miedzy operatorami, czyli Telestrada kupuje osobno usługi od Plusa i ma je na kartach SIM, które od niego dostaje. Tak samo od Orange dostaje inne karty SIM do korzystania z ich sieci. Nie dałoby się korzystać z Plusa mając kartę od Orange ani na odwrót.
 #1174136  autor: wiertolot
 29 cze 2024, 11:29
@Remington,
Aha, czyli tak nie da rozumiem. Musi być na jednym tylko od początku, a potem żeby zmienić trzeba by było cała karta SIM wymieniać.
Dobrze, ale w prepaid też powinna być możliwość dajmy korzystania z Orange i jak ktoś chce takowy nowy starter z Orange od razu.
A to widać brak takowe ogólnie z Orange na razie. Bo próbowałem tam zamówić starter prepaid to wszystkie wynika tylko z Plus, a z Orange nie ma i nie da tam wcale Orange ustawić przy zamówienie na karta.
Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
 #1174140  autor: Remington
 29 cze 2024, 12:34
Orange chyba w ogóle nie oferuje MVNO jako prepaid, choć mogę się mylić.

Oferta Lajt oparta o różnych operatorów jest pierwszą taką na polskim rynku (za granicą np. w Niemczech takich ofert jest wiele i to od lat), więc pewnie badają w ten sposób rynek i efektywność takiego modelu. Jeśli się sprawdzi, to może kiedyś rozszerzą go o prepaid.
 #1174147  autor: wiertolot
 29 cze 2024, 14:41
Orange oferuje przecież oferty prepaid, ale tylko na własne potrzeby jak dajmy Orange na karta lub nju mobile. Dostarcza też do lokalnych sieci kablowych, światłowodowych usługi komórkowe dajmy jak np. KOBA. Play przecież też korzysta z Orange i tu właśnie Play nie potrzebuje inne karty SIM tylko wszystko jest na tych samych.
Więc tu by była kwestia tylko dostarczenia odpowiednich starterów do Lajt Mobile lub udostępnienie nadajników Orange również dla kart Lajt Mobile. Wtedy jak pisałem wcześniej byłaby możliwość zmiany telefonicznie zasięgu Plus na Orange na tych samych kartach SIM lub było by to automatycznie załączone i użytkownik sam by zmieniał ten zasięg w telefonie na jaki chce. Wybrałby Orange to miałby Orange, wybrałby Plus miałby Plus. U mnie nie wcale żadnego zasięgu Plus do tej pory, podobnie jak Play macierzystego. Temu ten zasięg Orange potrzebny jest.
 #1174149  autor: Remington
 29 cze 2024, 15:02
Aby dla kart Lajta dostarczonych przez Plusa był dostęp do nadajników Orange, to Plus musiałby być dogadany z Orange i mu za to płacić (oraz drożej liczyć za to jeszcze Lajtowi). I na odwrót gdyby karty Lajta od Orange miały móc zalogować się do nadajników Plusie. Można to włożyć między bajki.

P.S. roaming - zacznij wreszcie pisać poprawnie, w tym wyrazie nie ma żadnego Romana 🤣
 #1174175  autor: wiertolot
 29 cze 2024, 23:14
To Orange powinien udostępnić lajt mobile swoje prepaid i karty SIM i w lajt mobile powinny być dwa rodzaje starterów lajt mobile dajmy jedne z napisem Plus, drugie z napisem Orange i tylko z danym zasięgiem danej sieci, jak nie da inaczej i jak pisałem powyżej zrobić tego na jednych jak jest dajmy w Play.
 #1174179  autor: Window
 30 cze 2024, 00:38
@wiertolot Nie jest wiadome czy Orange ma ofertę na prepaid dla mvno? Nie potrzeba loga aby rozpoznać czy to karta plusa czy orange wystarczy zobaczyć numer karty zazwyczaj karta plusa ma usunięty początek czyli nr 894801 i ma nadrukowany skrócony numer karty, a Orange ma początek numeru karty taki 894803 i jest on tak nadrukowany na karcie.
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8