Czarny Piątek i pomarańczowy "niewypał"

Błąd programistyczny, który ujawnił się przy dużym obciążeniu, był odpowiedzialny za problemy ze sklepem Orange - tak przynajmniej napisał rzecznik pomarańczowego operatora.

Marian Szutiak (msnet)
55
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Czarny Piątek i pomarańczowy "niewypał"
Czarny Piątek i pomarańczowy "niewypał"




Orange


Bardzo przepraszam za sytuację. Była ona spowodowana błędem programistycznym, który pojawiał się dopiero przy dużym obciążeniu serwisu. Został szybko wyeliminowany o godz. 8:40. Osoby, których dotyczył problem z danymi zostaną przez nas powiadomione.





Odnosząc się zbiorczo do wszystkich komentarzy pod wpisem. Bardzo Was przepraszamy za sytuację, do której doszło. Ruch na stronie przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Liczba produktów, jak w każdej tego typu promocji była ograniczona - Samsungów S7 mieliśmy 50, podobnie Lenovo Moto Z. Huawei ShotX było więcej - 100 sztuk. Jak w każdej promocji oferującej tak bardzo atrakcyjne ceny liczba osób, chcących kupić telefon znacznie przekroczyła liczbę produktów, która była dostępna. Ogółem - w ciągu zaledwie kilku minut sprzedaliśmy ponad 3 tysiące urządzeń. Absolutnie nie doszło do sytuacji, w której jakikolwiek telefon trafił poza kolejnością do pracowników Orange - platforma, na której działa sklep na to nie pozwala.


Zobacz:

Zobacz: