DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Motorola i Lenovo oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Motorola i Lenovo oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #200281  autor: adiq1033
 08 lip 2007, 09:50
Witam. Znudziły mnie standardowe motywy w mojej Motoroli U6, szukam czegoś nowego, niestety nie mogę nic znaleść. Przeglądałem mobile9.com, nie ma tam kategorii o wyżej wspomnianym telefonie. Może cos na to poradzicie ?

#200303  autor: Forest
 08 lip 2007, 11:40
TUTAJ masz pare themesów na Motorole. Jednak ich instalacja chyba nie jest prosta, masz tam opis, ale po angielsku.

HTC U12+ Black + Goodram 64GB USH-I U3 95/90MB

#201339  autor: adiq1033
 11 lip 2007, 13:18
body, punkcik dla Ciebie.

Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć ten tekst ?
1) Download P2K Commander (make sure the archive has the p2kdrivers folder). Unzip and run P2KCommander .
2) Point your Device Manager to the p2kdrivers folder and install the Motorola MCU Data logger, etc... devices.
3) If your skin folder has a 'install_yourskin.p2kc' file, just click it and P2KCommander will install the skin.
4) If the install.p2kc file is missing read below:
- Open P2KTools

- Plug Your Phone on the Cable
* On E398, V635 I sugest take the TransFlash off

- When the status apear 'Connected'

- Hit 'Refresh' to get the file list.

- Select the folder 'Skins'

- Right Click on the folder 'Skins' Will apear a sub-menu
Select the option 'Create Folder'

- Put the Name of the Skin, must be the same name of the '*.ski' File!

- Hit 'Refresh' to get the new file list.

- Select the new folder that was cereated. (The one that contain the same name of the *.ski)

- Hit 'Upload' to upload the skin files to the phone.

- Select all the files with *.DAT and *.Ski Extension

- Hit 'Open' to Upload

- Wait a Minute while P2KTools Send the files to your phone.

- Select the folder 'Picture'

- Hit 'Upload'

- Select the wallpaper and Screen Saver of the skin

- Hit 'Open' to Upload

- Wait a Minute while P2KTools Send the files to your phone.

Done it, restart your phone and check out your new skin..

#201349  autor: orB
 11 lip 2007, 14:00
A do FAQ zajrzeć nie łaska? Tam jest opis wgrywania skinów :evil: ;-)

#203835  autor: fortel
 18 lip 2007, 22:54
Jak to na mobile9.com-adig-nie mogles znalezc motywow?Trzeba wejsc na Phones,wybrac Pebl,kliknac na niego i z prawej strony-themes.Ot i cala filozofia. :lol:

#204606  autor: Forest
 21 lip 2007, 16:02
Jak to na mobile9.com-adig-nie mogles znalezc motywow?Trzeba wejsc na Phones,wybrac Pebl,kliknac na niego i z prawej strony-themes.Ot i cala filozofia. :lol:
To nie są themesy na Młotkorole PEBL...

#204633  autor: fortel
 21 lip 2007, 17:54
Pisze jak byk:Motorola pebl - Themes?Moze zacznij tak:Downlads-Themes-Mobile themes-motorola skins?Sa tez do wyboru od E398,MPX220,MPX200,V3-moze od ktorejs beda pasowaly? :?:

#204636  autor: Forest
 21 lip 2007, 18:07
fortel pisze:Pisze jak byk:Motorola pebl - Themes?
Ale to nie są themesy pod tą Motorole :!: :!: :!: Po kliknięciu pokazują się motywy pod Nokie i inne...
Tak naprawdę w tej motce nie idzie zmieniac motywów, tylko ktoś wykombinował, jakiś sposób jak podałem w linku powyżej...