Strona 84 z 84

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:09 maja 2019, 10:31
autor: pakierhakierxd
Normalnie składasz wniosek i przeniosą ;)
to zajmuje 1 dzień :P
wybierasz kiedy chcesz.
Ja też zmieniłem na Orange bo Play lipny już :P
ale w Play zostawiam prepaid ;)

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:22 maja 2019, 10:33
autor: BarneyGF
Hej,

przeniosłem numer z Klucz Mobile na kartę do Orange Flex. Planowaną datą przeniesienia było 20 maja, ale właśnie 20 maja kurier dopiero przyniósł mi kartę SIM, więc datę przesunięto na 21 maja.
21 maja rano myślałem, że zmienią kartę, ale Klucz ciągle miał zasięg.
Około południa dostałem powiadomienie z apki Flex, że numer przeniesiony i że aktywują usługi jak dodam kartę płatniczą. Mam telefon dual sim, więc na SIM1 włożyłem kartę Orange, a na SIM2 Klucz.
Gdy ktoś do mnie wysłał SMS, albo zadzwonił, to odbierałem za pomocą karty Orange. Ale mogłem zadzwonić i wysłać SMS z karty Klucz - odbiorca widział mój numer, ale gdy odpisał na SMS, to odebrałem go na karcie Orange.
Następnie zapłaciłem 31 zł za pakiet w Orange Flex. I od tego momentu mogę dzwonić i wysyłać SMS z obydwu kart - odbiorca widzi ten sam numer.
Natomiast jak ktoś do mnie dzwoni, albo wysyła SMS, to odbieram na karcie Orange.
Z obydwu kart mogę zadzwonić i wysłać SMS.
Obie karty są włożone i aktywne w telefonie z Dual SIM.
Transmisja danych działa przez Orange - mam internet.
Przed chwila nie mogłem dodzwonić się na infolinię Nest Bank (
22 438 41 41) z karty Orange (linia zajęta), ale byłem w stanie z karty Klucz. Natomiast na inną infolinię (BNP Paribas 22 134 00 00) jestem stanie się dodzwonić z obydwu kart.
Jak to możliwe, że obydwie karty działają? Kilka razy w życiu przenosiłem ten numer i zawsze w nocy stara przestawała działać, a nowa zaczynała.

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:22 paź 2019, 16:38
autor: Staruszek
Skoro o przeniesieniu numeru, to może ktoś wie o co chodzi.
Dnia 2 września wypowiedziałem umowę PLAY, z dniem 19 października numery przejdą na kartę. Lecz w dniu 2 października zdecydowałem o przeniesieniu do Netii. Zlecenie poszło i odpowiedź od PLAY, że uwolnią numery 20 listopada.Numery przeszły na kartę. Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:22 paź 2019, 17:54
autor: Play_Polska
W tej sprawie prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta. Wszelkie potrzebne dane znajdziesz na naszej stronie: https://www.play.pl/pomoc/kontakt.html\

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:22 paź 2019, 18:34
autor: TomLee
Staruszek pisze:
22 paź 2019, 16:38
Będą przez miesiąc z czystej złośliwości trzymać numery w ofercie na kartę? Inny numer który był na kartę oddali w 5 dni.
Skoro numery przeszły na kartę to można je przenieść w każdej chwili.

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:23 paź 2019, 08:16
autor: Staruszek
Też tak uważam.
Niestety w trakcie gdy wpłynęło żądanie oddania numerów system widział je jako abonamentowe i wyznaczył termin z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie widział, że wypowiedzenie złożono wcześniej.
W trakcie rozmowy telefonicznej z BOK starano się mnie przekonać że okres istnieje także w ofertach na kartę. A moim zdaniem po kontakcie telefonicznym powinno być - faktycznie zaszła pomyłka już oddajemy numery.

Re: Przeniesienie numeru - temat ogólny

Post:24 paź 2019, 00:16
autor: TomLee
Ściema. Ale tak to jest z abo.