DAJ CYNK

Jabczyński: Netia maluje trawę na zielono

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Szczegółowo badamy od wielu lat cały rynek i to na kilkutysięcznych próbach. Z ostatnich badań wynika, że podane przez Netię liczby są znacznie gorsze i nie zawsze lepsze od Orange Polska, niż raczyli się sami pochwalić - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange, w odpowiedzi na informację Netii o tym, że klienci biznesowi polecają jej usługi.

Szczegółowo badamy od wielu lat cały rynek i to na kilkutysięcznych próbach. Z ostatnich badań wynika, że podane przez Netię liczby są znacznie gorsze i nie zawsze lepsze od Orange Polska, niż raczyli się sami pochwalić - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange, w odpowiedzi na informację Netii o tym, że klienci biznesowi polecają jej usługi.

Zobacz: Klienci biznesowi polecają usługi Netii .

Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygniające badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy. TELEPOLIS.PL go weźmie, a czytający kupią lub nie. Po pierwszych komentarzach, wnoszę, że raczej to drugie - pisze Jabczyński.

Jak dodaje, Netia w badaniu, w którym niedwuznacznie porównuje się z Orange Polska twierdzi, że ma fantastyczny wskaźnik NPS (ang. Net Promoter Score), który dla wszystkich operatorów jest jednym z kluczowych parametrów oceniających poziom obsługi i zadowolenia z usług.

Co więcej nasz konkurent podkreśla, że na ich sieci jest super bajka, a na dzierżawionej, czyli naszej do bani. Oczywiście sami najlepiej ocenicie wiarygodność takich badań - pisze Jabczyński.

Rzecznik Orange przyznaje, że jego telekom nie jest do końca zadowolony ze swoich wyników i zdaje sobie sprawę, że można wiele poprawić. Dlatego pacuje nad tym nieustająco, czego przykładem jest aplikacja obsługowa na Facebooku i Orange Experci.

Dlatego moim zdaniem zamiast malować trawę na zielono i kreślić kolejne wykresy, lepiej zająć się faktycznym działaniem. I chociaż w 2012 roku NPS nam wzrósł, nie zamierzamy z tego powodu popadać w samozachwyt. Wręcz przeciwnie musimy dalej pracować. Akurat tutaj pokora wobec klientów jest niezbędna i kolegom z Netii, życzę aby mieli jej więcej - kończy swój wpis rzecznik Orange.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.orange.pl