Witam,oddałem telefon Sony xperia z3 na gwarancje dnia:14 kwietnia 2016
r,w telefonie przestał działać wyświetlacz,rozkleiła się obudowa od
wyświetlacza oraz gniazdo słuchawkowe działało dopiero po 3
próbach.Serwis support stwierdził,ze nie uzna gwarancji bo została w nim
wykryta wada mechaniczna czyli minimalnie wykrzywiona obudowa (zdj dodane w
załączniku)i wycenili naprawę na 1700 zł.Wysłałem 3 mejle z
zapytaniem dlaczego nie chcą uznać gwarancji skoro wykrzywienie obudowy
nie ma nic wspólnego z wymienionymi wadami,na żadnego mejla z reszta nie
odpisali.Stwierdziłem więc,że napisze do SonyMobile na faceebooku,
niestety to tez nie dało to pożądanego rezultatu,bo oni kierowali mnie
do serwisu Support,a oni mi odpisali mi "W związku z powyższym
bardzo proszę o ponowny kontakt bezpośrednio z Sony, ponieważ to
Producent ma wgląd w szczegółowe informacje dotyczące naprawy i
przekazuje nam dyspozycje co do jej wykonania ." zauważyłem,ze
każdy próbuje umyć ręce od naprawy mojego telefonu.Dnia 25 kwietnia
zauważyłem,ze zmienił się status na stornie sonymobile.pl na
Urządzenie odebrane,w tym samym dniu status zmienił się tez na stronie
w-support.pl na Urządzenie w trakcie naprawy,dnia 1 maja dostałem
mejla,że "Nastąpiło opóźnienie naprawy Twojego urządzenia"
odpisałem im kiedy mogę się spodziewać zakończenia naprawy to
oczywiście nic mi nie odpisali,dnia 5 maja dostałem mejla z ponowna
wycena tym razem na kwotę 1020 zł.Prosiłbym o jakąkolwiek rade co mogę
zrobić, żeby naprawili mi ten telefon w ramach gwarancji,z góry
dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.http://shop.w-support.com/pl/h2o_fil...5008985801.jpg
r,w telefonie przestał działać wyświetlacz,rozkleiła się obudowa od
wyświetlacza oraz gniazdo słuchawkowe działało dopiero po 3
próbach.Serwis support stwierdził,ze nie uzna gwarancji bo została w nim
wykryta wada mechaniczna czyli minimalnie wykrzywiona obudowa (zdj dodane w
załączniku)i wycenili naprawę na 1700 zł.Wysłałem 3 mejle z
zapytaniem dlaczego nie chcą uznać gwarancji skoro wykrzywienie obudowy
nie ma nic wspólnego z wymienionymi wadami,na żadnego mejla z reszta nie
odpisali.Stwierdziłem więc,że napisze do SonyMobile na faceebooku,
niestety to tez nie dało to pożądanego rezultatu,bo oni kierowali mnie
do serwisu Support,a oni mi odpisali mi "W związku z powyższym
bardzo proszę o ponowny kontakt bezpośrednio z Sony, ponieważ to
Producent ma wgląd w szczegółowe informacje dotyczące naprawy i
przekazuje nam dyspozycje co do jej wykonania ." zauważyłem,ze
każdy próbuje umyć ręce od naprawy mojego telefonu.Dnia 25 kwietnia
zauważyłem,ze zmienił się status na stornie sonymobile.pl na
Urządzenie odebrane,w tym samym dniu status zmienił się tez na stronie
w-support.pl na Urządzenie w trakcie naprawy,dnia 1 maja dostałem
mejla,że "Nastąpiło opóźnienie naprawy Twojego urządzenia"
odpisałem im kiedy mogę się spodziewać zakończenia naprawy to
oczywiście nic mi nie odpisali,dnia 5 maja dostałem mejla z ponowna
wycena tym razem na kwotę 1020 zł.Prosiłbym o jakąkolwiek rade co mogę
zrobić, żeby naprawili mi ten telefon w ramach gwarancji,z góry
dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.http://shop.w-support.com/pl/h2o_fil...5008985801.jpg