DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 56 z 125
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 125
 #1115844  autor: Xavi
 02 maja 2021, 11:15
Czy jest taka możliwość, jeśli tak to w jaki sposób to zrobić aby otrzymywać powiadomienia o próbie połączenia a nie były wysyłane do osoby która dzwoniła info o dostępności?
Czy vowifi i volte trzeba jakoś aktywować dodatkowo? Chociaż w sumie to szczerze wątpie aby te usługi działały na Oneplusach.
 #1115923  autor: KC-KARLOS
 03 maja 2021, 11:44
Xavi: usługę "Zadzwoń teraz" (wysyłanie i odbieranie powiadomień) możesz wyłączyć na czacie u konsultanta na swoim numerze. Sprawdź na numerze rozmówcy, czy również wspiera tą usługę w Orange - jeśli ma numer z innej sieci, to nic z tym nie zrobimy, gdyż powiadomienia działają tylko w ramach połączeń wewnątrzsieciowych.
Ciekawostka: powiadomienia "Zadzwoń teraz" działają nawet gdy mamy dodatkową kartę SIM, w porównaniu do braku powiadomień o nieodebranych połączeń, gdy główna karta nie miała zasięgu.
VoWiFi i VoLTE nie trzeba dodatkowo aktywować po stronie sieci. Tym zajmujesz się już w ustawieniach telefonu. Upewnij się, czy model telefonu wspiera te usługi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116042  autor: Remington
 05 maja 2021, 11:35
Miałem nieużywaną umowę do wypowiedzenia, to zdecydowałem się na przeniesienie numeru do Flexa na 3 mies. po 1 zł. Datę przenosin mam wyznaczoną na 31 maja. Czyli jest 31 maja rano, numer przeniesiony i w którym momencie trzeba podać nr karty do pobierania opłat?
 #1116044  autor: KC-KARLOS
 05 maja 2021, 11:52
Remington: Opłata za aktywację pierwszego planu zostanie pobrana, gdy zlecisz jego włączenie. Robisz to przy podaniu numeru karty płatniczej, jeśli masz swój jedyny numer na koncie. Kartę podpinasz dzień przed aktywacją Flexa (apka Cię o tym powiadomi). Na godzinę przed włączeniem karty Flex, czyli 30 maja przed północą, pobiorą z karty opłatę. Aktywacja karty nastąpi 31 maja po godzinie 0:00. Aktywacja pierwszego planu ustali moment odnowienia kolejnego planu na następny miesiąc rozliczeniowy. Przykładowo mój Plan we Flexie odnawia się każdego 1go dnia miesiąca kalendarzowego o godz 0:20.

Inaczej dzieje się przy przenoszeniu numeru do Grupy Flex Rodzina, gdyż opłata jest pobierana z podpiętej karty płatniczej, dopiero przy aktywacji planu w aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116054  autor: iphoneski
 05 maja 2021, 14:06
Plan kupujesz na miesiąc, więc bez znaczenia jak długi jest miesiąc plan opłacasz konkretnego dnia miesiąca. Co do spóźnienia się to (chyba) domyślnie jak w Flex - pół roku trzymają ci numer a jak nic z nim nie zrobisz to przepada.
 #1116062  autor: KC-KARLOS
 05 maja 2021, 15:41
mikkel: pamiętaj, iż Orange Flex jest dostępny dla osób, które prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą. Profil z klienta indywidualnego na Flex Firmę i odwrotnie możesz zmieniać raz na miesiąc rozliczeniowy.

Remington: plan odnawia się zawsze tego samego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym po raz pierwszy został on aktywowany, jeśli zachowasz ciągłość działania usług. Inaczej masz zawieszenie usług wychodzących i przychodzących max do pół roku.
Uważaj: jeśli wiesz, że nie odnowisz planu na danym numerze, zalecam logować się do aplikacji poprzez adres e-mail lub poprzez np. Facebooka, gdyż logowanie poprzez kod SMS, w czasie zawieszonych usług, nie będzie możliwe. Sporo takich przypadków czytałem na dedykowanych dwóch grupach na FB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116260  autor: gjon
 09 maja 2021, 15:45
Proszę o podpowiedź, jak to najrozsądniej rozegrać.

