DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Siemens, BenQ i BenQ Siemens oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

 #126767  autor: hettman
 24 lis 2006, 15:17
Ehh... już 3. tygodnie czekam na tel. z serwisu.
Oddałem C75 30.10 i do tej pory czekam na zwrot telefonu. Mydlą mi oczy tym upadkiem.
Kaczy nie jesteś sam... :( Generalnie to mógłbym skopiować Twojego posta...
Osk92 pisze: na innym forum siedzę i koles oddał Sx1... w lipcu bodajże. teleofnu jak nie było tak nie ma :) Ni jestes sam...
-nie ma strachu :!: :!: :!: jak nie oddadzą fona to można dochodzić zadośćuczynienia pochodzącego z masy upadłościowej "benek-zenek" :-D :-D :-D

 #126771  autor: Osk92
 24 lis 2006, 15:52
Koleś chciał zgłosić sprawę do UOKiK i koleś go przez telefon wyśmiał... Pytanie po co powstał ten urząd :?: Pani z reklamy znająca swoje prawa musiała trafić na złotych ludzi.
Prędzej da Ci jego równowartość (na podstawie paragonu oczywiście- jak dałeś 1zł w abo to dostajesz 1zł...) niż wymieni fona na nowego lub naprawi :|
Szkoda, b. przykra sprawa z tym Siemensem :(

 #126883  autor: b@sho
 24 lis 2006, 22:55
Osk92 z UOKIKiem sam mam nie mile doswiadzczenia, oni biora kase za to przeciez, sa urzednikami, a w d.... nas maja. mnie to na 6 przypadkow odpowiedzili tylko na 2 i to tyle ze nie moga sie tym zajac i tyle... szkoda slow. a z siemensami od dluzszego czasu byl problem z serwisowaniem...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #126962  autor: Osk92
 25 lis 2006, 11:09
Podziwiam Cię za chęci tłuczenia się do UOKiK-u :wink: :mrgreen:

 #126978  autor: MarcinK
 25 lis 2006, 11:39
Widać nie ma sensu nieśc C75 siostry do serwisu BS, ech trza bedzie do jakiegos nieautoryzowanege pójść :mrgreen:

 #127181  autor: b@sho
 25 lis 2006, 22:15
ale Osk92 ironia powialo :P hehe, teraz juz sie tego oduczylem, ale wczesniej uwazalem ze mam prawo, teraz wiem ze prawo nie jest dla wszystkich...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #128724  autor: Kaczy
 29 lis 2006, 22:13
Chyba jeszcze nie jest tak źle.
Własnie sprawdziłem na stronie RR Serwis. W końcu zrobili telefon. Może na Mikołaja zjawi się w Szczecinie.
Ehh... ponad miesiąc bez telefonu :|

...::: Made for loneliness :::...

 #128793  autor: butch
 30 lis 2006, 10:10
A jeśli wysłali mi, że naprawa ulegnie wydłużeniu w związku z koniecznością sprowadzenia odpowiednicy, to o co w ich (czyt. ery) rozumieniu może chodzić? Wiecie człowiek myśli swoje, a oni swoje. ;)

 #128825  autor: b@sho
 30 lis 2006, 12:48
Kaczy ale gdyby nie problemy z czesciami dostalbys go zdecydowanie szybciej. ja tam pamietam jak jeszcze siemens byl to naprawa tela z wymiana czeci w rr serwisie byla blyskawiczna, na drugi dzien tel do odebrania byl.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #128837  autor: Kaczy
 30 lis 2006, 13:11
b@sho pisze:Kaczy ale gdyby nie problemy z czesciami dostalbys go zdecydowanie szybciej
Problem z częściami? Tutaj chodziło o wymianę joysticka. Bez przesady, żeby nie mieli takich części. To nie jest jakiś skomplikowany układ, który trzeba ściągać z Tajwanu.
Na pewno mają tych joy`ów od bólu.

Ps. No mi zawsze tel. robili na miejscu w Szczecinie. Teraz jakoś zachciało im się go wysłać do Radomia (magiczny serwis centalny).

...::: Made for loneliness :::...

 #128841  autor: b@sho
 30 lis 2006, 13:14
Kaczy o to rzeczywiscie, joy to nie ukladzik zaden. co ich podkusilo z tym Radomiem :lol: dziwna sprawa...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #138339  autor: Pb
 02 sty 2007, 11:52
Nie dziwię się że BS upadł.Te telefony niczym się nie wyróżniały poza tym Siemens jeszcze przed połączeniem z BQ robił bardzo kiepskiej jakości telefony (choćby tragiczny c65)-nie piszę tu oczywiście o starszych modelach serii 55-taki np. s55-fajny fon bawiłem się nim i jest spx (tylko wyglądem przypomina mi-sorka-...wibrator:).Po prostu to była kwestia czasu i upadek Siemensa stałby się faktem nawet bez fuzji z BQ.A swoją drogą-Benq będzie samodzielnie nadal produkoać telefony?

