CMF Watch 3 Pro: tani smartwatch, który wie więcej, niż myślisz
CMF, submarka Nothing, zaprezentowała Watch 3 Pro. To nowy smartwatch z dużym ekranem AMOLED, dwuzakresowym GPS i integracją z ChatGPT. Urządzenie celuje w osoby aktywne, ale nie zapomina o codziennej funkcjonalności.

Lepsza lokalizacja, więcej sportu
CMF Watch 3 Pro został wyposażony w nową konfigurację GPS – dwuzakresowy, pięciosystemowy moduł lokalizacji. Dzięki temu zegarek lepiej radzi sobie w trudnych warunkach, na przykład między wysokimi budynkami lub w gęstym lesie. Producent deklaruje znaczną poprawę względem poprzednika – Watch Pro 2. Do dyspozycji użytkownika oddano aż 131 trybów sportowych. Smartwatch automatycznie rozpoznaje siedem najpopularniejszych aktywności, takich jak bieganie czy spacer.
Nowością jest też system Active Score – tygodniowy przegląd aktywności, który pomaga zachować regularność i śledzić progres. Wbudowany czterokanałowy czujnik tętna ma działać dokładniej i lepiej odczytywać dane u osób o różnych odcieniach skóry. Zegarek mierzy też SpO2, poziom stresu, jakość snu, a nawet przypomina o nawodnieniu i aktywności. Nie zabrakło funkcji wspierających zdrowie kobiet. Nowy, 6-osiowy akcelerometr odpowiada za dokładniejsze śledzenie ruchu – według producenta jest o 50% skuteczniejszy niż w poprzedniku.



AI podpowie, kiedy odpocząć
Watch 3 Pro korzysta z algorytmów sztucznej inteligencji do analizy treningów i regeneracji. Po zakończonym wysiłku użytkownik dostaje nie tylko podsumowanie, ale także sugestie dotyczące odpoczynku, przeciążeń oraz prognozy wydolności na 5 i 10 kilometrów.
To funkcje, które zazwyczaj pojawiają się w znacznie droższych zegarkach. CMF wyraźnie stawia na użyteczność – szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem.
ChatGPT i codzienne funkcje
CMF Watch 3 Pro wyróżnia się integracją z ChatemGPT. Dzięki temu można zadawać pytania głosowo, ustawiać przypomnienia czy zapisywać notatki. Wbudowany mikrofon i dyktafon pozwalają na szybkie tworzenie transkrypcji w locie. Zegarek ma także funkcję Essential News – codzienne podsumowanie informacji dopasowane do użytkownika.
Obsługa połączeń Bluetooth, sterowanie gestami oraz szybkie odpowiedzi tekstowe (do 140 znaków) sprawiają, że zegarek powinien się sprawdzić również jako osobisty asystent.
Ekran, styl i tarcze
Watch 3 Pro ma wyświetlacz AMOLED 1,43" z funkcją Always-On Display i cienkimi ramkami. W porównaniu do poprzednika, wyświetlacz ma o 10% lepszy stosunek powierzchni do obudowy. Całość zamknięto w metalowej kopercie, a pasek wykonano z miękkiego silikonu. Do wyboru są trzy kolory: ciemnoszary, jasnoszary i pomarańczowy.
Zegarek pozwala na daleko idącą personalizację – od ponad 120 tarcz (w tym animowanych i generowanych przez AI), po miniwidżety związane z pogodą, aktywnością czy muzyką.
Bateria i odporność
Nowy smartwatch marki CMF by Nothing jest odporny na kurz i wodę na poziomie IP68. Bateria ma wytrzymać do 13 dni przy standardowym użytkowaniu. Z włączonym Always-On Display czas skraca się do około 4,5 dnia. Całość naładujemy w nieco ponad półtorej godziny.
Aplikacja Nothing X
Wszystkie zegarki CMF – także starsze modele – przechodzą na nową aplikację Nothing X. Zmiany obejmują odświeżony interfejs, poprawę stabilności i więcej opcji śledzenia zdrowia. Aplikacja obsługuje między innymi synchronizację ze Stravą, Apple Health i Google Health Connect.
Dostępność i cena
CMF Watch 3 Pro trafi do globalnej sprzedaży 22 lipca 2025 roku. Zegarek będzie dostępny w sklepie Nothing.tech oraz u wybranych partnerów. Cena w Polsce to 399 zł. Otwarta sprzedaż w niektórych regionach rozpocznie się w kolejnych miesiącach tego roku.