Mam 5 numerów w pakiecie rodzinnym w Play i chciałbym to całe towarzystwo przenieść do Orange Flex oraz zarządzać nimi na jednym wspólnym koncie (uzupełnię, że 3 numery muszą ze mną zostać, dwa pozostałe to młodszych dzieciaków, więc mogę je ewentualnie zmienić).

Problem w tym, że wg pomocy OF muszę je przenosić i aktywować po kolei (z założeniem miesięcznego okresu wypowiedzenia dla każdego osobno), co daje kilkumiesięczną obsuwę na cały proces. Da się to załatwić jakoś inaczej?

Konsultant zasugerował wizytę w salonie Orange i na miejscu przepięcie wszystkich numerów jednocześnie najpierw do podstawowej oferty na kartę, a potem od razu zmianę oferty na Flex - to rzeczywiście zadziała, czy raczej powinienem się czegoś obawiać?
 #1116286  autor: maniek357
 10 maja 2021, 12:01
Kody promocyjne z okazji 2. urodzin Flexa:
- TORT (darmowe 20 GB na 30 dni)
- URODZINY2 (darmowy video pass na 30 dni).

Kody ważne do końca tygodnia. Info z Instagrama Orange Flex.
 #1116302  autor: KC-KARLOS
 10 maja 2021, 19:55
Fajne: kto posiada już wykupione Passy, w opcji jednorazowej (nieodnawialnej co miesiąc) i włączy te darmowe, ich ważność przedłuży się o te dodatkowe 30 dni (kumulacja ważności). Niedawno dokupiłem kolejny miesiąc Video Pass za 10 zł, a tu teraz jest jako bonus za darmo, powodując, że ważność usługi u mnie to 07.08.2021 (już 3 miesiące do przodu).
Info dla tych, co mają Promo GB: 20GB wchodzi na to saldo i jeśli jest ono ważne dłużej niż te 30 dni, ich ważność nie zmieni się. W innym wypadku ratujemy te gigabajty na kolejne 30 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1116312  autor: iphoneski
 11 maja 2021, 07:23
Właściwie te kody dały mi nielimitowany internet w telefonie i tablecie na miesiąc. Bo na co wykorzystujemy internet w komórce? Na sociale (darmowe), muzykę ;darmowa), video (darmowe) a na resztę starczy spokojnie te darmowe 20GB. W takich sytuacjach brakuje bardzo opcji kumulacji gigabajtów z planu, bo praktycznie cały pakiet przepadnie.
 #1116332  autor: f0ku5
 11 maja 2021, 22:12
OK, oficjalnie jutro składam wniosek o przeniesienie do T-Mobile (nie ma chyba żadnej innej lepszej alternatywy), mam dosyć tej pseudosieci i pseudoaplikacji, jaką jest Flex.
Po zmianie na S21 Ultra chciałem sobie wziąć eSIM'a. W aplikacji brak możliwości wyboru wymiany na eSIM. Spytałem jakiś czas temu na chacie o co chodzi to mi odpowiedzieli, że to wina Samsunga i oni o tym wiedzą i pracują nad rozwiązaniem. Problem tylko w tym, że Samsung o niczym nie wiedział i zrzucał winę na Orange.
Dziś pojawiła się nowa aktualizacja Flexa na Androida (changelog jak zwykle o niczym, jakieś pierdoły kosmetyczne), ale ni z tego ni z owego wróciła możliwość wymiany na eSIM. Pomyślałem, że skorzystam...
Fizyczna karta zdeaktywowana, a eSIM nie działa. Nie dodaje się nawet do ustawień telefonu. Zostałem bez swojego prywatnego numeru co najmniej do jutra, aż pójdę do salonu po kolejną fizyczną kartę SIM.