 #138356  autor: Osk92
 02 sty 2007, 12:40
Dział BenQ jako telefonów upadł, a raczej ogłosił upadłość (w dużej mierze to były Siemensy i na odwrót) przed BS. Co do Twojej subiektywnej opinii to się nie będę wypowiadał... :?

 #138674  autor: Przemek
 03 sty 2007, 11:49
Jak wypuszczali takie buble, że można było być stałym gościem w serwisie Siemensa to się nie dziwię, że upadł.

@Kaczy - pamiętam, że po 1 dniu użytkowania mój CX65 też poszedł do serwisu (też problem z joystickiem) i nie zrobili go na miejscu, musieli ściągać części, chyba ze 2 tygodnie go trzymali :? chyba że ja byłem w jakimś innym serwisie...

 #138934  autor: balrog
 04 sty 2007, 11:32
Witam

23.10.06r. oddałem, po raz czwarty, Siemensa CXT70 do naprawy (wcześniej wymieniali mi procesor oraz płytę główną) w Opolu. Autoryzowany Serwis Telefonów Komórkowych - TelNet -
wysłał fona do RrSerwis Radom, dnia 24.10.06r. został tam dostarczony. Do dnia dzisiejszego status naprawy się nie zmienił: "czeka na części". Z zapytaniem czy w ogóle mają zamiar mi naprawić, odpisali "Telefon czeka na części od Siemensa" :!:

Paranoja, przecież ta firma nie istnienie :(
Proszę, doradźcie mi coś, mam jakieś prawa?Mógłby mi ktoś pomóc?

"Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać."
Fryderyk Nietzsche

 #138952  autor: b@sho
 04 sty 2007, 13:11
balrog jesli poraz czwarty dawales go do naprawy to mogles nowego zarzadac :wink: a tak to ciezko cos teraz zrobic jesli jest w serwisie, bo brak czesci to jednak nie jest ich wina...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #139003  autor: balrog
 04 sty 2007, 15:45
b@sho pisze:balrog jesli poraz czwarty dawales go do naprawy to mogles nowego zarzadac :wink:
W regulaminie naprawy pisze, że dopiero po czwartej nie udanej próbie naprawy, mogę żądać nowego telefonu:(

Może to coś zmieni :-) :?:

"Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać."
Fryderyk Nietzsche

 #139014  autor: b@sho
 04 sty 2007, 16:38
balrog jak mam w gwarancji motki napisane ze jak po 3 naprawach nie bedzie dalej sprzet sprawny to przysluguje mi prawo wymiany na nowy, stad napisalem ze 3... widac siemens sie wycwanil i u nich sa 4...

mozliwe ze teraz sie cos zmieni, choc zanim zrobia siatke itd, to troche moze potrwac

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #139017  autor: Osk92
 04 sty 2007, 16:53
Co do artykułu ( To ten ) przedstawionym na Telepolis wiążę wielkie nadzieje (obym się nie przeliczył) :mrgreen:
Gadanie, że Siemens nie będzie miał serwisów przejdzie do lamusa i kto wie- może jakość usług będzie lepsza niż dotychczas :wink: Najważniejszą zagadką zostaje jednak niepewność co do tego kiedy ten kontrakt wejdzie w życie użytkowników.

Nie psioczcie tak na te Siemensy, bo to naprawdę 'kochane' zabawki :) :wink:
Ostatnio zmieniony 04 sty 2007, 16:57 przez Osk92, łącznie zmieniany 1 raz.

 #139495  autor: balrog
 06 sty 2007, 11:55
Dostałem odpowiedź z RRSERWIS na kolejnego emaila:
Kod: Zaznacz cały
Uprzejmie informujemy, iż Pana telefon nandal czeka na dostawę części od 
producenta.
Serwis nie otrzymał żadnych informacji o przejęciu zobowiązań producenta 
przez inną firmę.
W chwili obecnej nadal czekamy na wznowienie dostaw.
Skoro w tej chwili nic więcej zrobić nie mogę :cry: to pozostało mi czekać, ale jest światełko nadziei :wink:

"Nigdy nie zapominajcie! Im wyżej wzlatujemy tym mniejsi wydajemy się tym co nie umieją latać."
Fryderyk Nietzsche