Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Klienci biznesowi polecają usługi Netii

Klienci biznesowi polecają usługi Netii

WitekT 3 Kwietnia 2013 09:59

1 1

netia nps korpmJak pokazały wyniki cyklicznego badania skłonności do rekomendacji operatorów telekomunikacyjnych przez klientów korporacyjnych, chętnie polecają oni usługi Netii. Równie dobre wyniki odnotowano w badaniu przeprowadzonym wśród klientów indywidualnych, użytkowników dostępu do internetu.

W badaniu przeprowadzonym wśród klientów korporacyjnych (duże firmy i administracja publiczna), wykorzystującym wskaźnik rekomendacji NPS (z ang. Net Promoter Score), Netia osiągnęła wynik +20. Taki rezultat oznacza, że 40% klientów Netii jest skłonnych aktywnie polecać innym korzystanie z usług tego operatora.

Podobnie jak i w przypadku klientów indywidualnych, w badaniu wzięto pod uwagę również opinie klientów głównych konkurentów Netii na temat tych operatorów. Badanie jednoznacznie wskazało, że Netia wypadła lepiej niż konkurencja. Oprócz ogólnego wskaźnika NPS, Netia monitoruje również cyklicznie poziom zadowolenia klientów z kluczowych obszarów operacyjnych.

Wyniki badania potwierdzają, że wysoki wskaźnik polecalności, jest bardzo silnie skorelowany z dużą sprawnością operacyjną. Szczególnie cieszą nas bardzo dobre wyniki (od 81% do 96% ocen pozytywnych) w obszarach tak ważnych dla klientów biznesowych, jak jakość usług, niezawodność i bardzo dobra relacja tych wskaźników do ceny, które są często głównymi kryteriami wyboru operatora - napisał na korporacyjnym blogu Netii Cezary Tomaszewski, kierownik działu projektów.




Wyniki badania przeprowadzonego w grudniu 2012 roku wśród klientów indywidualnych, pokazały, że wskaźnik NPS dla usług Netii opartych na sieci własnej był kilkanaście razy wyższy niż wskaźnik dla usług opartych na sieci dzierżawionej. Wskaźnik ten był również ponad dwukrotnie wyższy niż w przypadku najlepiej ocenianego operatora kablowego.

Badania rekomendacji na zlecenie Netii wykonuje ceniona firma badawcza Ipsos na grupie 200 osób. Respondenci nie są informowani na czyje konkretnie zlecenie wykonywane jest badanie. Wskaźnik NPS wyraża skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100) i jest uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów.

Zobacz: Klienci Netii polecają usługi na sieci własnej.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: netia

w sumie: 8
  • 0

    1. ~W4Ready  2013-04-03 10:23:14  host: 84-10-217-61.dynamic.chello.pl

    Jedyny zadowolony klient Netii jakiego znam, to właśnie przedsiębiorca. Pewnie dla biznesu mają lepszą obsługę niż dla "ludu".

  • 0

    2. ~  2013-04-03 10:24:55  host: 77-254-69-99.adsl.inetia.pl

    Oczywiście, że inną. W domu mam Netię dla klienta indywidualnego i szczerze żałuję, bo są ciągle jakieś jaja, a BOK to dno dna. W firmie nie mamy problemu.

  • 1

    3. ~Tom  2013-04-03 11:53:44  host: 178-37-79-26.adsl.inetia.pl

    Myślisz, że ktoś się w Netii przejmie klientem indywidualnym i jego obsługą? Nie ten frajer, to inny. Karawana z Kotem na czele jedzie dalej. Kasę na durne reklamy wzorowane na "chamerykańskie" z lat 70 z czegoś trzeba dobierać. O ile T-Mobile kojarzy mi się z siecią dla dziadków jeźdżacych do kościoła Mercem, koniecznie z przebiegiem 180 tysi i nawet durne reklamy z dzieciakami rzucającymi w siebie ciastem tego nie zmienią, tak Netia przypomina mi "urunówkę" w której miałem okazję popracować pod koniec lat '90 zeszłego stulecia :] Ten sam poziom "profesjonalizmu" Podpisujesz umowę na +-20 mega, a okazuje się, że przełączają cie na ADSL i z bidą osiągasz te 7 mega. Nikt nie sprawdzi jaki jest faktyczny stan kabla, odległość od centrali itp.. Podpisujesz umowę w punkcie, a magiczne "do 20 mega" w umowie ratuje im dupy.

  • 0

    4.  2013-04-03 15:53:30

    niestety to smutna prawda, biznes jest zawsze dopieszczany a indywidualni klienci wiadomo

  • 0

    5. ~  2013-04-03 17:17:56  host: ip-78-30-105-157.free.aero2.net.pl

    Gdy firma zmieniała lokalizacje to netia naobiecywała że przeniosą wszystkie usługi. W nowym miejscu ichny prawie jak technik przychodzi, podłącza, kombinuje po czym stwierdza: ... ale przecież netia tu nie ma własnych kabli!!!" Skutek? Bite trzy tygodnie bez telefonu, faxu i internetu. Odszkodowanie? Obniżenie abonamentu na okres niedziałania usług?Zapomnij.

  • 0

    6. ~r  2013-04-03 18:07:10  host: 89-76-30-243.dynamic.chello.pl

    ja jako indywidualny na pewno netii nie polecę. Drogo i wyrwać się ciężko. Wmawiają, że się przedłużało umowę przez telefon i straszą karami. Ledwo babcię od nich wyrwałem. Płaci teraz połowę i ma dwa razy więcej minut. Netia to porażka.

  • 0

    7. ~  2013-04-04 07:14:29  host: 89-66-100-16.dynamic.chello.pl

    Pomimo, że za Orange tez nie przepadam, to muszę stwierdzić, że Netia nie dorównuje Orange PL w żadnym segmencie. Obsługa na infolinii w Netii to dramat. Nikt, nic nie wie. Tylko umowę potrafią zawrzeć a inne sprawy zupełnie ich przerastają. Zatrudniani sa tam chyba ludzie z łapanki, jak w Play. Pamiętam jak zmienialiśmy w firmie dostawcę internetu z TP na Netię. Skutek był taki, że 3m-ce bez internetu byliśmy. Obiecywane 20Mb/s można między bajki włożyć, bo ledwo 3Mb/s wyciagało a konsultant podobno sprawdzał i 20Mb/s było osiągalne. Nikomu nie polecę usług Netii.

  • 0

    8. ~kosma  2013-04-05 15:20:33  host: 77-253-137-26.adsl.inetia.pl

    Netia jest "SUPER". Gdyby jeszcze nie pytali za każdym razem " czy rozmawiam z właścicielem internetu?' Niestety jak nie ma innej możliwości poza ORANGE i mobilnym. to się lubi co się ma. Na TPSA jestem uczulony. Ale jakoś działa, niestety nie mam kablówki w budynku. Jak jeszcze raz zadzwonią z ofertą kupna telewizji / pewnie całej światowej ?/ to się zdenerwuję. To jest Polska.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.