Co prawda ustawienia są do S88 ale możesz spróbować może akurat zadziałają :
Znalazłem na jednym forum ustawienia MMS i WAP dla sieci HEYAH. Nie posiadam takiej karty, więc nie jestem w stanie zweryfikować czy bedą one działać. Sprawdzie i napiszcie czy ustawienia są właściwe - jak nie usuwam post.
""Konfiguracja MMS. "
Wchodzimy w menu Services [Uslugi] - NAP Settings [Ustawienia NAP]
Wybieramy Option [Opcja] - Add [Dodaj] Wybieramy GPRS NAP
Wypelniamy:
NAP Name [Nazwa NAP]: Heyah MMS
APN: heyahmms
User Name [Nazwa uzytkownika]: heyah
Password [Haslo]: heyah
Klikamy lewym przyciskiem na Save [Zapisz] i dalej Back [Wstecz]
Wchodzimy w WAP Service [Usluga WAP] - WAP Settings [Ustawienia WAP]
Wybieramy Option [Opcja] - Add Profile [Dodaj profil]
Edytujemy po kolei: Profile Name [Nazwa Profilu]: Heyah MMS
Homepage [Strona domowa]: <
http://mms.heyah.pl/servlets/mms>
IP Address [Adres IP]: 213.158.194.057 Port: 9201 NAP: first NAP [pierwszy NAP]: wybieramy Heyah MMS Second NAP [drugi NAP]:
wybieramy Heyah MMS Wybieramy Back [Wstecz] - Save [Zapis] Z glównego menu wchodzimy w Messages [Wiadomosci] - MMS - Settings [Ustawienia] -Server Info [Info serwera] i wybieramy Heyah MMS Konfiguracja jest zakonczona."
Konfiguracja WAP GPRS.
"Wchodzimy w menu Services [Uslugi] - NAP Settings [Ustawienia NAP]
Wybieramy Option [Opcja] -
Add [Dodaj] Wybieramy GPRS NAP
Wypelniamy: NAP Name [Nazwa NAP]: Heyah WAP
APN: heyah.pl User Name [Nazwa uzytkownika]: heyah
Password [Haslo]: heyah
Klikamy lewym przyciskiem na Save [Zapisz] i dalej Back [Wstecz]
Wchodzimy w WAP Service [Usluga WAP] - WAP Settings [Ustawienia WAP]
Wybieramy Option [Opcja] - Add Profile [Dodaj profil]
Edytujemy po kolei:
Profile Name [Nazwa Profilu]: Heyah WAP
Homepage [Strona domowa]: <
http://wap.heyah.pl>
IP Address [Adres IP]: 213.158.194.194
Port: 9201
NAP: first NAP [pierwszy NAP]: wybieramy Heyah WAP
Second NAP [drugi NAP]: wybieramy Heyah WAP
Wybieramy Back [Wstecz] - Save [Zapis]
Upewniamy sie, ze profil jest zaznaczony kropka.
Konfiguracja jest zakonczona."
Prosze przelogowac telefon- wylaczyc i po chwili ponownie wlaczyc. Wprowadzone zmiany zostana wówczas zarejestrowane. "