DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #841685  autor: fundi8
 22 gru 2015, 22:25
Witam potrzebuję jakiejś rady jak walczyć z serwisem.Więc tak po aktualizacji systemu telefonu LG G2 mini zaczęły się problemy.Telefon zaczął się wieszać,wyłączały się same aplikacje.Po oddaniu do punktu T-Mobile (z tej sieci brałem telefon) w celu naprawy telefonu,po tygodniu dzwoni Pani z t-mobile że telefon ma uszkodzoną płyte główną i konieczna jest wymiana wtedy mi powiedziano 140zł.Odmówiłem naprawy i następnego dnia zadzwoniono że telefon jest do odbioru,gdy zjawiłem się pokazano mi dokument gdzie kwota naprawy to 350zł,a płytę główną sam uszkodziłem rzekomo rootowaniem systemu (oczywiście nic takiego nie miało miejsca,nic nie robiłem z telefonem) i gwarancję anulowano.Odwołałem się od decyzji serwisu.Może mieliście taką sytuację albo wiecie co zrobić jak się bronić bo czuję się oszukany.