Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Wieczorek: Uderz w stół, a nożyce się odezwą

Wieczorek: Uderz w stół, a nożyce się odezwą

WitekT 3 Kwietnia 2013 14:55

7 0

Uderz w stół, a nożyce się odezwą... Tak właśnie skojarzył mi się wpis, podpisany nazwiskiem Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange, w którym krytykowane są nasze informacje o wysokim poziomie wskaźnika polecalności (NPS), zarówno wśród klientów korporacyjnych, jak i użytkowników internetu na naszej własnej sieci - ripostuje Karol Wieczorek z biura prasowego Netii.

Zobacz: Jabczyński: Netia maluje trawę na zielono.

Pełna zgoda. Mniej demagogii, więcej liczb. My te liczby pokazujemy. A Orange? Cóż... - pisze Wieczorek.

Jak dodaje, badania, na które Netia się powołuje, robi zewnętrzna firma (Ipsos), a klienci, z którymi się kontaktuje, nie wiedzą na czyje zlecenie badanie jest przeprowadzone.




Zobacz: Klienci biznesowi polecają usługi Netii.

I chyba o to chodzi? Porównujemy się w ramach jednorodnej próby i jednorodnego badania, nie chcę więc odnosić się do innych pomiarów. (...) I na koniec, bardzo nas cieszy, że wszystkim nam zależy na ciągłym doskonaleniu i podnoszeniu jakości usług. Skorzystają na tym Klienci. I to jest w tym najważniejsze - kontynuuje Wieczorek.

Źródło tekstu: blog.netia.pl     

Dodaj do:

Tagi: karol wieczorek | netia | orange

w sumie: 12
  • 1

    1. ~  2013-04-03 14:57:03  host: static-62-233-216-82.devs.futuro.pl

    Lliterówka w słowie "wśró" -brakuje "d"

  • 1

    2.  2013-04-03 15:03:49

    1: poprawione, dzięki! :-)

  • 1

    3.  2013-04-03 15:06:42

    Panie Wieczorek, albo firma niezbyt renomowana, jeśli mnie pamięć nie myli to wiarygodna próba statystyczna to minimum 3000 ankiet... nie mam zamiaru bronić ogarne, ale 200 ankiet to albo kpina Pańskiej firmy z nas albo firmy realizującej badanie z Państwa.

  • 0

    4. ~Goral  2013-04-03 15:18:05  host: 212.160.172.70

    @3 Wielkość próbki wylicza się w zależności od wielkości populacji, która jest badana, oraz mówiąc językiem potocznym - wiarygodności (dokładności) wyniku jaki chce się uzyskać. Dla badań ogólnopolskich (np. sondaży wyborczych) próbka jest zazwyczaj w granicach 1000, dając pewność wyniku jakieś +- 2%. Nie chce mi się liczyć dokładnie - ale tak 'na oko' to to badanie Netii jest śmiechu warte, bo daje pewność +-15%. Zwłaszcza jak założymy, że ta próbka '200' była równomiernie rozłożona na klientów indywidualnych i firmy, no i - choć to jednoznacznie nie wynika z opisu - prawdopodobnie pomiędzy klientów różnych telekomów. Jeśli tak - to co, NPS 'biznesu' zmierzyli na próbce 10 własnych klientów, 15 klientach orange, 5 exatela itd ? A NPS na mass markecie na próbce odpowiednio 5 (własne linie) 10 (BSA) i 80 klientach konkurencji ? I to ma być niby miarodajne ?

  • 0

    6. ~pablo_ck  2013-04-03 17:30:17  host: public126121.xdsl.centertel.pl

    Pic na wodę, fotomontaż, tak określam to co zaprezentowała Netia.

  • 0

    7. ~  2013-04-03 17:34:02  host: ip-78-30-105-157.free.aero2.net.pl

    Wieczorek to niech się nie wymądrza bo poziom jego elokwencji można poznać czytając jego pożal sie boże wpisy na netiowym blogu.

  • 0

    8. ~vnre  2013-04-03 17:40:50  host: 62.244.153.90

    ma rację Wieczorek - argumentacja orange żałosna

  • 0

    9. ~marek  2013-04-03 18:31:31  host: acnu230.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ok,badanie: "robi zewnętrzna firma (Ipsos), a klienci, z którymi się kontaktuje, nie wiedzą na czyje zlecenie badanie jest przeprowadzone. " Czy telepolis może zapytać jak powstała baza danych którą oddzwania jakaś firma trzecia na zlecenie Netii? Mi nigdy nie chcą powiedzieć skąd mają mój numer. Tematem może warto zainteresować GIODO.

  • 0

    10. ~marek  2013-04-03 18:34:40  host: acnu230.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a w sumie zadałem pytanie na http://www.giodo.gov.pl/493/ Może odpowiedzą.

  • 0

    11.  2013-04-03 19:02:23

    Wysoki wskaźnik polecalności ? :) fajnie brzmi... nieźle polecieli... ;)

  • 0

    12. ~kk  2013-04-03 21:44:06  host: 178-36-138-214.adsl.inetia.pl

    I jeden i drugi rzecznik mało rzeczowo się wypowiadają i próbują delikatnie wytykać błędu konkurencji tylko co to ma przynieść nam klientom ??

  • 0

    13.  2013-04-04 14:28:03

    @12: chyba tylko ubaw z 2 dorosłych ludzi przepychających się jak dzieci w piaskownicy^^

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-150-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.