Dziękuję, ja wysiadam. Nie wiem kto jest targetem Flexa, ale ta oferta jest chyba tworzona i obsługiwana przez jakąś gimbazę. Za stary już jestem na coś takiego.
 #1116336  autor: spotify
 11 maja 2021, 23:53
f0ku5 pisze:
11 maja 2021, 22:12
Dziękuję, ja wysiadam. Nie wiem kto jest targetem Flexa, ale ta oferta jest chyba tworzona i obsługiwana przez jakąś gimbazę. Za stary już jestem na coś takiego.
Mnie też czasami wkurza, bo coś się tam wyloguje z apki, czasami przywiesi net czy zerwie rozmowę.
Ale - mam umowę bezterminową, wszystko mam w apce i robię co chce za 25zł!! Przecież to jak za darmo, więc przymykam oko na pewne niedogodności :wink:

Natomiast co do TMobile GO - kusi ale zawsze trzeba pamiętać, że to TM (który w kazdej chwili gdzieś przyłoi jakiś kosztem) i stoi za nimi ten ich system informatyczny....
Poczekam z rok, zobaczę jak to działa (w komentarzach tutaj na pewno) i można zdecydować ;)
 #1116339  autor: Mattia Ferrari
 12 maja 2021, 08:34
Panowie, co do Flexa, to oferta jest bardzo zacna i dość bogata jak na nasz kraj. I nie w tym jest problem.

Kilka razy już pisałem, że Flex to dalej Orange, a Orange to jeszcze dawne TP, zwłaszcza niektóre systemy. Ciągle na przykład mam usługi stacjonarne i mobilne rozdzielone w aplikacji, a to wina tego, że praktycznie każda z usług stoi na innym systemie. Tak jak obiecywali VoWiFi z obsługą SMS, tak jest to jak Yeti. Tak samo Magenta - problemem są decydenci i wyciskanie każdego grosza z obecnych systemów zamiast je unifikować i ciąć koszty obsługi IT i samego klienta. Dlatego są takie przeboje jak Heyah 01 i Orange Flex, które miały być rewolucyjne, a są, co najwyżej, ewolucyjne. Osobiście mam jeszcze Flex, ale za kilka dni uciekam, nawet eSIM mnie nie zatrzyma, chociaż pomaga. VoWiFi nie działa, rwie połączenie i słaba jakość głosu, a Internet mam światłowodowy i konfig nie przeszkadza.

Osobiście najlepsze doświadczenia mam z Play jeśli chodzi o systemy - po za Play NEXT, tam potrafi być problem z dodaniem karty SIM przez aplikację, po za tym wszystko jak należy. Plusa, z wielu względów, nie dotykam. Po za tym to nie wiem czy tylko ja tak mam, ale tam, gdzie Play ma "jedną kreskę" zasięgu 4G, to Internet jest używalny, natomiast ta sama sytuacja z Orange i jest już znacznie gorzej i schodzimy do 3G.

Dziękuję za uwagę :mrgreen:
 #1116343  autor: iphoneski
 12 maja 2021, 09:15
U mnie też są tam jakieś niedogodności w tej ich aplikacji, No ale właśnie - 30 zł na sieci N za wszystko, w cenie dodatkowa karta i jeszcze dają bonusy (darmowy Empik, darmowa Wyborcza, o darmowych pakietach neta nawet nie wspominam), więc ciężko tak pójść gdzie indziej i płacić więcej za to samo. Co innego gdyby był problem z jakością usług telekomunikacyjnych - wtedy już dawno by mnie tu nie było, ale akurat w tej kwestii wszystko działa poprawnie. Jedyny mankament to te szybsze zrzuty w 3G podczas gdy Play dawał LTE, ale to rozwiązałem sobie właśnie wymuszeniem LTE na tej dodatkowej karcie i problemu już nie mam.
 #1116358  autor: f0ku5
 12 maja 2021, 15:22
Ja absolutnie zgadzam się z Wami na temat tego, że Flex to obecnie najlepsza oferta na rynku. Długo zaciskałem zęby, starałem się żyć z wadliwie działającymi usługami. Ale to, że wczoraj straciłem numer na paręnaście godzin, bo Flex nie ogarnia eSIM'a na Androidzie to porażka. Ja jeśli czegoś nie ogarniam to się za to nie zabieram.
Przykro mi to stwierdzić, ale dobra oferta to nie wszystko. Dzisiaj od północy będę w T-M Go. Zobaczymy jak to będzie.
  • Strona 56 z 125
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 125
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 125